V
"vieras"
Vieras
Niin kuuluuko ne antaa hänelle heti kun täyttää 18v? Vai voiko antaa esim. osissa tai sillon kun tarvii esim. maksaa ajokortti tai muuta vastaavaa? Että sais ne rahat menemään oikeesti tarpeelliseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28363607:Kenen nimissä tili on?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28363638:kun mun esikoinen täytti 18v häipyi sen tilin tiedot mun verkkopankista samana päivänä.Eli sun käyttöoikeus tiliin loppuu sinä samana päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28363627:Ne on sit tyttäres rahoja, sillä hetkellä, kun tulee 18 mittariin.
Me säästetään kaikkia lapsia varten yhdelle tilille joka on minun nimissäni ja sieltä jaan parhaaksi katsomallani tavalla rahaa sitä tarvitseville (summa tulee olemaan useita kymmeniä tuhansia euroja, mahdollisesti päälle 100 000). Sitä virhettä en tee, että lapselle omalle tilille laittaisin rahaa, koska itse kusin koko homman aikoinaan.
Me säästetään kaikkia lapsia varten yhdelle tilille joka on minun nimissäni ja sieltä jaan parhaaksi katsomallani tavalla rahaa sitä tarvitseville (summa tulee olemaan useita kymmeniä tuhansia euroja, mahdollisesti päälle 100 000). Sitä virhettä en tee, että lapselle omalle tilille laittaisin rahaa, koska itse kusin koko homman aikoinaan.