Typerä pelko haluan siitä eroon.. mutta miten??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Suurinpiirtein siitä asti kun sain kuopuksen olen pelännyt että saan veritulpan jos aloitan e-pillerit. En osaa selittää mistä pelko johtuu. En tunne ketään jolle olisi tullut tulppaa eikä mulla itellänikään ole koskaan todettu sellaista? Miks pelkään miksi olla näin herkkä? E-pillerit kun vois helpottaa kuitenkin niin monessa asiassa.

No neuvoisin että hommaisit toisenlaisen ehkäsyn jos se pelottaa. Ja sairastumisen/kuoleman pelkoon sanoisin, että turha pelätä asioita mihin ei itse voi kuitenkaan edeltä vaikuttaa, nauti nyt kun olet terve, jos jonakin päivänä sairastut, murehdi sitä sitten.

En siis käytä e-pillereitä en koskaan ole kokeillut.
Jos olisin löytänyt jonkun toisen sopivan ehkäisyn en olisi täällä ihmettelemässä pelkoani.
Minipillerit kaikki kolme merkkiä kokeiltuna, hormonikierukka. Kondomit on iso ei. Sterilisaatioon en halua koska tahdon vielä lapsia. Kuparikierukka teki tulehduksia kohtuun.
Lääkäri suositteli yhdistelmäpillereitä niiden kanssa suurempi todennäköisyys saada kierto ilman välivuotoja tai ikuisesti kestäviä menkkoja.

[QUOTE="Vieras";28142696]Miksette ota primaspania, yksi tabletti aamuisin tyhjään vatsaan veden kera ehkäisee veritulppaa[/QUOTE]

mulla olis varmaan aika pian vatsahaava jos söisin asetyylisalisyyliä joka päivä. Kun ei maha kestä mitään tulehduskipulääkkeen lyhytaikaista käyttöäkään.

Mulla menee nyt niin hermo näitten minipillereitten kanssa... Mä en kestä enää jos nämä välivuodot alkaa nyt tulemaan näidenkin pillereiden kanssa. Hyvin toimivat siltä osin kaksi vuotta ettei ollu mitään ylimääräisiä vuotoja vaan normi menkat. Olis niin helppoa tuosta vaan napata kaapista ne yhdistelmät ja kokeilla mutta ku ei.. pääkoppa kehittelee kaikkia kauhujuttuja mitä voi tapahtua... :(

yhdistelmäpillerit ovat Suomessakin todella paljon käytettyjä, ja niistä aiheutuvia haittoja suhteessa vähän. kokeile niitä muutama kuukausi, tuskin mitään vakavaa aiheuttavat :)

Yhteistyössä