Työpaikan nainen part 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 0091
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

0091

Vieras
Hei sinä..olet ihana. Kun liikut, puhut tai tulet lähelle saat minut aivan hulluksi. Himoan sinua ja kun olen nähnyt sinut alasti, tiedän miten seksikäs olet...pörröpää. Rakastan sinua niin paljon vaikket sitä joko huomaa taikka välita....

Toivottavasti olet lukenut tämän, toivoisin niin sinun saavan vastata...

Alkuperäinen kirjoittaja 0091:
Hei sinä..olet ihana. Kun liikut, puhut tai tulet lähelle saat minut aivan hulluksi. Himoan sinua ja kun olen nähnyt sinut alasti, tiedän miten seksikäs olet...pörröpää. Rakastan sinua niin paljon vaikket sitä joko huomaa taikka välita....

Toivottavasti olet lukenut tämän, toivoisin niin sinun saavan vastata...

Panes nyt jäitä hattuun. Missä muka olet nähnyt minut alasti.

No joo,oikea vastaus vihdoinkin siskot ja veljet.Ei mitään tirkistelyä eikä muutakaan pervoa.Huomaan rakkautesi mutta tällä hetkellä en voi ruokkia sitä eteenpäin olen jokseenkin hakusassa kaikessa elämäntilanteessa myöskin siinä rakkaudessa.Hiljaa hyvää tulee kuten sanotaan En kohta tunne itseänikään missä mennään.Ja kaikille tiedoksi niin onkohan alastomuuteni nyt ylimainostettua vai kuulunko sarjaan vaatimattomat mutta mukavalta kuulostaa kaikesta huolimatta.

Huomaan rakkautesi ....ja toivon oikeasti, että voisin joskus olla rakkautesi kohde, olen sinuun kait liian kiintynyt, toivottavasti tänään nähdään....p.s mikähän on päivän pukeutumiskoodi?