Hae Anna.fi-sivustolta

Tytön 10-v. synttärit

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Susan, 28.02.2006.

1. Susan Vierailija

Onko kellään mitään kivaa ideaa, mitä keksisi lapsen synttäreille ohjelmaa tms. Tyttö tahtoisi kutsua 14 vierasta, en taivu tähän määrään ainakaan kotiin kutsuttaviksi. Olenkin miettinyt, mitä kivaa muuta voisi keksiä tuollaiselle tyttöläjälle, joka ei olisi välttämättä kuitenkaan maailman kalleinta? Tai jos kotona, niin onko kellään mitään hyvää ideaa ohjelmaksi? Asumme Espoossa, ideoista tosi kiitollinen!

2. uimahalli Vierailija

Meidän lähikunnan uimahalli tarjoaa yksityisvuoroja, niin että aika on aina 2 tuntia kerrallaan, ja jos ottaa yhden saunan käyttöön veloitus on kaikkiaan 12,50eur, ja jos ottaa kaksi saunaa niin veloitus on 25eur. Tämä on ollut meillä mielessä kun tulevina vuosina järjestämme tyttären synttäreitä - uimabileet!
    Olisiko teilläpäin kohtuuhintaan tälläistä vaihtoehtoa?

3. äitsy Vierailija

Voi, meillä on melkein aina ollut tuo 14 tyttöä synttäreillä. Ei se mahdotonta ole. Kivoja leikkejä ovat olleet esim. sellainen, että jakaudutaan kahteen joukkueeseen. Ympäri olohuonetta (esim.) on piilotettu paperilappuja, joissa on jokaisessa yksi kirjain. Lappuja on kahdenvärisiä. yksi joukkue etsii punaiset ja toinen keltaiset laput. Kirjaimista muodostuu sitten sana, ja se joukkue, joka ensin saa sanansa valmiiksi, voittaa. Kannattaa valita samanpituisia pitkiä yhdyssanoja!
    Muita leikkejä ovat vaikka ilmapallon tai höyhenen puhaltaminen ämpäriin (aloitetaan parin metrin päästä ja kuljetetaan siis puhaltamalla), esim. viestinä.
    Kyllä ne 14 uppoavat aika hyvin pieneenkin olkkariin ja keittiöön, usko vaan!
    Meillä ainakin tytär on itse keksinyt leikkejä ja vetänyt niitä mielellään itsekin, mutta kyllä aikuisen vetämät leikitkin ovat tuonikäisille vielä tosi kivoja.

4. sekisi hemmo Vierailija

5. liberty7480 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vaikka olen poika niin se ei tarkoita, että ei voi leikkiä vanhaa tuttua ongintaa. =)

6. Tyttö 10.v Vierailija

Mitä 10.wee synttäreille olisi kivaa tehdä? Antakaa vihjeitä NOPEASTI!!!Synttärit on 10. huhtikuuta!!!!!!!!!!!

7. Hollywood Vierailija

Pidä Hollywood-disco. Kerrankin tytöt saavat pukeutua hienosti, laittaa meikkiä ja kimalteita, lainata äidin hepeneitä, isoja aurinkolaseja, hattuja, sulkapuuhkia tai vaikka mitä. Tee limusta hienoja drinkkejä koristeineen ja pilleineen, hedelmineen. Saatko jostain discopallon? Hyvää musiikkia ja tanssia. Kirjoita hauska näytelmä, jossa vieraat ovat kaikki mukana, toimit itse selostajana ja vieraat näyttelevät selostuksen mukaan.

8. Ronja122 Vierailija

Meillä olli tosi hienot juhlat oli ilmapalloja,ongintaa,pelejä ja musaa.

9. moikkaheippa Vierailija

PITÄKÄÄ SYNTTÄRIT UIMAHALLILLA TAI TEHKÄÄ "DISKO"!!!!!

10. ding dong Vierailija

Meillä on ollut jopa kerrostalokaksiossa noin 10 tyttöä muutamana vuonna juhlimassa synttäreitä. Se vaatii järjestelyä (esim. Ikeasta saa 3-4 eurolla jakkaroita pöydän ääreen lisätuoleiksi, kertakäyttöastioita jos omat ei riitä, lattiatilan raivaamista leikkejä varten) esim. yhteen huoneeseen voi tehdä diskon (pimentää huoneen ja laittaa valaisimeen esim. "mustaa" valoa antavan lampun, laittaa esim. seinille foliota tai muuta kimaltelevaa sekä tietysti kasettisoittimen tai ladata muistitikulle musiikkia. Esim. olohuoneessa voi olla jotakin pelejä. Näitä pelijuttuja voi kysellä tyttäreltäsi, sillä jos hän on ollut paljon kaverisynttäreillä, niin yleensä sieltä saa ideoita esim. lahjanjako pullonpyörityksellä, kummitusjuttujen kertomista, Twister-peli (maksaa noin 20 euroa).

Myös keilahallin vuokraaminen ei yleensä ole kovin kallista eli jokaiselle keilaradalle noin 3-4 heittäjää sekä erillinen huone tarjoiluja varten. Samoin uimahalleissa on mahdollisuus tällaisiin juttuihin. Kalliimpi vaihtoehto on HopLop tai vastaavat seikkailuhallit.

Tarjoamiset ovat sivuosassa, mutta esim. popcornit, jäätelö, mehu, limu, keksejä ja irtokarkkeja riittää vallan mainiosti 2 h synttäreille.

11. hannu-vantaa-1968 Vierailija

Tehtiin tää oli kivaa: Lastenjuhlat ja synttrit - Merirosvot

12. jokuvaan Vierailija

Synttärit ois 13.11 ja ohjelmaideoita ei vaan tuu päähän.
    Joten ideoita tännepäin.

13. jokuvaan Vierailija

Toi Hollywood-Disco on hyvä idea

14. Fintelligens<3 Vierailija

Oon 10v. Mulla ei oo koskaan ollut "teema" synttäreitä. Mutta esim.pihalla oleminen,trampoliinilla pomppiminen,jutteleminen,hippa,piilo-leikki ym. On tosi kivoja ja niitä itekki oon synttäreilläni tehny. Ja yhden ystäväni synttäreil leikitiin murhaajaa,mikä on aivan uskomattoman kiva leikki,Pitää vaa laittaa huone pimeeks :D

15. susanne Vierailija

tyttöni täytää kohta 10 ja sillä on itelään niin pajon ideota että huh huh se haluis
    yö synttärit tai piha synttärit rokki tai hannah montana syntärit......
    mut ei mitään perinteisiä

16. pikku_enkeli Vierailija

Voisit rakentaa vaikka onnen pyörän helposti laudoista ja pahvista, pieniä tavaroita voi laittaa kunkin värin kohdalle ja sitten kukin pyörittää onnenpyörää. Ja jos tytöt ovat kiinnostuneita piirtämisestä noin monella se onnistuu - kolme tuomaria ja muut piirtää...

17. lady kakka XD Vierailija

mä täytän kohta 10 teen tollaset!!!! kiitti vinkist!

18. moromoro XD Vierailija

ehehee sama mäkin täytän pian 10 mäkin teen tollaset kiiz

19. hattara Vierailija

kannataa pitää itse syntymäpäivät esim keilahallissa se ei maksa kovinkaan paljoo jos pitää ne itse

20. kinuski Vierailija

huimala on kiva reippailuhalli

21. koht 10 Vierailija

Mäki täytän 10

22. joku vaa Vierailija

23. tyttö 10.vuotta Vierailija

huomenna ois synttärit!pidetään koton.oisko mitään leikki-vinkkejä?

24. jokutyyppivaa Vierailija

Itse oon 10v ja täytän 11v. Pidän synttärit mökillä, ja viisi vierasta kutsun, tytöt jäävät yöksi. Ite kehittelen itse ohjelman, ja äiti hoitaa tarjoilun. Esim. jos tiedätte viihdeohjelman Vedetään hatusta, otan siitä mun synttäreille sen ohjelman Vedetään kamoista. Eli annetaan tytöille/pojille jotakin tavaroita, mitä vieraat eivät tiedä, mitä ne ovat. Ja jaatte vieraat pareihin, ja tavaroille tulee keksiä uusia käyttötarkoituksia. Myös "vaarinhousut" on kiva leikki! Kaikki lapset menevät ympyrään istumaan, ja joku aloittaa, kysymällä joltakin ihan mitä vaan, (mutta ei sellaista, mihin voi vastata kyllä, tai ei) ja aina tulee vastata "vaarinhousut" jos joku vastaaja nauraa, tai joku muu, tippuu pois. Tai edes hymähtelee, leikki on kivaa! Ja sitten pidän tietovisoja ja kaikkea kivaa!

25. salainen synttäri: Vierailija

täytän 3päivän päästä 10.v enkä keksinyt mitään ohjelmaa sinne olisiko ehdotuksia?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri