Työpaikka elämäsi varrella, jossa olet viihtynyt parhaiten. Mainitse YKSI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juomavalmistajan konttorissa. Sai juoda limua ( olin nuori ) ja leppoisat työt ... vastata keskukseen , ottaa juomatilauksia ravintoloilta ja piiiitkät kahvi & ruokatunnit.

Nykyinen työpaikka sairaalassa sairaanhoitajana. Tämä on se kolmas ja toivottavasti viimeinen paikka. Eka oli järkyttävää tehdastyötä, jossa olin useampana kesänä kesätöissä, toinen työpaikka hoitoalalta opiskeluaikana. Nyt on mahtava työpaikka.

Kahvila. Työhön kuului leipomista ja asiakaspalvelua. Työkin oli tosi mukavaa, mutta parasta oli hauskat ja mukavat työkaverit. Työilmapiiri oli lähes täydellinen. Jotain huonoakin, palkka!

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25702106:
Olen tällä hetkellä työpaikassa jossa viihdyn todella hyvin. Toki on hyviä työpaikkoja ollut aikaisemminkin, mutta kokemusta löytyy myös todella paskasta työstä.

Minkälaista työtä teet?

Lastenkoti Helsingissä silloin kun siellä oli hyvä työporukka.
Haastava työ, ihanat lapset ja työilmapiiri.
Tuskin palaan siihen työhön enää, koen liian rankaksi vuorotyön perheen kanssa.

Mulla ei ole ollut vielä yhtään työpaikkaa jossa en olisi viihtynyt! :)
Toivottavasti jatkossakaan sellaisia ei tule.

Kyllä sinne töihin on niin paljon mukavampi mennä,kun pitää työstään,työkavereista,työoloista jne.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25702161:
Mulla ei ole ollut vielä yhtään työpaikkaa jossa en olisi viihtynyt! :)
Toivottavasti jatkossakaan sellaisia ei tule.

Kyllä sinne töihin on niin paljon mukavampi mennä,kun pitää työstään,työkavereista,työoloista jne.. :)

Kerro hiukan vaikka yhdestä paikasta jossa viihdyit todella hyvin?
mitä teit?

Luulin että tämä jossa nyt olen olisi sellainen. Nyt kuitenkin kun olen hetken siellä ollut on selvinnyt että työpaikalla on melkoisia ongelmia eri työntekijöiden kesken. Harmittaa kovasti, työ voisi olla aika mukavaa ja ensivaikutelma oli loistava.

Nyt saa nähdä miten käy, kauanko tuolla jaksaa sitten olla. Huonompaakin työtä jaksaa jos on hyvä työyhteisö, mutta huono ilmapiiri työyhteisössä hankaloitaa asioita kovasti :(

Olin vielä muutama vuosi sitten töissä lentoemäntänä usean vuoden ajan. Työilmapiiri oli uskomattoman hyvä, kohteet mielenkiintoisia, koneet erittäin laadukkaita yms. Vieläkin kaipaan entistä työpaikkaani, mutta tavattuani unelmieni miehen muutto takaisin Suomeen tuli ajankohtaisemmaksi kuin ulkomaille asumaan jääminen.

Pidän kovasti nykyisestäkin työstäni, en muuten olisi niin pitkään työssäni viihtynyt. Mutta kun sai mainita YHDEN, mainitsen työpaikkani nykytaidetta esittelevässä ja myyvässä taidemuseossa. Taidemuseo oli ja on yksityisomistuksessa. Hoidin siellä kaikkea: oppaan tehtävistä ( englanti, ruotsi ja suomi) reskontraan, pullan leipomisista siivoukseen. Palkka oli huono, mutta kuvataidetta rakastavana viihdyin työssäni erittäin hyvin. Paikka oli vielä niin interiööriltään kuin eksteriööriltäänkin kaunis.

Yhteistyössä