Tytölle nimeksi Seela vai Mai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seela on mun mieleen liian vanhahtava, Mai taas ihan sievä. Riippuu paljon, millainen toinen nimi on ja sukunimikin vaikuttaa tietty. Että vanhanaikaisempi vai modernimpi :)

Seela on tosi kaunis nimi, sointuu hyvin ja passaa varmaan aika monenlaiseen sukunimeen. Mai on siihen verrattuna hieman laimea ja jää jotenkin vajaaksi. Eli seela olisi minun valintani :)

Itse on tykkää yhtää Seelasta. Se etoo niin paljon. Mutta meillä ollut selvillä, että jos tyttö tulee niin sille tulee Maj nimeksi. Ei välttämättä etunimeksi, mutta toiseksi tai kolmanneksi. Eli noista kahdesta ehdottomasti Mai. Yksinkertainen, mutta erittäin kaunis.

Kumpikin kivoja niin, ettei oo kovin yleisiä..mutta, mutta; mulle tulee mielleyhtymät; Seela Sella, iäkkäämpi näyttelijätär + Janne Katajalla samanniminen typy, ja sitten taas Mai on ainaskin Mika ja Noriko Salolla sekä sillä kolmosen aamutoimittajalla... Mutta ei kait se haittaa? Noista kahdesta kuiteskin EHKÄ Mai.

[QUOTE="vieras";28411110]Kuulosta tuo Mai myös vanhahtavalta. Aikoinaan oli suomalainen näyttelijä Mai-Brit, Maipiksi kutsuttu.[/QUOTE]

Hää oli Maj-Brit Heljo, ei suinkaan Mai.

Yhteistyössä