Tyttäreni ystävän isä ei halua lastemme olevan yhdessä:( Mistä on kyse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut

Vieras
Lyhyesti: Tyttäreni on noin 10v kuin myös hänen ystävänsä. Ovat leikkineet yhdessä eskarista alkaen. Viime keväänä jo aistin, että tämän ystävän isä kielsi tytärtään olemasta minun tyttäreni kanssa. Molemmat tytöt haluaisivat olla yhdessä, mutta voivat olla vain kun ystävän isä ei näe/tiedä. Koulussa toki ovat yhdessä. Surullista. En haluaisi sekaantua tähän asiaan, sillä jo keväällä laitoin tytön äidille viestiä ja toivoin lastemme saavan leikkiä yhdessä. Tyttäreni sanoi kirjoittavansa kirjeen tälle isälle, mutta sanoin sen olevan huono idea.
Mistä tässä voisi olla kyse? Mitä erilaisia syitä teille tulee mieleen? Oletteko itse kieltäneet lastanne leikkimästä jonkun tietyn kaverin kanssa?
Minua ja tytärtäni painaa tämä asia, joten olisi kiva jos joku voisi auttaa.

Kyllä mä soittaisin tälle isälle ja kysyisin suoraan, että mistähän mahtaa olla kyse. Koska kyllä mä haluaisin tietää, että tekeekö mun lapseni ehkä jotain hölmöjä mun tietämättäni, jos kerran kaveruuttakin on vähennetty toisen vanhempien taholta..

mun kaverilla oli ala-asteiässä sama ongelma. kaverin äiti valitsi tyttärensä kaverit. erään kaverin hän kielsi sillä periaatteella,että tämän vanhemmat kannattivat väärää puoluetta. ovat itse nimittäin melko poliittisia. myös sellaiset kaverit kiellettiin,jotka eivät olleet kovin edustavia tai joilla oli huonot käytöstavat.

Tytöt ovat fiksuja, oikeasti. Tuli mieleen sellainen muuten, että oma äitini oli opettajana tälle isälle 20v sitten ja jos hänellä ja äidilläni eivät kemiat pelanneet niin "kostaako" tämä isä näin opettajansa lapsenlapselle?! Hullua, mutta tuli vain mieleen.
Itse olen myös opettaja. Onkohan hänellä jtn meidän ammattikuntaamme vastaan?!

Mun kaverin isä kielsi mun äidille mua leikkimästä sen mun kaverin kanssa. Johtui suoraan siitä että olin koko ajan ongelmissa.
Myös se isä kielsi sen mun kamun olemasta mun seurassa... ja kyseessä oli mua 6v vanhempi tyttö.
Olinhan mä villi :-p ja ongelmissa usein..
Nyt olen jo koko aikuisiän ollut hyvissä väleissä kaverin isän kanssa ja tietty mun kamun kanssa :heart: Enkä ole enää pariin vuoteen ollut ongelmissa :D

Yhteistyössä