Työttömyysasioista/työkkärin toiminnasta tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindiss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mindiss

Vieras
Mulla on tälläinen tilanne:
Työkkärin sivuilla lukee että työvoimatoimisto ottaa sinuun yhteyttä 29.8.
Olen koko päivän soittoa odottanut ja mietin et tässä ois tunti aikaa vissiin kun työkkäri menee kiinni. Katkeaako mun työnhaku ellei ne tunnin sisään soita vai miten?

Kiitos vastauksesta =) Onko tuo varma tieto?
Olen paniikissa et mitä jos katkee sit tuo työnhaku :(
Kerran kävi sama ettei soittoa kuulunut niin soitin sinne itse ja sanoivat et ei mielellään itse soittaisi vaan pitäis odottaa et sieltä soitellaan. sillon soitin kyllä muutamaa päivää aikaisemmin..

Onko sulla auki mitään "omia tehtäviä"? Käy myös katsoon omista tiedoista onko sinne tullut "lausuntoja" tai jotain. Sivuilta joutuu nykyään kaivaan itse kaiken tiedon et pysyy kärryillä...

Kiitos vastauksesta =) Onko tuo varma tieto?
Olen paniikissa et mitä jos katkee sit tuo työnhaku :(
Kerran kävi sama ettei soittoa kuulunut niin soitin sinne itse ja sanoivat et ei mielellään itse soittaisi vaan pitäis odottaa et sieltä soitellaan. sillon soitin kyllä muutamaa päivää aikaisemmin..

Jos kerran ovat laittaneet, että ottavat yhteyttä niin se on niiden moka, jos eivät ehdi soittaa. Eikä siinä puhelussa kysellä kuin kuulumiset, ootko ollut töissä sitten viime "näkemän" tai onko mitään muutettavaa työnhaussa. Eiköhän ne ens viikolla soita, jos ei pariin päivään kuulu, niin voithan sä sitten soitella perään.

Mä odottelin eilen sieltä puhelua kun omissa tiedoissa niin luki, mutta eipä sieltä kukaan yhteyttä ottanut. Tänään katsoin omia tietoja ja sinne oli merkitty uusi yhteydenottoaika puolen vuoden päähän.

Yhteistyössä