Tytölle mukavia vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keijukaisten äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keijukaisten äiti

Vieras
Heippa! Minulla on kakkosluokkalainen esikoistyttö. Hän pitää mukavista ja värikkäistä vaatteista. Hän on sensitiivinen eli kaikki kiristävä tai hankaava vaatteissa häiritsee keskittymistä vaikkapa koulussa. Hän ei pidä farkuista eikä ole tyyliltään mikään "pikkuteini". Haluaisin löytää jostain mukavia housuja. Vaateketjut näyttävät lopettavan mukavien vaatteiden valmistamisen 128 senttiin. Onko kenelläkään tiedossa nettikauppaa, josta löytäisin vaatteita tytölleni?

jos ihan perus vaate ( väri valikoima runsas ) neidille ja äidille kelpaa, niin itse olen CM-tavarataloista ja Anttiloista ko. vaatetta löytänyt ( käytetään 140 senttisiä)... ei mitään merkkikamaa, mutta mukavaa päällä ja helppo yhdistellä kun ylimääräset printit ja krumeluurit puuttuu...

Kiitos! Täytyy mennä googlettamaan nuo kaikki. Huomenna menossa kaupungille. Taidan pyörähtää Anttilassa. me&I kutsuille olen menossa oikeastaan ekaa kertaa (vähän kuin tilauksesta) sunnuntaina. Nuo muut taidan etsiä netista---Toivottavasti tuolla Po.p:llä on nettisivut, että löytäs liikkeet?

Yhteistyössä