tai en tiedä mitä tohon otsikkoon vois laittaa. meillä siis ihan kohta 2v täyttävä tyttö joka on alkanut hoidossa käyttäytymään tosi huonosti kun sinne tuli alle vuosikas uusi lapsi. kiukuttelee ja mököttää, on ollut kuivana jo jonkin aikaa mutta nyt on tahallaan alkanut kakkimaan ja pissimään housuun. eli kun hoitotäti kysyy että pitääkö mennä kakalle, niin sanoo ei tarvitse ja viiden sekunnin päästä kakka housussa. muitakin "oireita" on ollut, myös kotona nähtäviä, eli sanoo tosi usein mulle että "äiti, mä oon pikku vauva, tarvitsen pullon (tuttipullon)" ja yrittää saada kaikenlaista sellasta "palvelua" jonka ennen tän uuden lapsen tuloa halusi mielellään tehdä itse (syöminen, lelujen korjaus jne)
ymmärrän että lapseni on vielä pieni, tottakai, mutta osaatteko sanoa että tasaantuuko tämmöinen "vaihe"? ja mitäs sitten jos lapseni saa jonain päivänä oman sisaruksen joka vie äidin huomion osaksi, nyt kun kysymys on vaan kuitenkin hoitädistä...
ymmärrän että lapseni on vielä pieni, tottakai, mutta osaatteko sanoa että tasaantuuko tämmöinen "vaihe"? ja mitäs sitten jos lapseni saa jonain päivänä oman sisaruksen joka vie äidin huomion osaksi, nyt kun kysymys on vaan kuitenkin hoitädistä...