Typerä kysymys tännekin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
Hävettää kysyäkin tällaista mutta olkaa kilttejä ja kertokaa mielipiteenne... :ashamed:

Olen tapaillut jonkin aikaa työkaveriani. Homma alkoi aika vaivihkaa muutama viikko sitten. Olen itse muutama kuukausi sitten eronnut jonkinlaisesta seurustelusuhteesta (ei mitään vakavaa), ja olo oli sellainen etten halua vuosiin ketään miestä vakituiseksi kumppaniksi. Pidän kuitenkin tästä miehestä kovasti ja meillä on poikkeuksetta todella hauskaa yhdessä ja pidämme samoista asioista.

Ongelma on se, että ensinnäkään hän ei ole vielä halunnut seksiä kanssani. Kaikenlaista muuta pientä ollaan kyllä tehty sängyssä ja kerran ollaan yritetty itse yhdyntääkin mutta miehellä lakkasi seisomasta. Omien sanojensa mukaan hän ei oikein tiedä miten tekisi aloitteen seksiin, eikä hän ole kahteen vuoteen ollut yhdynnässä (paitsi humalassa). Seksi on minulle todella tärkeää ja tykkään siitä kovasti... Mutta minulla on hirveä olo kun olen alkanut ajatella havaintojeni perusteella että tällä miehellä olisi erittäin pieni penis :$ Olen kerran harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa eikä se tuntunut miltään.. Nyt ahdistaa ajatuskin että sama ongelma olisi tämän miehen kanssa koska pidän hänestä.

Voiko tapailu/seurustelu kaatua siihen että miehellä on niin pieni vehje? :ashamed: Moraalini totta kai sanoo ettei voi mutta ajatelkaa oikeasti, jos seksi tulee aina olemaan räpellystä mikä ei tunnu paljon miltään.

Voi ei, paha paikka... :\|
Siinäpä on kyllä pohdittavaa. Kyllä se varmasti ois väkisinki sellanen fiilis että sitä kalua vaan tuijottais sivusilmällä että "onhan se aika pieni". Ihan vaikka tahtomattaanki. Jos mies ei sillä vielä voisi sinua tyydyttää, eikä kykene siihen muillakaan konsteilla...
Sehän pelastaisi kyllä aikapaljon jos ois mies hyvä tyydyttämään sormin ja suulla! =)
Varmasti mies itekin kärsii omasta pilistään; ainakin sen käsityksen sain kirjotuksestasi.

Kyllä se koko kuiten jotain merkkaa ainaki ku ite aattelen (oon joskus nähny pieniä kaluja, ja maku meni heti :ashamed: ) Inhottavaa sanoa näin...Kai se on geeneissä että naaras ettii "hyvää siittäjää" :p

Niin ja sellanen juttu että jos toinen on kovin epävarma sänkytouhuissa, niin nauti siinä sitte... :/ <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 12:36 Nyt harmaana kirjoitti:
Hävettää kysyäkin tällaista mutta olkaa kilttejä ja kertokaa mielipiteenne... :ashamed:

Olen tapaillut jonkin aikaa työkaveriani. Homma alkoi aika vaivihkaa muutama viikko sitten. Olen itse muutama kuukausi sitten eronnut jonkinlaisesta seurustelusuhteesta (ei mitään vakavaa), ja olo oli sellainen etten halua vuosiin ketään miestä vakituiseksi kumppaniksi. Pidän kuitenkin tästä miehestä kovasti ja meillä on poikkeuksetta todella hauskaa yhdessä ja pidämme samoista asioista.

Ongelma on se, että ensinnäkään hän ei ole vielä halunnut seksiä kanssani. Kaikenlaista muuta pientä ollaan kyllä tehty sängyssä ja kerran ollaan yritetty itse yhdyntääkin mutta miehellä lakkasi seisomasta. Omien sanojensa mukaan hän ei oikein tiedä miten tekisi aloitteen seksiin, eikä hän ole kahteen vuoteen ollut yhdynnässä (paitsi humalassa). Seksi on minulle todella tärkeää ja tykkään siitä kovasti... Mutta minulla on hirveä olo kun olen alkanut ajatella havaintojeni perusteella että tällä miehellä olisi erittäin pieni penis :$ Olen kerran harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa eikä se tuntunut miltään.. Nyt ahdistaa ajatuskin että sama ongelma olisi tämän miehen kanssa koska pidän hänestä.

Voiko tapailu/seurustelu kaatua siihen että miehellä on niin pieni vehje? :ashamed: Moraalini totta kai sanoo ettei voi mutta ajatelkaa oikeasti, jos seksi tulee aina olemaan räpellystä mikä ei tunnu paljon miltään.

mulla ollut vähän samanlainen tilanne.. tapailin puolivuotta yhtä miestä, jolla ei mua ennen ollut ollut yli puoleenvuoteen ketään. Hirveesti häntä jännitti rakastelu mun kanssa ja muutamia(alle kymmenen) kertoja meidän suhteen aikana kävi niin, että kesken touhujen lakkas seisomasta. Hällä ei mikään järin suuri ollut ja muutamia kertoja heittiki vitsiksi, seisokin lakattua, kun on niin pieni pippeli.. Mulla otti aika pahasti itsetunnon päälle ne kerrat, mutta kyllä hänkin oli nolona, kun nuorella jo viiskymppisen vaivat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 19:54 vieras kirjoitti:
Mulla otti aika pahasti itsetunnon päälle ne kerrat, mutta kyllä hänkin oli nolona, kun nuorella jo viiskymppisen vaivat.

Äläs ny yleistä et jo viiskymppisenä ois jonkin moisii ongelmii :saint: :saint:
Ihan vaan siks et puutteessa on oltu tai paremminkin useammin tekis mieli :laugh: :laugh:

Viikonlopun Iltalehdessä mies kysyi neuvoa, kun nykyinen avovaimo ei seksuaalisesti kiinnosta: syynä on rinnattomuus. Hän kuitenkin rakastaa vaimoaan syvästi(6 yhteistä vuotta) ja he keskustelevat sekä tekevät päätöksiä yhdessä. Mies tuntee syyllisyyttä siitä, että ei osaa sopeutua. Taustalla on ensimmäinen avovaimo, joka oli jumalainen kaunotar pitkine mustine hiuksineen. Seksi oli hänen kanssaan taivaallista, mutta hän oli hirviö. Mies sai väistellä milloin lihaveistä, milloin saksia. Nainen on arvostetussa virassa ja osaa manipuloida ihmisiä, eikä mies osannut erota hänestä ajoissa. Miehestä tuli arka, mutta nykyinen avovaimo on palauttanut hänen luottamuksensa naisiin. Mies epäilee kuitenkin, että ei osaa päästää vaimoaan emotionaalisesti riittävän lähelle ja pelkää hirviön ilmestymistä.

Ja sitten Sofian sohvalta vastaus.
Et päästä vaimoasi syvälle sydämeesi ja ihosi alle vaan pidättelet, koska pelkäät. Et usko, etä sinulle voisi tapahtua mitään näin hyvää vuosien höykytyksen jälkeen.
Olet kiinni väkivaltaisen naisen jumalaisessa seksissä. Et kesyttänyt häntä ja et unohda sitä, etkä anna itsellesi anteeksi. Olet ollut vaimosi kanssa pitkään. Menikö seksi alussa hänenkin kanssaan hyvin? Vasta myöhemminkö olet alkanut kaivata täydellistä kauneutta eli rintoja? Juuri kukaan ei ole täydellisen kaunis, oli rinnat tai ei. Oletko sinä täydellisen komea ja voittamaton rakastaja? Tuskin. Jokin kehon epätätäydellisyys löytynee sinultakin varmasti. Jos vaimosi olisi alistuneempi ja hakeutuisi hölmöyksissään rintojen suurennusleikkaukseen, sinä huomaisit seuraavaksi jonkin muun puutteen. Jos et omin avuin kykene sopeutumaan, kokeile terapiaa.

Näin siis Iltalehdessä. En tiedä, kyseessä on eri tapaus. Ajattelin kuitenkin laittaa sen tähän. Onhan kuitenkin molemmissa kyse jonkinlaisesta kehon "vajavaisuudesta". Vai onko, vaikeita ja kipeitä asiota...

Tuohon äskeiseen vaan... Kiitos vastauksesta mutta mielestäni kyseessä on kuitenkin aivan täysin eri asia. Ensinnäkin rinnattomuus ei vaikuta seksistä nauttimiseen ainakaan fyysisesti. Pieni penis sen sijaan vaikuttaa, jos todella on niin pieni ettei sitä tunne. Fyysinen vajavaisuus kumpainenkin, mutta kummallakin aivan eri vaikutus kumppaniin ja seksielämään.

tiedän tunteesi ja vastaan kun tiedän miltä se tuntuu. Olen myös kokenut sen kun jollain on sen kokoinen ettei tunnu juuri missään tai sittenkö se johtui siitä ettei seiso kunnolla en tiedä..toisaalta hirveän iso on myös järkyttävä kokemus.
Suosittelisin jatkamaan seurustelua ilman seksiä. Jos tunteet vahvistuvat asia saa varmasti aivan uuden suunnan. minä tyhmä jatkoin yrityksiä ja suhde kariutui. Kun todella rakastaa keksii varmasti keinot.

Pieni kalu oikea asento ja tekniikka pelastaa tilanteen.
Junnu Vainio lauloi pieni, mutta teknillinen...
Noh, kuunnelkaapa se. =)

Monella miehellä voi olla suoritus paineita. Älä huoli vaan auta asiassa.

Ohjaa oikeaan nautintoon. Jos pieni muna, niin cat´s asento voi olla hyvä tai sinulla jalat yhdessä asento. HEI meillä on GOOGLE asento haku päälle.
Pieni muna ja ihmissuhde ei ole ongelma, vaan se vähättely ja epäily.
Löydätte kyllä oikean tavan tuottaa nautintoa, vaikka ilmani itse yhdyntää.
Suuseksi, lelut, hieronta... Hei sinä tiedät mistä sinä pidät, ota selvää mistä partneri pitää.
Have fun!