Hae Anna.fi-sivustolta

Typerät melumeikkerit.

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä sohvis, 14.06.2008.

1. sohvis Vierailija

Katsoin hetken telkkaria ja näitten kahjojen metelöintiä.Musiikin kanssa mitään tekemistä.Typerät aivoinvat metelöivät pitkinenhiuksineen.Tollaset paskat pitäs laittaa lusimaan ja vetää töpseli irti seinästä.Kumpi on hullumpi,sohvis vai nuo typerät melumeikkerit?Kakarat hulluna huutavat ja antavat noille kahjoille aplooteja.Ei helvetti.Näin sanoo oikea muusikko,sohvis.

2. oikeesti...älä Vierailija

Siis älä nyt tuhkehdu. On niitä muitakin aitoja muusikoita kuin sinä.
    Ei pitkissä hiksissa ole vikaa, oletpa kalkis............. vai kade.

3. sohvis Vierailija

Nykysuuntaus.Joka tapahtuma nykyään,paitsi hautajaiset,räkärokkia työnnetään joka rakoseen.Olen vanha mutta en kalkkis.En ole kateellinen.Oman soittotaitoni olen opiskellut itse.nykytyyli,jotain agressiivista hevipaskaa kakaroille.Sitten ne kännipäissään riehuvat kuka mitenkin.Ari Koivunen,yksi räkänokka.Lahjakas tyyppi.Taitaa olla uusi mattinykänen.En ole kade kellekkään.Moni ihailee soittotaitoani.Älkää te olko kadeja sohvikselle.

4. sohvis Vierailija

Nykysuuntaus.Joka tapahtuma nykyään,paitsi hautajaiset,räkärokkia työnnetään joka rakoseen.Olen vanha mutta en kalkkis.En ole kateellinen.Oman soittotaitoni olen opiskellut itse.nykytyyli,jotain agressiivista hevipaskaa kakaroille.Sitten ne kännipäissään riehuvat kuka mitenkin.Ari Koivunen,yksi räkänokka.Lahjakas tyyppi.Taitaa olla uusi mattinykänen.En ole kade kellekkään.Moni ihailee soittotaitoani.Älkää te olko kadeja sohvikselle.

5. oikeesti..älä Vierailija

Olin hiljan hautajaisissa, missä lauloi edesmenneen sukulaisen
    sisaren lapsi, julkkis, artisti/muusikko. Lauloi vainajan mielimusiikkia, säestäen
    itseään kitaralla. Aivan upea ääninnen, oli Talo nousevan auringon,muutama
    Elvis biisi ja yksi hengellinen laulu.

Olimme kaikki aivan mykistyneitä ja lumoisamme.
    Moni sanoi, että kai tämän musaa täytyy ostaa, vaikka on eri "gategoriaa"
    kuin täälä lauletut. Mutta se kosketti, tulkinta ja aivan lumoavan upea
    tenori ääni.. aivan vanhankin akan mieltä lämmittää.

Muuten kyllä nuorisolle ja vähän vanhemmillekkin on omia festareita.
    Ei kaikki, en minäkään vaikka ikää jo 50+ jaksa iskelmille syttyä..
    Tuo sinun mainitsema "räkärokki" se vaan myy.Hyvä niin, vaihtoehto
    aivan tylsälle Suomi iskelmälle. Ei lämmitä edes tämän ikäistä.

6. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse olen elämäntapametallisti henkeen ja vereen enkä todellakaan kestä mitä pussihousuuhoiluja.. Kuka tykkää mistäkin, mikäs sä olet sitä haukkumaan, mist et pidä?

7. Niin.. Ziva, minultako kyselet.....???
    Kuuleppas tämä sohvis se vasta epeli on, ainakin haukkumaan sellaista
    musiikkia mistä ei pidä, tai paremminkin siedä.

Joten äläpä minulle vanhalle urputa.Saanhan sanoa mielipiteeni, joskin
    en pidä kovin paljoa Suomi-iskelmästä siksi, että on niin paljon
    eritasoisia laulajia, ja nimenomaan iskelmissä.

Paljon on nuoria naisia, joiden äänet on yks´yhteen, eli ei uutta taivaan alla.
    Äänessä voisi olla särmää ja värettä, nyt niissä ei vaan ole.
    Siksi olen alkanut kuuntelemaan heviä/rockia, kuka helvetti sitä minulta
    voisi kieltää, ei ainakaan sohva filosofit... näin on närhen munat.....

8. Sänkys Vierailija

Kenestä Sohvis puhuu?

P.S. Veikkaisin, että Zivan viesti oli osoitettu Sohvikselle, ei "oikeesti.. älä????":lle?!

9. sohvis Vierailija

Huomenta teille soittoniekoille.Sattumalta kuulin livenä Eero Luparin soittoa Jussi Raittisen ohessa.Vaikka olen taitava soittoniekka,silloin tunsin olevani oppipoika .Eero on läksynsä lukenut ja harkat tehnyt tunnollisesti.Samoin muutkin muusikkotaiturit.Olen taitava soittaja,mutta kun mennään todella taitotasolle,silloion teen tilaa ammattilaisille.Ei se haittaa.Tiedän tasoni ja nautin siitä.Nuorena olisi pitänyt tehdä ja harjoitella jos olis halunnut huipulle.Eipä ollut niin kauheita hinkuja.Beatlesin piisit taipuvat kivasti,omat lapsenikin osaavat ne.Johtuuko iskästä vai mistä liene.Joskus yksi jälökeisistäni tulee isukkia moikkaamaan,kysyn oletko soitonkaipuussa.Joo.Sitten hän sieppaa yhden kitaran monista ja sitten alamme nauttimaan osaamisestamme.Oman lapsen kanssa touhuta niitä ja näitä.Voiko parempaa olla?

10. sohvis Vierailija

Olen kyllästynyt kaikkeen rokkiin.Joka tuutista tulee jotain rokkia tai heviä.Jopa vauvanruokamainoksissa taustalla pauhaa jotain heviä ta rokkia.Nyky suuntaus,nappulat kaakkoon täysillä efekteillä.Jotkut arikoivuskakarat luulevat olevansa kovia muusikoita.Tollasilta pitäs vetää tösseli irti seinästä.Pilaavat äänten harmonian.Menkää kattomaan huippusäveltäjien hautoja.Mullat potkittu ylösalaisin näitten nykymuusikoitten ansiosta.He kuulemma kääntyilevät haudoissaan.He ovat edelleenkin elossa.

11. hm.. Vierailija

Hahha, elossa juu. Kuuleppas sohvis, jallaille sinä sitä iänikuista
    iskelmää, sun muuta soopaa, katsos makuja on monia.

On tämä Rock ja Hevi vaan hulvatonta musaa. Niin ja sekaan vielä vanha Blues,
    ei muuta tarvitsekkaa. Tai.. vähän hyvää rautalankaa, näin se menee.

12. sohvis Vierailija

Liika on liikaa.Itsekin tykkään soittaa kaikenlaista,en kuitenkaan räkärokkia enkä ,meinasin sanoa räkäheviä.Ne on kyllä niin taitavia sällejä että sekin pitää minut poissa noista kuvioista.En ole viitsinyt treenata noin paljoa.Bluussi ja rautalanka jees.Sohviskin nauttii kyseisistä jutuista.Pystyn jopa soittamaan omilla taidoillani.En enää ole kovin innokas uuden harjoitteluun.Nykytaito riittää.Nuotteja telineeseen,iskelmää ja sellasta tanssittavaa.Virtuoosit aivan eri juttu.Tiedän kyllä mistä puhun.Jos ja jos.No niin,se siitä.

13. hm.. Vierailija

Niinpä, noi Hevi miehet on aika taitavia. Ei se varmaan ole kovin helppoa,
    luulisin. Itse en soita muuta, kun suutani ja ovi-kelloa.
    Laulaa osaan ja vieläpä hyvin. Juu vanha ja nimenomaan vanha "Bluluus" on upeeta.

Tietenkin hevi on se mistä minä vaan pidän, se on niin upeaaaaa..
    Enkä ole mikään nuori, ikää kertynyt nyt 46 vuotta.

14. sohvis Vierailija

Jotkut musiikin taiturit sanovat että paras soitin on ihminen.Siis laulaja.Se pitää paikkansa.Hyvä laulaja pystyy tulkitsemaan hienoimmatkin vivahteet tunnetasolla.Muilla soittimilla ei onnistu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri