Tytön kanssa vaikeuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murkun äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murkun äiti

Vieras
Tyttö on 10- vuotias. Eikä kuuntele yhtään mitään mitä sanon sille,vaikka äitinä mun pitää sanoa mitä tehdä, esim. siivota jäljet mitä ei tee koskaan, pukea vaatteet, laittaa pyykkikoneeseen likaiset jne. Aamuherätykset on vaikeita, kun ei meinaa totella ja sitten tulee kiire. On ollut koko lapsuutensa vaikea, uhmaikää tullut toisensa perään. Tuntuu pahalta kun ei edes se auta jos koetan huomioida hyvällä tavalla. Usein huonojen aamujen jäljiltä paha mieli monta tuntia. Oviakin alkanut paiskoa ja tavaroita heittelee lattialle. Eikä tosiaan osallistu mihinkään siivoukseen tms. kotitöihin. Ulosmeno on myös vaikeaa. Tablet-tietokoneella roikkuisi kaiket päivät, siitä riidelty monet kerrat ja olen ottanut sen takavarikkoonkin välillä. Isänsä kanssa erottu jo vuosia sitten, tapaa kuitenkin säännölisesti.

[QUOTE="alkup.";30728505]Mitä sillä kurilla tarkoitat? Olen koettanut tehdä kaikkeni, puhuminen yhtä tyhjän kanssa, viikkorahakielto on myös hyödytön[/QUOTE]

Missä selkäsaunat jne... ? Ei pelkkä puhuminen penikoille tehoo, vaan kunnon kuritus

Yhteistyössä