Hae Anna.fi-sivustolta

tytteli

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Paha uni, 02.07.2005.

1. Paha uni Vierailija

Näin pahaa unta melkein painajaistunnelmaa oli.

Otin muovisen ulkoroskikseni pestäväksi pihalla. Kaivoin autotallista esille painepesurin ja väsäsäin sen käyttökuntoon. En ollut ennen sitä käyttänyt ja vähän oli hankaluutta. Sain sen toimimaan ja ruiskuttelin vettä pihalle. Huomasin, että roskiksessa olisikin muutama roskapussi, jotka minun täytyy ottaa pois ennen pesua. Menin autotalliin etsimään muovikäsineitä, jotta roskapussit voisin pois ottaa.
    Sitten yks kaks huomasin, että pihalle alkaa kertyä omituista porukkaa, noin kaksikymppisiä miehiä lähinnä, joilla oli pahat mielessä. Joku tli sanomaan minulle, että katso mitä ovat tehneet? Näin heidän rikkoneen mm. ulko-oven ikkunan ja jotain räystäitä. Autotallissakin oli joku ja tajusin, että tämä kaveri oli tappanut siellä jonkun ja käärinyt muoviin tms.
    Minulle alkoi tulla tosi hätä, kun porukkaa tuli vaan lisää ja alkoivat selkeästi tuhota taloani. Myös ex-mieheni (Matti) tuli paikalle. Matti uhkaili porukoita poliisilla ja niin minäkin. Porukat nappasivat minulta kännykän pois, kun yritin poliisia soittaa.
    Tuli tilanne, että olinkin yksin pihalla ja sain tilaisuuden. Lähdin juoksemaan karkuun apua soittamaan. Osuin jonkun toimitorakennuksen luo, jossa kolme naista olivat juuri ovea sulkemassa, kun työpäivänsä oli päättynyt. Avasivat oven uudestaan ja ryntäsin puhelimeen. Soitin poliisille tai paloasemalle tms, ensin väärään numeroon. Huusin, että siellä tarvitaan apua, että siellä terrorisoidaan ja hajotetaan mun taloa! Sain puhelusta käsityksen, että lähettävät yhden auton, joka mielestäni oli aivan riittämätön tilanteeseen nähden. Siellä tarvittaisiin runsaasti joukkoja, kun pahantekijöitä on niin paljon! Soitin toiseen hätänumeroon ja siellä ei oikein uskottu kertomaani! Olin kauhuissani ja huusin puhelimeen, että tilanne on totta!!! Luulivat herjaksi. Lopulta kai uskoivat.

Meni ulos toimistosta ja huomasin, että nyt niitä porukoita alkoikin tulla sinne missä nyt olin. Yksi kaveri tuli sanomaa mulle jotain, että kun itsekkäästi itsensä pelastaa niin siitä sitten saa muut kärsiä tms!!!
    Siinä samassa tajusin, että ne on nyt varmaan tappaneet Matin ja tyttäremme. Ajattelin, että tytärkin on jo tullut koulusta, mennyt sinne kotiin ja nyt porukat ovat tappaneet heidät.
    Lähdin menemään takaisin kotiin päin. Rinnalleni tuli enoni seurakseni. Siinä ihmettelin, että miksi tämä eno on ainoa, joka tähän nyt mukaan tulee, missä muut tukijat ovat?
    Oli tullut jo pimeä. Enon kanssa ylitettiin maantie, jossa autot kulkivat vilkkaasti ajovalot päällä. Vielä vähän käveltiin ikäänkuin menossa enon autolle, jolla sitten päästäisiin jatkamaan matkaa. Kiinnitin huomiota siihen, että asfaltti näytti siltä kuin siinä olisi ohut jääkerros päällä.

Koko ajan hoin kauhuissani mielessäni, että ne ovat tappaneet Matin ja tyttären! Huusin, että minulle on jo tapahtunut niin paljon pahaa tässä elämässä, että tämä ei voi tapahtua minulle! Että tämän täytyy olla pahaa unta! Näin ei voi tapahtua! Silti olin menossa katsomaan kuinka oli käynyt.

Tähän heräsin. Ja juuri kun heräsin unesta tajusin, että tuo enoni, joka kanssani lähti kotiin päin tulemaan onkin oikeasti kuollut.
    Nyt mietin että mitä kamalaa tämä uni tarkoittaa?
    Tytteli

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri