Tyttis paisuu ja paisuu

  • Viestiketjun aloittaja Ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti
vaakamainen
On järkyttävää nähdä tosi nuoria tyttöjäkin, joilla
rasvavanteet ympäröivät kehoa. Toisaalta ymmärrän
täysin miestä, joka tästä ei tykkää. Joskus näkee
pariskuntia, joissa nainen on tykinvetomallia ja mietti,
oliko se ihan oikeasti tuon näköinen kun tyypit olivat
juuri tavanneet toisensa. Esteettisyyskin kuuluu seksiin,
mutta höllyvät läskit eivät. Itse olen pyrkinyt pitämään
itseni hoikkana tietysti omaksi onnekseni, mutta myös
kumppanini ja hyvä seksielämän vuoksi. Jos olisin läski,
en uskoisi olevani kovin hyvä petikumppani, vaan lähinnä
häpeisin omaa vartaloani. Ylipäätään en usko iloisiin,
lihaviin sinkkinaisiin. Ilo on teeskenneltyä....
 
Amadomio
Mun tyttis on 170 cm pitkä ja painaa 68. Kyllä jostain kiinni pitää saada ottaa ;) Seksi onnistuu hyvin!
No, tyttiksesi onkin aivan normipainoalueella. Muotovalio taas on lähellä alipainorajaa, ja tuolla kalorimäärällä sen kohta saavuttaa. Vanhempana hän on ryppyinen juhannussalko, jos ei salli pientä (n. 5kg) painonlisäystä. Ja osteoporoosikin vaanii laihanluikkuja.
 
Viimeksi muokattu:
alkuperäinen aloittaja
Nyt on vuosi 2016. Aloitus oli postattu 2005. Eli nopeasti laskettuna 11 vuotta on vierähtänyt. Nyt se muija lopulta laihtui! Se on oikea ihme ja onnenpäivät ovat edessä päin. Kuka olisi uskonut? Nyt elämä on auvoisaa. Kyllä siinä laihduttamisessa tosin aika kauan kesti, 11 vuotta piti odotella.

Nyt voisi olla aika pervo juttu, jos saisin lihotettua hänet uudelleen "isoluiseksi tytöksi". Ja ehkä sitten taas laihtumaan? se olisi kyllä aika sairasta
 
Alkuperäinen
Juu ei tule lihotuspuuhista nyt mitään. Ei suostu lihoamaan. Ei sitten millään. Outoa on, luulisi että haluisi taas herkutella. En viitsisi kuitenkaan ostaa omalla rahalla hänelle herkkuja. Vai pitäisikö kuitenkin vielä usuttaa laihduttamaan lisää? Olen sairas
 
alkuperäinen aloittaja
Lihoi se sittenkin. Mutta ei kovin paljoa. Olisi varmaan lihonnut lisääkin, mutta mutta... Mutta taas on laihtumassa: housun reunassa alkaa olla kasvuvaraa ja näkee sen silmälläkin. Nyt on siis vuosi 2017 lopuillaan. Mielenkiintoista seurata tätä painonvaihtelua. En nyt sitten enää tiedä omasta mieltymyksestä, pitäisiko hänen alkaa lihoamaan vai laihtumaan. Kuulema jossain rauhasessa on jotain häikkää, että on alkanut laihtua. Ruoka kyllä edelleen maittaa, ettei ihan sairas ole. Koska sehän on terveen merkki, jos ruoka maittaa
 
alkuperäinen aloittaja
Tiedoski kaikille, nyt on taas ytyä luun päällä! muun muassa, säären takaosaan on tullut uusi poimu, joka oikein pursuilee läskiä. Samaten käsivarret. Kun hieman läimäyttää takapuolella, koka vartalo (tai ihrasäkki) jää hytkymään. Pelkään että käy samalla lailla kuin BB:stä tutulle Jenna Halinaiselle. Että lihoaa aivan valtavaksi. Kyllä Potsi on kohta dumpattava, ällöttää! :(
 
alkuperäinen aloittaja
Tiedoski kaikille viestiketjun seuraajille (jos sellaisia edes on).
Nyt on uusi nainen kuvioissa! Tämä vanha lihava (ja laihtuva) sairastui. Todellakin kilpirauhasessa oli vikaa. Nyt nainen taas laihtui, koska eron jälkeen etsii uutta miestä. Ja hoikkana sellainen löytyy helpommin. Mutta se aisa ei enää kuulu minulle ,eikä kiinnosta. Valitettavasti tulevaisuudesa ei ole enää kerrottavaa lihoamisesta. Sen kuitenkin opin, että läski kannattaa dumpata ajoissa, koska hoikkiakin naisia on. Uusi nainen on nyt aasialainen: syö kyllä kovasti, muttei lihoa niin helposti kuin suomalainen nainen. Jännää :)

Harmittaa ettei ero tullut jo aiemmin. Jos edes miettii eroa, kannattaa erota! :D
Eikä kannata hukata siementä vastenmielisille naisille
 
alkuperäinen aloittaja
Nyt uutta tilannepäivitystä lihoamisesta.
Uusi aasialainenkin tyttöystävä on lihonut!
Hän oli suhteen alussa ihan hoikka, mutta nyt 1,5 vuoden aikana on lihonut todella paljon. Hänellä rasva kertyy vatsan kohdalle. Hän syö todella paljon, ja usein. Syömisen jälkeen hänen vatsansa on kuin ilmapallo. Vatsaan ei silloin saa koskea, koska hänestä tuntuu kuin hän halkeaisi.
Tämä on aika mielenkiintoista. Pitääkö taas vaihtaa naista? Vai seuraanko loppuun asti, miten suuureksi hän kasvaa? Onko kenelläkään nainen pysynyt vuosia samoissa mitoissa? Joku väitti kiven kovaan, ettei se olisi mahdollista, koska naisen vartalo kuulema kehittyy
 
alkuperäinen aloittaja
Elin pitkään huonossa suhteessa ja söin ahdistukseeni. Mies haukkui koko ajan ulkonäköäni. Lopulta jätti tällaisen ""läskin ämmän"". Siitä alkoi uusi elämä; hankin oman asunnon ja laihduin ihan itsestään. Tapasin uusia miehiä, hankin harrastuksia, sain hyvän työpaikan. Itsetunto nousi kohisten.

Puoli vuotta myöhemmin olin hoikempi kuin koskaan, en silti laiha. Näin sattumalta exän baarissa... voi sitä vonkausta ja mielin kielin liirum laarum-juttua! Olin niin ihana ja kaunis ja eihän hän koskaan olisi halunnutkaan erota minusta kun olen niin ihana ihminen... blaa blaa. Oli niin ihana tunne, kun uusi komea poikaystäväni tuli vessasta ja veti minut kainaloonsa. Hih, sitä exän ilmettä:D

(vahingonilo paras ilo, tässä tapauksessa)
Olet varmaankin lihonut entisiin mittoihisi? :DD
 

Yhteistyössä