Hae Anna.fi-sivustolta

tytöt sai vitsaa enemmän

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä saanut vm66, 31.07.2009.

1. pp autssattuu Vierailija

Hämmentävän huonoa suomenkieltä täällä. Risua kaikille ja mull kans, koska oon surkee kirjoittaa ittekii. No jkt aihe on tärkeä. Sain piiskaa pienenä ja nyt aihe kiinnostaa ja myös kiihottaa kovin. Elän toisessa suhteessani ja aika onnellisessa asemassa, koska puolisoni ymmärtää tätä taipumustani. Ekassa liitossa yritin puhua aiheesta, avata sitä jotenkin, mutta aina kiville meni. Ei riittänyt ymmärrys, vastaanotto kyky tai muuten aihe ahdisti liikaa. No voi olla että näin oli tarkoitettu koska... Nyt toisessa liitossani päätin heti alusta alkaen, että tätä taipumustani en enää pidä piilossa. Seksi meillä on fantastista, orgasmeja piisaa ja Piiskaa käytetään. Minun, sitä saavan pyynnöstä, toiveesta ja aloitteesta. Se lienee ei kuulu kellekkään muulle sisnänsä. On vain meidän yhteinen salaisuutemme. Joskin näin täällä netissä ollen, haluan haluan rohkaista teitä sisaria ja veljiä, jotka kieriskelette tämän teeman parissa. Avautukaa, on aivan mahdollista löytää elämänkumppani joka ymmärtää meitä ja suhtautuu kunnioittavasti ja arvostavasti tarpeisiimme. Jokaisella on oma tarinansa ja siksi ne muut ymmärtämättömät sitten voidaan samantien unohtaa. Turha selittää, menee vaan energiaa hukkaan. Siitä tämä netti on oivallinen. Kiitos kaikille teille, jotka oikeasti ja rehellisesti haluatte (ihan aikuisten oikeesti) lisätä ymmärtämystä tämän teeman suhteen. Muille pervoille, piiskaa pyllylle, se tekee hyvää ;O)
    t. pp

2. strykpojke Vierailija

Jos eroat vielä voit kirjoittaa minulle,minä haluan leikkiä sinun kansasi!poikavanha@gmail.com

3. mkk Vierailija

4. Tytteli. Vierailija

Pikkusiskon tietän saaneen noin11 vuotiaana olin häntä viisivuotta vanhempi itse sain vielä samaan aikaan eli 16vuotiaana olin Äitin sylissä pyllypaljaana sain itse hakemaani vitsaa muutamankerran 14-16 vuottiaana sain aika usein pyllylleni.

5. strykpojke Vierailija

Oletko viellä kiinnostunut saada eli antaa piiskaa?Minä olen vapaaehtoinen molemissa roolissa!

6. Nolotuksen huippu Vierailija

Viimeisen kerran sain risua rippikouluiässä. Sen jälkeen kyllä uhkailtiin monesti ihan parikymppiseksi asti. Minä pelkäsin ihan tosissani, että jos isä rupeaa antamaan selkäsaunaa niin kuinka siinä käy. Ukko oli vahva junttura ja luonteeltaan sellainen, että jos hän johonkin ryhtyi, niin hän myös homman hoiti. Todennäköisesti olisin vielä parikymppisenä risua saanut. Oli tosin ihan selkäsaunan veroinen rangaistus, kun ukko sanoi: "Nyt olet ihmisiksi, taikka minä vien sut saunalle ja annan risua paljaille kintuillesi." Muistin kyllä kuinka se tapahtui ja miltä tuntui, enkä tohtinut muuta kuin punastua.

7. strykpojke Vierailija

Oletko mies eli nainen?Oletko vapaa ja oletko vielä kiinnostunut leikkiä s/m leikkiä?poikavanha@gmail.com

8. vierailija Vierailija

En osaa oikein sanoa tyttöjen ja poikien välisistä eroista piiskan saamisessa, koska minulla ei ole sisaruksia kummastakaan sukupuolesta. Mutta sen voin sanoa, että minun tapauksessani se, että olin perheen ainoa lapsi, johti sangen tiukkaan kurinpitoon. Vanhempani olivat nimittäin aivan tavattoman huolissaan siitä, että heidän ainokaisestaan tulisi helposti pilallehemmoiteltu pikku prinsessa. (Vanhempani olivat varakkaita ja siksi olin tottunut elintasoon, joka oli selvästi parempi kuin monien kavereideni. Lisäksi vanhempani rakastivat minua aidosti ja osoittivat kiinnostusta tekemisiäni kohtaan, ja olivat valmiita tukemaan minua sekä koulunkäynnissä ja harrastuksissani.) Liiallisen itsekeskeisyyden ja ylpeyden vaaraa vanhempani torjuivat todella tiukalla ja tinkimättömällä kurinpidolla.

Minun lapsuudessani, siis puhun 1970-luvun alkuvuosista, ei ollut ainakaan meidän paikkakunnalla aivan tavatonta, että jotkut lapset saivat selkäsaunoja. Heittäisin arviona, että meistä tytöistä noin 40 prosentti sai ainakin jossain vaiheessa lapsuuttaan tehdä tuttavuutta vitsan tai oikein kunnon remmin kanssa. Vaikka aika vähän näistä asioista puhuttiin ja siksi en tarkasti tiedäkään, mutta olen kyllä melko varmasiitä, että minä olin paikkakuntani ankarimmin kuritettu tyttölapsi.

Täytyy sanoa, että minä rikkaan perheen tyttö olin odella kateellinen sille kaupan kassalla työskentelevälle yksinhuoltajaäidin tyttärelle, joka saattoi saada joskus vitsaa kun jäi kiinni sellaisista isoista jutuista kuin näpistyksestä tai tupakkakokeilusta. Meillä kotona pienimmästäkin tottelemattomuudesta tai epäkunnioituksen osoituksesta seurasi "ojennus", eli kaksikerroin taitettu nahkavyö viuhui peffalla ja reisillä kipeästi. Jos joskus syyllistyin johonkin pahempaan rikkomukseen, niin sitä seurasi "kunnon kurinpalautus". Silloin nahkavyö oli ihan sama, mutta sitä käytettiin vain moninverroin pidempään ja perusteellisemmin. Voin kokemuksesta sanoa, että perusteellisen selkäsaunan jälkeen ei kahteen viikkoon voi istua tuolilla ilman että kyyneleet kihoaisivat silmiin, paikat ovat vielä silloinkin niin kipeät.

9. vierailija Vierailija

Haluatko vielä saada piiskaa eli annaa minulle piiskaa kirjoittaa minulle!poikavanha@gmail.com

10. vierailija 20 Vierailija

Täytyy sanoa tuo on todella pahoinpitelyä.. jos 2 viikkoa niin että ei pysty istumaan..
    Oliko peffasi verillä? Tai mustelmilla? Koska kohtuullisenkin kurituksen jälkeen saattaa viirit seuraavana päivävänä näkyä... mutta tuo kyllä jo rikollista..

11. Markku-54 Vierailija

Tuollainen saattoi olla laillista vielä 1960-luvulla. Silloin oli vielä voimassa vuodelta 1889 peräisin oleva rikoslain 21. luvun 12 §, joka kuului näin:

"Jos joku tahallansa pitelee toista pahoin, niin että siitä tulee vähäinen vamma tahi ei mitään vammaa; olkoon rangaistus sakkoa enintään kaksisataa markkaa taikka vankeutta korkeintaan neljä kuukautta.

Jos joku, kuritusvaltaansa käyttäessään, on kuritetulle saattanut sellaisen vähäisen vamman kuin tässä §:ssä mainitaan; älköön häntä siitä rangaistukseen tuomittako."
    http://www.mlang.name/arkisto/rikoslaki.html#luku21

Mutta vuoden 1970 alussa tuli voimaan uudistettu rikoslain 21. luku, jossa jo pelkkä tahallinen kivun aiheuttaminen oli kriminalisoitu lievänä pahoinpitelynä. Koska uusi laki ei vielä suoraan kieltänyt ruumiillista kuritusta, vanhemmille ja viranomaisille jäi asiassa harkintavaltaa. Luulen, että kurituksen ja lievän pahoinpitelyn välillä oli se ero, ettei kuritettavalle saanut aiheuttaa enempää kipua kuin oli tarpeellista huomioiden kuritukseen jotanut teko ja kuritettavan ikä. Tuskin missään oloissa oli tarpeellista aiheuttaa niin suurta kipua, ettei voinut istua kahteen viikkoon tuolilla ilman kyynelten kohoamista silmiin. Tuollaisen kivun aiheuttamisesta saattoi jo 1970-luvulla tulla sakot.

12. vierailija p Vierailija

olen 60-70 vaihteen murkku Äiti hoiti meillä piiska asiat äiti ei koskaan antanut muiten nähten muiten nähten piiskaa murkku ikäisille 7-9vuotiaat saivat muiten nähten vaikka meitä oli 5lasta äiti oli kekseliäs miten hoitaa tämä puoli jos oli aihetta piiskaamiseen äiti kuiskasi korvaan tulet saamaan piiskaa sopivan tilaisuuten tullen joskus sain jäätä äitiä auttamaan kotitöissä samalla hoitettiin piiskaaminen äiti riisui alapääni paljaaks otti reisilleen antoi vitsaa hellästi kuitenkin tirauttelin pienet itkut lopuksi halasin äitiä muutaman vuoten päästä tapamme muuttuivat äiti riisui minut usein nakuksi menin äitini paljaille reisille ottamaan vitsaa sain enemmän vitsaa koska olin jo isopoika vtsan jälkeen menin äitin syliinhajareisin paljaat masumme vastakkain koska äiti oli kesäisin pikkarit,rinssikat asunaan kotona halasimme toisiamme äiti jutteli joskus kysyi olinko saanut sopivasti vitsaa vastasin tähän halaamalla äitiä kovemmin tälleen sain vitsaa muutaman vuoten äiti silitteli,hyväili minua vitsan jälkeen .

13. vierailija Vierailija

En osaa sanoa oliko tyttöjen ja poikien välillä eroa, tuskinpa. Ennemmin vitsan saantiin vaikutti luonne ja sattuma. Tietenkin ympäristötekijät myös, meitä nuorempia mukuloita seurattiin tarkemmin kuin vanhempia. Minä sain taatusti piiskaa sellaisiata asijoista, joista esikoinen ei aikanan saanut. Ehkä me loppupään muksut tunnuimme pienemmiltä kuin sarjan vanhemmat. Itse sain vitsaa vielä 15-vuotiaana, mutta en pysty mitenkään kuvittelemaan, että sellaista olisi tapahtunut esikoiselle.

14. Isotyttöreisillä. Vierailija

oli vielä laillista piiskaamis aikaa ennen uutta lakia käytin jo sukkanauha liivejä oli sellaiset niin sanotut Lantioliivit satiinia kai Eräänä syyspäivänä äiti sai minut kiini tupakan poltosta minihameeni riisuttiin äiti avasi takimaiset sukkanauhat sai nostettua liivin takaosaa peppu tulikokonaan näkyviin sitten äitin reisille ottamaan vitsaa paljaana oleva reisi sai myös osansa potkiasitkuttelin kun annettiin vitsaa kovasti pyllypunoitti reitet oli pikkumakkaroilla .

15. vierailija Vierailija

Haluatko sinä vielä saada samanlainen käsittely?

16. Isotyttöreisillä. Vierailija

Haluan saatata samanlaisen käsittelyn Muhkean naisdominan sylissä ilman lantioliivejä,sukkia pelkissä rintsikoissa 4haaraisella tai vitsakinpulla (koivu) kaipaan vielä kunnon löylytystä pyrtölleni olisi ihanaa potkia ja Änkkyä paljaittenreisien päällä.

17. vierailija Vierailija

Haluatko ainoastaan saada piiskaa naiselta?Harmillista!Minun osoite on tällä sivulla ylöspäin!poikavanha

18. vierailija Vierailija

Muuten minulla on yhtä sileät reidet kun joku nainen jos haluat tunne iho vatsalle!

19. vierailijax2 Vierailija

Käytin 13 vuotiaasta alkain lantio liiviä,sukkia monasti laskettiin pikkarit nilkkoihin sukkanauhat auki liivivetettiin vyötärölle eikun äitin syliin ottamaan koivupiiskaa piiska tanssi pyrtölläni pitkään pyrstöpunoitti kunnolla viisitoista vuotiaana sain vielä prtölleni piiskaa,remmiä.

20. Kirsti -61 Vierailija

Olen vanhempieni ainokainen joten meillä tytöt sai enemmän. Kasvatus jäi meillä isän huoleksi, koska äiskä jäi minulle jotenkin kaukaiseksi. Taisi olla jo silloin "kevytkenkäinen". Vieraat miehet kiinnostivat häntä tytärtään enemmän.
    Alle kouluikäisenä en tainnut selkääni saada mutta koulun alettua alkoivat myös kuritukset. Mutta ei koskaan liian ankarasti ja selkäsaunan jälkeen minun täytyi istahtaa isän syliin ja halailimme toisiamme. Se sai lapsen ymmärtämään, että selkäsaunasta huolimatta hänestä välitettiin ja häntä rakastettiin. Äiskältä en koskaan saanut sitä tunnetta.
    Hyvin nopeasti minusta tulikin "isän tyttö". En koskaan protestoinut käskyä noutaa vitsa, eikä sitä joka viikko haettu. Ehkä 4-6 kertaa vuodessa.
    Siinä 12 ikävuoden jälkeen selkäsaunat alkoivat harventua uhkaavasti ja jotenkin huomasin kaipaavani niitä. En sentään kehdannut sitä pyytääkään saati tuoda vitsoja valmiiksi. Vaan kyllähän tämä tyttö siihenkin keinot keksi. Menin toisinaan hänen luokseen tunnustamaan pahat tekoni ja tupakointi oli aina varma nakki - sain taas vitsasta. Läheskään aina ne pahat teot eivät olleet tosia, mutta tarkoitus pyhittää keinot. Viimeist kerrat minua kuritettiin 16-vuotiaana keksittyjen tunnustusten jälkeen.
    Kaiken tämän jälkeen minusta tuli hyvin kaksipersoonainen ihminen. Olen töissä erään suuren firman osastopäällikkönä, ja siellä minut tunnetaan erittäin vaativana ja ankarana pomona. Mutta kotona olen yhä edelleen se "tyttö" joka aina toisinaan tunnustaa miehelleen pahat tekosensa.

21. vierailija Vierailija

Millainen reaktio piiskaajalla jos ja kun kastuit sieltä? Kuinka ankaria piiskaukset olivat? Vieläkö nykyään saat piiskaa?

22. Kirsti -61 Vierailija

En kyllä kiihoittunut itse selkäsaunan aikana vaan vasta myöhemmin, vanhempana toisinaan istuessani isän sylissä. Silloin minulla oli jo vaatteet päällä joten hän tuskin edes huomasi asiaa.
    Kahteen seuraavaan kysymykseen saat kyllä vastauksen, kunhan luet aikaisemman viestini ajatuksen kera
    Kuten jo aikaisemmin kerroin, minua pidetään vaativana ja jopa ankarana johtajana, mutta sitä olen myös itselleni. Tästä ominaisuudesta olen saanut paljon vihamiehiä joskin myös kiitokset jopa alamaisiltani. En huomauttele tehdyistä virheistä, niitähän tekee jokainen itseni mukaanlukien. Mutta jos teet sen saman virheen kymmeniä kertoja, se kertoo työntekijän suhteesta työhönsä ja sellaista en hyväksy.
    Tämä kriittisyys ja vaativuus itseäni kohtaan on seurannut minua koko elämän ja lapsuudessa sekä nuoruudessa saamani selkäsaunat kuittasivat tekemäni virheet. Kirvelevästä takapuolesta johtuen omatuntoni oli jälleen puhdas.

23. strykpojke Vierailija

Minä olen myös tuollainen että työelämässä olen ankara vaativa,minä tapan sanoa että olen kuin Mikael Corleone mutta vapaa aikana haluan olla pieni poika joka saa piiskaa äidiltäni!

24. Rami-64 Vierailija

Ei tuo ole vielä ankaraa, jos huomauttaa henkilölle joka tekee jatkuvasti samaa virhettä.

Miten aikoinaan suhtauduit siihen, kun piiskakasvatus aloitettiin. Käytettiinkö jotain tuttua varoittavana esimerkkinä. Itsellä oli niin.
    Itse ajattelen kanssa niin, että omatunto on puhdas vitsojen jälkeen.
    Miten muutin otit asian esille miehesi kanssa, että piiskaakin voi välillä antaa.
    Jotkuthan eivät tajua koko asiaa.

25. vierailija Vierailija

Kuinka aito kuritustilanne nykyään sinulla on? Käytättekö " lämmittelyä " vai heti kovaa ? Koska kirvely ei niin kova jos aloittaa kevyemmin ensin. Tarvitsetko turva sanaa? Vai pitääkö sinun antaa ohjeita kovempaa tai kevyempää piiskausta

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri