Hae Anna.fi-sivustolta

Tytön 10-v. synttärit

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Susan, 28.02.2006.

1. joku synttäri: Vierailija

2. Marja Vierailija

Heippa! Omasta mielestäni kaikkein helpointa on ensin päättää juhlan teema ja sitten tarjottavat ja ohjelma liittymään siihen.

Itse etsin teeman aina täältä: Teemajuhla | PippaloPrinsessa

siellä on siis myös reseptit. Ja myös kutsukortit ja paikkakortit, jotka voi sitten vaan tulostaa omaan käyttöön. Tosi helppoa ja aina näyttää ainutlaatuiselta!

3. ghjk Vierailija

4. ghjk mnghfgrhghtjm Vierailija

5. hyvää jätkäää Vierailija

mä ajattelin mun lapsen synttäreille jotain et se joka sun eessä istuu on sun pari en keksiny jatkoa voitte keksii jatkoo

6. hully prinsessa Vierailija

eiks toi oo synttäri paikkA

7. Nipsu:3 Vierailija

Olen itse täyttämäs maaliskuussa 11v ja itse pidän pyjamabile synttrit. Ja mulla tulee vaan 5 kaveria yöks mut kyl mä toki kutsun kaikki mut ihan kaikki ei mahu yöks ja olisin vähän ohjelman tarpeessa.., onko ideoita?

8. 10v. Vierailija

Meillä oli 10v. synttäreillä pomppulinna. Kaikki tykkäsi, ja aika kului turhankin nopeasti.

Tivoli Myllyniemi ainakin vuokraa moisia vekottimia.

9. kohta 10v Vierailija

mulla on kohta synttärit ja en keksi mitään tekemistä pliiis auttakaa mua jos keksitte niin laittakaa sähköpostia osoitteeseen: liukkonen.neea@gmail.com

10. kohta 10v Vierailija

mulla on kohta synttärit ja en keksi mitään tekemistä pliiis auttakaa mua jos keksitte niin laittakaa sähköpostia osoitteeseen:liukkonen.neea@gmail.com

11. Sussu:: Vierailija

Sillon kun mie olin 10v mulla oli ainaski teema synttärit olikohan se joku Disco... Nyt mie oon ihan ite vieny aluks kamut uimaan ja sit ollaan menty piikkiin tai buffaan tai heseen ta mc donaldsiin... En oo enää hyvä keksii mitään kun oon 7lk koht 8lk....

12. Täytän ens kuus kymmenen (11.8) Enkä oo keksiny kauheesti mun synttäreille!Ooon jotakin kilpailuja keksiny:)) Varmaan kilpaillaan,Ollaan ulkona,hypitään trampalla,syödään ja ollaan muuten vaa!:3 Ja sit me tehään kakku<33;)) Mun 11v synttärit on varmaa semmoset et kutsun 2 kamuu yöks ja lähetään leffaa ja heselle ja varmaa sit vuokrataan leffa;3 Ja valvotaan myöhään:)Ootan niit 11v synttäreitä;))Keksikää lisäää juttuja:))

13. ?!?!? Vierailija

Minulla on 10-vuotis synttärit enkä oo keksiny mis ne on! Haluisin kutsuu 12 tyttöö + minä! Oisko tuolle määrälle mitää ideoita! Joka ei myöskään oo kovin kallis.

14. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17

Mitä tarkoitat sanomalla, ettet tiedä missä synttärisi ovat? Eikös ne yleensä kotona järjestetä?

15. noh Vierailija

No eiköhän kysyjä tarkoita, että ei tiedä missä olisi hyvä paikka järjestää synttärit. Ainakin täällä pk-seudulla yli puolella tuntuu olevan synttärit jossain muualla kuin kotona.

16. kaksosten äiti Vierailija

Noin se on täällä maaseutukaupungeissakin. Meidän kymppivuotiaat kaksoset veivät kaverinsa keilaamaan paikallisen kuntosalin keilahallille. Siellä juotiin vain limpparia välipalaksi ja sitten he menivät paikalliseen pizzeriaan syömään. Myönnän, että helppo ratkaisu myös äidille ja lapsilla tuntui olevan kovasti hauskaa. Kutsuja vastaaville synttäreille on suorastaan satanut :).

17. -Nimetön- Vierailija

Itse otan tussitaulun ja vanhemmat antaa sanoja ja kaikki saa piirtää taululle sanan tai asian mikä sana/asia lapussa luki ! Se kuka arvaa eka saa tulla piirtämään!

Tietovisatkin on mahtavia ;)

Aarteenmetsäsyty sopii melkein kaiken ikäisille !

18. blaah... Vierailija

1. Pussihyppely - kisa
    2. Esterata ( mieluummin ulkona)
    3. Laulukilpailu
    4. Tanssikilpailu
    5. Limbo

19. tärkeä asia Vierailija

Minä täytän toukokuussa 2016 10v niin että me haluaisimme keksiä kaiken valmiiksi ettei viime tipassa. Mutta päähän ei tule mitään! Täällä toivottaisiin vinkkejä eli jos on jotain hyvää ideaa niin kirjoittakaa.;)

20. ihan pian 10.v Vierailija

Olen ihan pian 10-vuotta, enkä keksi mitään mukavaa ohjelmaa juhliin. Edellisillä kemuilla oli discot, ja haluaisin jotain uutta. Onko ideoita?;)

21. ideaa Vierailija

Me tilattiin likan synttäreille justin bieber. Naapurinmieshän se oli, mutta meni läpi.

22. Eldorado Vierailija

Mäki yäytän kohta 10 (5.5) ja mul on kans pari ideaa: tietokilpailu makujen tunnistamista silmät sidottuna jotain karkkeja tai muuta johonki pyykkinaruun tai kattokoukkuun sidottuna ja sitten kilpailu kuka syö omansa nopeiten koskematta käsillä ja pullonpyöritys ja pantomiimi ja tietenki paljon muita erilaisia kisoja

23. oon itse just täyttämässä 10 ja pidän yökyläsynttärit. oon lukenut hirveesti keskusteluja ja vinkkejä ja ainakin yksi kiva juttu on löytynyt nimittäin sellainen leikki jossa kaikki laittavat silmät kiinni sitten sitten heidät järjestellään jonoon satunnaiseen järjestykseen sitten kaikki saavat tunnustella eessä olevaa henkilöä jonka jälkeen kaikki viedään eripuolelle huonetta, kaikkim lähtevät kulkemaan silmät kiinni ympäri huonetta ja kun kaksi ihmistä kohtaa vat toisensa he tunnustelevat toisiaan, mikäli henkilö on sama joka edessäsi oli jonossa ota hänen olkapäistään kiinni. leikin lopputulos on se että kun kaikki avaavat silmänsä on sama jono muodostunut uudelleen.

Kannattaako nukkua alushousut jalassa vai ilman alushousuja? Asiantuntija vastaa

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu