Tytöllä kamala mustelma jalassa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViciousDream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViciousDream

Jäsen
09.04.2007
558
0
16
Sellainen 6 cm pitkä ja 3 cm leveä, reidessä. Oli ilmeisesti saanut sen kun tekivät metsäretken päiväkodissa, tyttö itse sanoi niin, ikää hänellä siis vajaa 3v. En puhunut hänen hoitajiensa kanssa eilen kun hain niin myöhään että eivät olleet paikalla. Mua rupesi huolettamaan heti että jos olisi merkki jostakin sairaudesta(leukemia) :'( Ihan hirveetä ajatellakin.

Älä yhestä mustelmasta vielä huolestu. Mulla on se käsitys, että esim leukemiassa niitä mustelmia tulee ihan hirveen paljon ja kertaheitolla. Ei yks mustelma vielä mitään tee. Meillä ainaki pojilla nyt keväällä ja kesällä niin rajut ulkoleikit jo että on aina jalat mustelmilla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:20 Milja06 kirjoitti:
Älä yhestä mustelmasta vielä huolestu. Mulla on se käsitys, että esim leukemiassa niitä mustelmia tulee ihan hirveen paljon ja kertaheitolla. Ei yks mustelma vielä mitään tee. Meillä ainaki pojilla nyt keväällä ja kesällä niin rajut ulkoleikit jo että on aina jalat mustelmilla.

Se vaan on niin törkeen kamalan näköinen, koskaan ennen ei ole tollasta ollut. Puhui että oli kaatunut kivien päälle, aion kysyä tarhassa maanantaina kun hän sinne seuraavaksi menee. Kun ei 3v puheisiin aina voi luottaa :whistle:

eiks leukemiassa tuu niit petekioit pitkin poikin kroppaa, siis niitä verenpurkaumia? Tuon ikäset kun kaatuu niin paikat kolisee, aattele jos itse vetäisit ketoon kivien päälle niin millasta jälkee tulis...älä ole huolissasi!!

Yhteistyössä