Tytar (11v) lahti juuri enka nae hanta n. kuukauteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Teatterileirille lahti - ja tulee takasin elokuun 18 paiva. Miten tassa nyt mihinkaan voi edes ryhtya - jotenkin vaikea edes ymmartaa etta on poissa noin kauan.

Ja kolmas poika lahtee sunnuntaina ja on poissa 2 viikkoa.

En osaa kuvitella millaista elama on taalla sen kahden viikon ajan kun kummatkin 'pikkaset' ovat poissa.... saattaa tulla suru puseroon enemman kuin olin osannut edes ajatella... minulla siis - ei toivottavasti lapsilla!

Minun tyttäreni on 23 vuorokauden kielileirillä Englannissa.

Ja joksus aikoinaan oli kaksi vanhempaa tyttristä (silloin 14 ja 15v) 16 viikkoa Kiinassa.
Mukavalta se ei tunnu (huoli kova) mutta samaan aikaan on ilo lasten puolesta...

Elämä on elettäväksi annettu... meidän "paapojienkin" lapsille?
:)

Minäkin olin lapsena usein liki koko kesän jossain reissussa, leireillä, sukulaisten luona yms. Vanhempia oli pikkuisen ikävä joskus, muttei liikaa ;) . Vaikeampaa varmaan tulee sulla olemaan, kun lapsilla. Omat kun ovat reissailleet, niin minä se oon aina ollut perään soittelemassa ja kyselemässä, että onko ikävä jo kotiin. :D

Haha, mä oon 26v ja silti ikävöin vanhempiani :D. Äiti oli täällä miesystävänsä kanssa viikon ja lähtivät tänä aamuna takasin kotiin. Taksilla rautatieasemalle ja sieltä junalla. Aamulla kun olivat menneet, niin oli kyllä vähän semmonen olo että on tylsää ja tytär itki mummun perään ja lohduttelin että, mummu lähti omaan kotiin ja me nähään taas joku viikonloppu mummua. Tosin äitin kanssa ollaan neljästi jo tänään puhuttu puhelimessa. Ja mun biologisen pikkusiskon kanssa puhuttiin myös, houkutteli tulemaan mun veljen hääkahvitukseen, mutta en pääse kun ei ole kyytiä ja mies ei jaksa perjantaina lähtee töitten jälkeen :(. Että tämmöstä säätöä täällä.

Isää, äitipuolta ja mun pikkusiskoja näin sunnuntaina ja niitä ikävöin myös, mutta maanantaina oli taas äitin ja tyttären kanssa niin paljon toimintaa ettei ehtiny noita ajatuksia vatvomaan.

Yhteistyössä