A
"Anette"
Vieras
Olen vastikään palannut töihin (pätkätyöläinen, haave vakinaistamisesta uudessa määräaikaisessa työpaikassa...) ja 2,5-vuotiaat kaksoset hoidossa. Työpäivä on raskas ja olen aivan rätti kun palaan töistä. Lapset on väsyneitä ja ylivilkkaita iltaisin. Pitäisi jaksaa niiden kanssa, hoitaa kotia sekä omaa kuntoa ajatellen käydä lenkillä... miten ihmeessä muut jaksatte vai oletteko tehopakkauksia eikä teitä väsytä töiden jälkeen? Meillä mies kyllä on kaikessa mukana, mutta hänellä on myös raskas työ. Sukulaisia ei lähellä apuna ja ollaan pääkaupunkiseudulla eli ei kannata ehdottaa, että hoida työmatka hyötyliikuntana, ei onnistu, bussilla mennään...
Tarvitsisin lomaa ja rauhaa... haluaisin levätä yksin rauhassa, mutta eipä ole mahdollista. Olen erittäin kiukkuinen ja se johtuu pitkälti stressistä ja väsymyksestä. Haluaisin olla rento ja energinen, mutta eipä löydy konsteja siihen. Jaksan parhaiten kun pääsen usein lenkille ja menen ajoissa nukkumaan (sen teenkin). Tämän lisäksi otan usein vknloppuna torkut lasten kanssa. Mutta tuntuu tosi rankalta kun töissä pitää antaa 110% ja kotona kaksi vaatii vielä samat. Miten tätä jaksaa??
Tarvitsisin lomaa ja rauhaa... haluaisin levätä yksin rauhassa, mutta eipä ole mahdollista. Olen erittäin kiukkuinen ja se johtuu pitkälti stressistä ja väsymyksestä. Haluaisin olla rento ja energinen, mutta eipä löydy konsteja siihen. Jaksan parhaiten kun pääsen usein lenkille ja menen ajoissa nukkumaan (sen teenkin). Tämän lisäksi otan usein vknloppuna torkut lasten kanssa. Mutta tuntuu tosi rankalta kun töissä pitää antaa 110% ja kotona kaksi vaatii vielä samat. Miten tätä jaksaa??