tytöt oli kutsuttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
ryhmiskaverin synttäreille.

on uusi poika siellä joka täyttää 5vuotta. ollut ehkä 2viikoa. oli antanut kutsun meidän 2v ja 5v tytöille. ja sitten yhelle pojalle siellä.
kysyin että leikittekö sitten paljon sen pojan kanssa niin ei kuulemma.

no kylä ne sinne on menossa. Mutta itseä vähän mietityttää kun en ole niitä vanhempiakaan ikinä nähnyt. kun tuo pikuinenkin kutsuttiin. no annan puhelin numeron kun vien niin voi sitten soittaa jos tule jotain.

En mä kyllä jättäis meidän 2-vuotiasta yksin synttäreille :D Mut siis ihan johtuen tuosta lapsesta itsestään... Ei suostuisi sinne varmaan yksin jäämäänkään. Mut tietenkin riippuu ihan siitä kaksivuotiaasta itsestään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
En mä kyllä jättäis meidän 2-vuotiasta yksin synttäreille :D Mut siis ihan johtuen tuosta lapsesta itsestään... Ei suostuisi sinne varmaan yksin jäämäänkään. Mut tietenkin riippuu ihan siitä kaksivuotiaasta itsestään :)

kyllä tuo jää. esikko se ujompi on =) sitä mä pelkään vaan että vahtiiko se kunnolla. kun kuitenkin 2vuotiaan perään pitää vielä katsoa

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Mulle tulis mieleen, että ne vanhemmat on ajatelleet saavansa itse susta/teistä uusia kavereita! Jos ne on muuttaneet seudulle vähän aikaa sitten ja lasten kautta koittavat tutustua.

mutta kun ei ne taida olla nähneet meitä.. tai en sit tie jos on..jos en van itsehuomannut kun lapset vieneet.. niin tiedä häntä

ne lapset on siellä vaan väliaikaisesti kun paikat oli täynnä.niille etitään jotain toista paikkaa

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

kyllä tuo jää. esikko se ujompi on =) sitä mä pelkään vaan että vahtiiko se kunnolla. kun kuitenkin 2vuotiaan perään pitää vielä katsoa

Niin, tonkin takia. Jos me mentäisiin niin olisin kyllä itse paikalla, jos niin ei saisi niin en jättäisi 2 vuotiasta sinne :)

Mä en kyllä varmaan enää ikinä kutsu ketään lapsen synttäreille päiväkodista :kieh:

Yli puolet vanhemmista eivät vaivautuneet edes vastaamaan, vaikka oli pyydetty ilmoittamaan. Ja olivat lapsen kavereita, mutta eivät tunne meitä kun oltiin sen verran vähän aikaa asuttu.

Paitsi kyllä täällä joku kommentoi, että kyllä hänellä hoksottimet pelaa, kun valitin silloin että ei meille vastanneet ketkään ja ihmettelin, että miksi ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä en kyllä varmaan enää ikinä kutsu ketään lapsen synttäreille päiväkodista :kieh:

Yli puolet vanhemmista eivät vaivautuneet edes vastaamaan, vaikka oli pyydetty ilmoittamaan. Ja olivat lapsen kavereita, mutta eivät tunne meitä kun oltiin sen verran vähän aikaa asuttu.

Paitsi kyllä täällä joku kommentoi, että kyllä hänellä hoksottimet pelaa, kun valitin silloin että ei meille vastanneet ketkään ja ihmettelin, että miksi ei :D
mä oon käsittänyt että ilmotetaan jos ei ole tulossa mut jos on niin ei ilmoteta..pitäiskö mun jotain ilmoittaa?

Mä ehkä varmistasin kuitenkin vielä etukäteen, että voiko todella 2 veekin jäädä juhlimaan ilman vanhempia. Tietääkö ne vanhemmat varmasti, että toinen teidän lapsista on vasta 2 vee?

Kysyisin varmaan etukäteen, että saako jäädä jos ei kutsussa ole mitään mainintaa. Me laitettiin kutsuun, että vanhemmat saavat jäädä juhliin, jos haluavat.

mitä te sanoisitte jos vanhemmat tunkis sinne synttäreille?
kehtaakos sitä sinne jäädä?

No siis kysyisin et voiko sinne jäädä pienemmän takia ja jos ei voisi niin selittäisin, että en viitsi yksinkään sitä sinne jättää, kun siinä on niin suuri vahtiminen ja meidän tapauksessa ei haluaisi jäädäkään, huuto varmaan alkaisi, kun oven kiinni laittaisin.

mä oon käsittänyt että ilmotetaan jos ei ole tulossa mut jos on niin ei ilmoteta..pitäiskö mun jotain ilmoittaa?

Meillä luki siinä kutsussa silloin, että ilmoitathan että pääseekö lapsi vai ei. Eli pyydettiin joka tapauksessa ilmoittamaan.

Mun mielestä on kivempi, jos ilmoitetaan joka tapauksessa, koska jos ei kuulu mitään niin ei voi tietää että ollaanko tulossa vai ei.

mitä te sanoisitte jos vanhemmat tunkis sinne synttäreille?
kehtaakos sitä sinne jäädä?

No noiden maks 5 v synttäreiden kohdalla se oli ihan normaalia, että osa vanhemmista on meillä ollut mukana. Kaksivuotiailla varmasti kaikki. Minusta tuo olisi ihan selvä juttu, että saa tulla, mutta ainakin sitä voi kysyä.

Mä nyt hyppään hiukan asiasta, mutta toi on tosiaan törkeetä, ettei ilnmoteta vaikka pyydettäis. Järjestän työn puolestani lapsille synttäreitä ja kutsussa pyydetään ilmoittmaan mikäli ei pääse tulemaan. Silti lähes joka synttäreillä on joku joka ei tule ja ei ole mitään ilmotettu.

Kyllä se harmittaa lapia kovasti kun joku ei tule ja ei ole viitsinyt edes ilmoittaa... :/

Mitä itse asiaaan tulee niin jos lapsella ei ole kovin läheisiä ystäviä niin hän on halunnut kutsua mielestään ryhmän mukavimmat lapset... =)

ja 2-vuotiaan seuraksi jäisin ehkä minäkin, jos vanhemmat ei tuttuja...

Yhteistyössä