Työvoimakoulutus ja työssä silloin tällöin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattiin koulutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammattiin koulutus

Vieras
Olen nyt työvoimakoulutuksessa jolta saan työmarkkinatukea + 9 euroa per koulutuspäivä.

Mitä jos otan vuokrafirman kautta vastaan silloin tällöin töitä, niin miten se vaikuttaa tukiini, entäpä saako työvoimakoulutuksessa oleva olla palkkatyössä silloin tällöin?

Voiko koulutuksen järjestävä koulutuskeskus kieltää minulta satunnaisen työnteon, entäpä mitä työkkäri meinaa asiasta?

Menetät todennäköisesti koulutuspaikkasi, sillä koulutuksen järjestäjän ei kannata pitää kirjoillaan sellaista joka alkaa olla pois koulutuksesta.

On hyvinkin mahdollista, että voit yhdistää nuo kaksi asiaa. Olin itse keväällä kurssilla, jonka pääpaino oli kielissä ja ainakin silloin onnistui. Opiskelutahti oli tiukka, mutta poissaolot oli ok, jopa viikottaisinakin.

Menetät todennäköisesti koulutuspaikkasi, sillä koulutuksen järjestäjän ei kannata pitää kirjoillaan sellaista joka alkaa olla pois koulutuksesta.

Missä ap kirjootti, että meinaa olla pois koulutuksesta?

Kyllä saa tuollaasen koulutuksen aikana tehdä töitä, toki niin ettei koulutus kärsi. Mä tiän usiemman työvoimakoulutuksen käyneen ihmisen ja töitä ovat tehneet jo koulutuksen aikana. Tulot vain pitää ilmoottaa Kelaan/työttömyyskassaan.