?
:)
Vieras
Täytyykö työhakemuksessa mainita, että on raskaana? Vaiko työhaastattelussa vai koska?? Auttakaa tietämätöntä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos se on merkityksellinen tieto työn kannalta, niin silloin kerrot. Muulloin ei tartte. Esim. rauhanturvaajaksi tuskin raskaana kannattaa hakea, kahvilassa yks hailee se sun raskaus.
Laiton irtisanominen. Riitautitko?Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mä sain kahvilasta potkut koeajalla kun työnantaja sai tietää mun raskaudestaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos se on merkityksellinen tieto työn kannalta, niin silloin kerrot. Muulloin ei tartte. Esim. rauhanturvaajaksi tuskin raskaana kannattaa hakea, kahvilassa yks hailee se sun raskaus.ja sillä perusteella muka etten kertonu haastattelussa olevani raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:Laiton irtisanominen. Riitautitko?Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mä sain kahvilasta potkut koeajalla kun työnantaja sai tietää mun raskaudestaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos se on merkityksellinen tieto työn kannalta, niin silloin kerrot. Muulloin ei tartte. Esim. rauhanturvaajaksi tuskin raskaana kannattaa hakea, kahvilassa yks hailee se sun raskaus.ja sillä perusteella muka etten kertonu haastattelussa olevani raskaana
Koeajallakin työnantajan pitää todistaa että irtisanominen ei johdu raskaudesta. Ja tuossa näyttää siltä että syynä oli nimenomaan raskaus. Ilman muuta pitäisi riitauttaa tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai koeajalla saa antaa kenkää ilman mitään sen parempaa syytä. Raskauden takia ei saa irtisanoa, mutta eihän koeajalla tarvitse perustella miksi irtisanotaan.Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:Laiton irtisanominen. Riitautitko?Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mä sain kahvilasta potkut koeajalla kun työnantaja sai tietää mun raskaudestaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos se on merkityksellinen tieto työn kannalta, niin silloin kerrot. Muulloin ei tartte. Esim. rauhanturvaajaksi tuskin raskaana kannattaa hakea, kahvilassa yks hailee se sun raskaus.ja sillä perusteella muka etten kertonu haastattelussa olevani raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen rvk 17, ei näy päällepäin vielä mitään. Haen lähinnä asiakaspalvelu aloille (myyjä, kahvila yms. ei siis ns. fyysiseen työhön.) Ajattelin vain, että mitä työnantaja tykkää jos palkkaa minut ja kuukauden päästä näkee vatsasta että olen raskaana enkä kertonut sitä palkatessa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:Laiton irtisanominen. Riitautitko?Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mä sain kahvilasta potkut koeajalla kun työnantaja sai tietää mun raskaudestaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos se on merkityksellinen tieto työn kannalta, niin silloin kerrot. Muulloin ei tartte. Esim. rauhanturvaajaksi tuskin raskaana kannattaa hakea, kahvilassa yks hailee se sun raskaus.ja sillä perusteella muka etten kertonu haastattelussa olevani raskaana
Kai koeajalla saa antaa kenkää ilman mitään sen parempaa syytä. Raskauden takia ei saa irtisanoa, mutta eihän koeajalla tarvitse perustella miksi irtisanotaan.