tyttäreni ollut aikas hiljainen siittä asti kun raskaus tuli esille!!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäblondi73:
sain nyt mahdollisuuden käydä hieman katsomassa hänen tuntemuksiaan kirjoittamaansa vihkoon

"Sait mahdollisuuden" lukea hänen päiväkirjaansa salaa?

Ennustan teille todella rankkaa riitaa kun tyttäresi saa tietää asiasta. Törkeä luottamuksen pettäminen. Jos et pysty itse juttelemaan lapsen kanssa, niin älä nyt sentään vakoilemaan alennu!

Alkuperäinen kirjoittaja aapo:
Ei pahalla, mutta kyllä teidän kommunikaatiossa joku mättää, jos tytär ei voi suoraan sanoa tuntojaan vaan käskee lukemaan ne päiväkirjastaan.

Tämä nyt ei pidä lainkaan paikkaansa.

Parisuhdeterapeutitkin suosittelevat kirjeiden kirjoittamista puolisolle, jos puhuminen tuntuu liian vaikealta.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh:
sain nyt mahdollisuuden käydä hieman katsomassa hänen tuntemuksiaan kirjoittamaansa vihkoon

Ennustan teille todella rankkaa riitaa kun tyttäresi saa tietää asiasta. Törkeä luottamuksen pettäminen. Jos et pysty itse juttelemaan lapsen kanssa, niin älä nyt sentään vakoilemaan alennu!

LUE KOKO KETJU.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh:

lue koko juttu läpi ennenkun alat haukkumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja aapo:
Ei pahalla, mutta kyllä teidän kommunikaatiossa joku mättää, jos tytär ei voi suoraan sanoa tuntojaan vaan käskee lukemaan ne päiväkirjastaan.

äläs nyt, jotkut vaan osaavat ilmaista tuntemuksiaan ja ajatuksiaan paremmin kirjallisesti, kuin suullisesti.

Voi hyvä luoja minkälaisen sotkun voi ihmiset saada aikaseks!!! Ihan suu auki luin tätä viestiketjua,ihankun toisilla ei ois mitään hajua mistä tässä edes puhutaan! tyhmäblondi73, Sä kyllä ite tiedät kuinka toimit tytön kans ja mikä on teille paras tapa edetä asiassa. Juttelette ja kirjotatte jos se tuntuu teistä parhaalta tavalta! ite ajattelisin et voi olla et tyttö tavallaan jännittää vauvan tulemista ja käyttäytyy eri tavalla ihan koko tän raskaus ajan koska ei tiedä minkälaista se elämä tulee olemaan.Jännittäähän sitä äiti ja isäkin et millasta se tulee oleen, niin miks ei sit 14v tyttö! Ajatus ja käytös muuttuu varmasti kun saatte sen uuden asukkaan siihen ja rupeette tottuun uuteen arkeen ja hän saa osallistua kaikkeen ja muistaa aina painottaa et vauva on sinun oma pikkusisko/veli!! Koitahan jaksella eläkä välitä näistä ihmisten sanomisista jotka ei tiedä asiasta mitään!
Tää oli nyt mun näkökanta,tiedät kyllä kuka oon,nähdään ens vko!

sain nyt mahdollisuuden käydä hieman katsomassa hänen tuntemuksiaan kirjoittamaansa vihkoon ja sielä hän kertoi että asia on kova juttu koska kaikki hössöttää asiasta ja se että lapsella tulee olemaan KAIKKI!
tarkoittaen, oikeata isää,isopappa..kunnollinen perhe ja terve äiti.
silloin kun sain tyttäreni niin elin yksin, sairastin vakavaa masennusta, pappa kuoli kun hän oli 4v jne.

auttakaa minua :heart: olen paljon puhunut hänen kanssa asiasta, tyttäreni on 14v ja joka kerta kummiskin sanoo että kaikki on ok :(

Ensinnäkin, olen itse joutunut kärsimään valitettavasti sen, että äitini on penkonut kaikki päiväkirjani, penkoisi vieläkin jos pääsisi niihin käsiksi. Ja vinkkinä voin sanoa sen, että se nyt on viimeisin asia, joka kuuluu kenellekään! Edes äideille!
Asiat pitää kysyä suoraan, koska minulta on mennyt luottamus äitiini silloin kun hän puuttui joka asiaan enkä saanut kirjoittaa edes sähköpostia tai kirjettä rauhassa, kun hän luki ne. Sitten hän ei ainakaan kerro sinulle yhtään mitään jos menet lukemaan hänen asioitansa. Ehkä hän kirjoittaa ne sitä varten, että se helpottaa hänen oloaan jos asiassa sitten on jotain ja kertoo sitten sinulle kun haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin samanikäinen kun sain pikkuveljen enkä koskaan tuntenut tuollaista kateutta tai vihaa. Outoa, että tuon ikäinen tyttö voi tuntea noin ja olla kateellinen vauvalle.

No jos on jäänyt itse paitsi hyvästä lapsuudesta, niin kyrsiihän se. Ja vielä pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja 456645:
sain nyt mahdollisuuden käydä hieman katsomassa hänen tuntemuksiaan kirjoittamaansa vihkoon ja sielä hän kertoi että asia on kova juttu koska kaikki hössöttää asiasta ja se että lapsella tulee olemaan KAIKKI!
tarkoittaen, oikeata isää,isopappa..kunnollinen perhe ja terve äiti.
silloin kun sain tyttäreni niin elin yksin, sairastin vakavaa masennusta, pappa kuoli kun hän oli 4v jne.

auttakaa minua :heart: olen paljon puhunut hänen kanssa asiasta, tyttäreni on 14v ja joka kerta kummiskin sanoo että kaikki on ok :(

Ensinnäkin, olen itse joutunut kärsimään valitettavasti sen, että äitini on penkonut kaikki päiväkirjani, penkoisi vieläkin jos pääsisi niihin käsiksi. Ja vinkkinä voin sanoa sen, että se nyt on viimeisin asia, joka kuuluu kenellekään! Edes äideille!
Asiat pitää kysyä suoraan, koska minulta on mennyt luottamus äitiini silloin kun hän puuttui joka asiaan enkä saanut kirjoittaa edes sähköpostia tai kirjettä rauhassa, kun hän luki ne. Sitten hän ei ainakaan kerro sinulle yhtään mitään jos menet lukemaan hänen asioitansa. Ehkä hän kirjoittaa ne sitä varten, että se helpottaa hänen oloaan jos asiassa sitten on jotain ja kertoo sitten sinulle kun haluaa...

siis kuinka tyhmä sä oot? Ensin nostat jonkun ikivanhan ketjut, sitten et ilmeisestikään lue siitä kuin esimmäisen viestin ja sitten kommentoit aivan harhaan..

:headwall:

Yhteistyössä