Hae Anna.fi-sivustolta

tytöt sai vitsaa enemmän

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä saanut vm66, 31.07.2009.

1. oli 80luvun loppupuolta kun olin teini ikäinen olin saanut vitsaa 6vuotiaasta alkain parikertaa vuotessa 12vuotiaana sain useammin kuukauten parin välein mukaan tuli riisuminen alapäävähintään paljaaksi navastaalaspäin mieluummin nakuna äiti halui riisua itse minut aina joskus sain seisaaltaan vitsaa äiti piteli vöytärön ytupuolelta kätellään minua samalla näpsytellen pyllylle,reisille levitinreiteni saipiiskattua sisäpuolelle myös yleensä olin äitin reisillä vitsahoitoa saamassa 15-17 vuotiaana äiti oli aika useasti pyllyni kimpussa olinnakuna aina tykkäsin tästä.

2. samamasokistimies Vierailija

Olen kateellinen sinua!Haluatko näyttää minulle,anna minulle samanlainen vitsakuritus?

3. Koivuvitsaa. Vierailija

ekakerran sain 10vuotiaana haimme yhtessä vitsan pyllypaljaaksi ja äitin reisille ottamaan vitsaa potkin,huusin piiskatessa ei auttanut äiti näpsytteli pienenajan pyllylleni muutaman vuoten päästä haimme vitsan useammin tuittuilin,kiukkuilin kunnes haittiin vitsa,pyllypaljaana äitin syliin ottamaan mitä tarvitsin viisitoistavuotiaana olin aikamahtoton joutuimme hakee jopa viikottain vitsan joskus kahtestikinsamalla viikolla tiesin miltämaistuu koivuvitsa mutta viikon päästä piti saata uutelleen viimeisen selkäsaunan sain 16vuotiaana jäin tupakasta kiini haimme yhtessä vitsan vitsa tepasti pyllylläni pitkään.

• Tykkään Tykkään x 1
  4. masokisti Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Onko sinä vapaaehtoisti hankittiin sinulle piiskaa?Jos olet vapaa nainen tule leikkimään minun kansani,minulla on erektiöhäiriköitä,siis et tarvitse pelkää että raiskataan sinua mutta me voimme vuorotellen esittää ankara isä ja äiti ja annaa toinen toisensa vitsaselkäsaunaa!Harmillista että minun äitini aivonpesi minua että minä tarvitsen piiskaa mutta ei kertakaan antanut muuta kuin korvapuustia!

5. Maija64 Vierailija

Onko kiva vastata itse kirjoittamiisi satuihin:))

6. masokisti Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Onko minä osan niin hyvin suomea nyt että te ette huomatte eroa se mitä minä kirjoitan ja ne muut kertovat!Minä ylensää ainoastaan kirjoittaa että olen kateellinen te joka saatte ja saanut piiskaa lapsena ja ne muut täällä kertovat kuinka he saavat nyt mieheltäsi eli saanut äidiltäsi!Minä olen saanut ennen tuo kysymys että minä vastaan oman kirjet mutta se on valhettaa!
    Hej Maija!Haluatko tulla tänne annaa minulle piiskaa?Minäkin olen yli 60 v siis en ole mitään teinipoika vaikka haluaisin olla teini ja minun äitini oli erittäin ankara ja ei säästää vitsa niin kuin raamattu lukee että se isä eli äiti joka säästää koivuvitsa se lastensa vihaa eli jotai sellaista alltså Den fader som sparar på riset han hatar sin son!

Last edited: 09.07.2015
  7. Siskot ei saanu. Vierailija

Meil äiti ja isä lelli kahta tyttöä ja piiskasivat meitä, poikia tosi pienistä asioista. Tyttöjö huomioitiin enemmän. Olimme siis vanhempia, siskot nuorimpia. Yhtenä päivänä päätimme veljen kanssa kysyä että miks tytöille ei annettu piiskaa ja m=minä v=veli ä=äiti i=isä

V: miks tytöille ei anneta piiskaa?
    Ä: ei ne sitä ansaitse
    M: kyllä
    I: tulkaa(vihaisesti
    Sitten me menemme ulos hakemaan vitsojamme. Tytöt vain nauroi ja nauroi tyyliin
    -hahahh! Sinä ansaitsit - niinpä, kiusankappaleet - ääliöt tms.
    Sen jälkeen saimme vitsaa oikein kunnolla. Isä myös löi valissä käsillään. Isä vissiinkin vihaa meitö yhä. Lelivät siskojani.
    Siskot kiusaavat meitä yhä niistä vitsan saanti kerroista.

• Tykkään Tykkään x 1
  8. masokisti Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Epäoikein että tytöt ei saanut piiskaa!

9. 70-luvun tyttö Vierailija

Meillä ei voinut olla kasvatuksessa eroa sukupuolten välillä, koska olimme kaikki kolme lasta tyttöjä. Sen sijaan minä vanhimpana sain muita ankaramman kasvatuksen. Meillä oli tiukka kuri ja remmi oli useasti käytössä. Minulla oli 5 ja 6 vuotta nuoremmat siskot, jotka toki saivat kymmeniä selkäsaunoja hekin, mutta minä sain vielä paljon useammin. Vielä 15-vuotiaanakin sain remmiä ja se oli viimeinen kerta kun meidän kotona kukaan piiskaa sai. Eli nuoremmat siskot saivat teini-iässä paljon lempeämmän kasvatuksen. Olin toki villein tyttö meistä kolmesta ja ehkä saamani kasvatus toimi myös siskoille varoittavana esimerkkinä kuinka käy jos ei tottele

10. strykpojke Vierailija

Haluatko tulla näyttää minulle kuinka ne selkäsaunoja suorittiin minun pyllyni?

11. Rami-64 Vierailija

Miten usein sai itse remmiä. Aika paljon siskosikin saivat remmiä, jos kymmeniä kertoja.
    Eli itse sait aika paljon enemmän kuin he.
    Asuitteko muuten maalla vai kaupungissa.

12. 70-luvun tyttö Vierailija

Käytännössä remmi oli se ensimmäinen ja usein ainoa rankaisukeino, jota vanhempani meille antoivat. Eli pahimmillaan remmiä saattoi saada viikoittain. Ei Oli aikoja, jolloin viikossa ei monta päivää ollut ettei jotakin meistä olisi kuritettu

QUOTE.
    "Rami-64, post: 11929755"]Miten usein sai itse remmiä. Aika paljon siskosikin saivat remmiä, jos kymmeniä kertoja.
    Eli itse sait aika paljon enemmän kuin he.
    Asuitteko muuten maalla vai kaupungissa.[/QUOTE]

13. Rami-64 Vierailija

14. strykpojke Vierailija

Minä olen kateellinen teitä siskot siellä 70-luvun tyttö!Onko se ei oli kiihottava katsoa kuin sinun siskot saivat piiskaa?Kiihotti sinun omat selkäsaunat sinua?

15. 70-luvun tyttö Vierailija

Joo kyllä, kova oli kuri. Pohjalaisessa maaseutukaupungissa, kun asuttiin, niin aika samanlaisen kasvatuksen sai valtaosa kavereistanikin, ainakin meidän työläisväestön lapsina kasvaneista. Kyllä me tenavat keskenämme kotikurista sen verran puhuttiin, että aika tarkasti tiesin, kenen kotona piiska jossain muodossa oli käytössä, vaikka ainakaan meillä ei koskaan kavereiden nähden kuritettu. Ja käytännössä kaikki sai ainakin joskus piiskaa. Pienempänä kurittaja oli useinmiten äiti. Isompana kuritusvastuu siirtyi selvemmin isälle. Usein tilanteessa olivat molemmat jotenkin mukana.

16. 70-luvun tyttö Vierailija

En koskaan kokenut kiihottavina omia selkäsaunoja enkä sitä vaikka joskus näinkin siskoja piiskattavan. Aikuisena olen kyllä pitänyt paljon rajusta ja kovaotteisesta seksistä. Mahtaako tähän syynä olla lapsuuden ja nuoruuden kasvatuskokemukset?

17. strykpojke Vierailija

Minä arvan että se johtuu siitä?Nyt aikuisena?Oletko kiinnostunut annaa eli saada piiskaa?

18. Rami-64 Vierailija

Eikö varakkaamman väen piirissä annettu piiskaa. Itse olen olen ymmärtänyt piiskaus ei liity sosiaaliseen asemaan.
    Uhattiinko ikinä muiden kuullen remmin saannilla. Entä pitikö itse odotella remmiä esim. iltaan.
    Itsellä on kokemusta piiskan odottelusta iltaan. Päivällä sitten kun puuhali jotakin niin aina tuli mieleen, että ai niin illalla saan piiskaa

19. Jussi Vierailija

Sain itse pikkupoikana vain muutaman kerran varsinaisesti "piiskaa" eli nahkaremmiä. Se oli aika helppo lapsuus, koska sisareni sai huomattaavasti enemmän. Mutta se johtui vain siitä, että hän teki tuhmuuksia enemmän kuin minä.

Muistan kerran, kun sisareni oli varastanut muutaman markan rahaa vanhempieni lompakosta, hänet määrättiin riisumaan housut ja käymään mahallaan makuulle sängylle. Olin itse jotain 8-vuotias ja hän kymmenen. Olin samassa huoneessa todistamassa tapahtumaa, kun äitini ja isäni vuoronperään läiskivät kukin omalla nahkaremmillään sisareni pakaroita yhteensä ainakin vartin ajan.

Vastaava tapaus sattui siinä vaiheessa, kun sisareni oli 16-vuotias ja oli kärynnyt osallistumisesta kotibileisiin, joista ei ollut maininnut lähtiessään kaverinsa luokse. Niissä bileissä oli kylläkin sitten tapahtunut yhtä ja toista ja kaverin isä soitti omalle isälleni seuraavana aamuna. Sisareni sai paljaalle pyllylle todella mojovan selkäsaunan. Häntä ruoskittiin remmilla ja kepillä vuoronperään. Huuto oli valtava. Tämä viimeinen episodi tapahtui joskus vuonna 1970 keväällä.

20. strykpojke Vierailija

Kiihottava kertomus!Minä haluaisin saada samanlainen mojovan selkäsauna!

21. Valkokaulusduunari Vierailija

taava tapaus sattui siinä vaiheessa, kun sisareni oli 16-vuotias ja oli kärynnyt osallistumisesta kotibileisiin, joista ei ollut maininnut lähtiessään kaverinsa luokse. Niissä bileissä oli kylläkin sitten tapahtunut yhtä ja toista ja kaverin isä soitti omalle isälleni seuraavana aamuna. Sisareni sai paljaalle pyllylle todella mojovan selkäsaunan. Häntä ruoskittiin remmilla ja kepillä vuoronperään. Huuto oli valtava. Tämä viimeinen episodi tapahtui joskus vuonna 1970 keväällä.[/QUOTE]

Kovalta kuulostaa, mutta se olis sitä vanhan ajan meininkiä.

Mitäs Jussi tuumaat, jos sinä poikalapsena olisit tehnyt saman kuin siskosi niin olisitko saanut samalla mitalla selkääsi, tai ollenkaan? Monesti teinityttöjen menoja kontrolloitiin enemmän kuin saman ikäisillä pojilla, näin oli ainakin meillä kotona. Toisaalta meillä ei siskot enää teini-iässä saaneet piiskaa, kuritus oli lähinnä sellaista läksyttämistä ja jotain kotitöiden lisäämistä yms..

22. strykpojke Vierailija

Kovalta kuulostaa, mutta se olis sitä vanhan ajan meininkiä.

Mitäs Jussi tuumaat, jos sinä poikalapsena olisit tehnyt saman kuin siskosi niin olisitko saanut samalla mitalla selkääsi, tai ollenkaan? Monesti teinityttöjen menoja kontrolloitiin enemmän kuin saman ikäisillä pojilla, näin oli ainakin meillä kotona. Toisaalta meillä ei siskot enää teini-iässä saaneet piiskaa, kuritus oli lähinnä sellaista läksyttämistä ja jotain kotitöiden lisäämistä yms..[/QUOTE]
    Ehkä se on kuin yksi isä joka annoi 16v tytär piiskaa kädellä paljalle pyllylle pihalle ja naapurin isä huusin että ei se auta anna näin vanha tyttö piiskaa,se toinen isä joka läimitti tytäränsä vastasit takaisin kyllä minä sen tiedän mutta se on niin hauskaa!

23. strykpojke Vierailija

Ehkä se on kuin yksi isä joka annoi 16v tytär piiskaa kädellä paljalle pyllylle pihalle ja naapurin isä huusin että ei se auta anna näin vanha tyttö piiskaa,se toinen isä joka läimitti tytäränsä vastasit takaisin kyllä minä sen tiedän mutta se on niin hauskaa![/QUOTE]
    Minä kirjoitin pitkä kirje mutta panin minun nimeni ja se numero kun oli kirjoittanut pitkä kirje mutta tarkoitin lyhyesti että ehkä se on hauskempi annaa nätti teinitytön seksikäs pylly piiskaa kuin pieni luinen poikapylly?

24. Kyllä minäkin kanssa sain vitsaa paljon 5-15v,viimeinen kerta edellisenä päivänä kun menin riparille.Syynä oli , että lakkasin varpaankynnet eikä niin olisi saanut tehdä äidin mielestä,en suostunut ottaan pois ja piiskaus oli taattu.2 ekaa päivää ei kehdannut käydä suihkussa kuin sitten et siellä ei ollut muita jottei jäljet näy kun hävetti.
    Mulla on myös aikuisena tullut tuossa 20v korvilla mieltymys vitsoihin seksin yhteydessä joten tarviin vitsaa yleensä lähes aina , jotta saan täydellistä seksiä.Luulen kanssa et lapsuuden vitsat on juuri syynä tähän,mutta hyvältähän se tuntuuu kun kumppani piiskaa lujasti peffan punaseksi niinkuin oli lapsenakin aina vitsojen jälkeen

25. strykpojke Vierailija

Onko sinulla paartnri nyt joka annat sinulle piiskaa?Minä voin annaa sinulle jos olet vapaa nainen!Minä olen poikamies ja asun yksin isossa talossa ja itse olen se masokistimies mutta kuitenkin voin annaa sinulle piiskaa!Piskattu perse on niin kaunis!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri