Tyttö lähti aamulla leirille ilman yksiäkään vaihtosukkia. Tyhmä minä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ne on näköjään jäänyt pöydälle :headwall: Onneksi laittoi tänään puhtaat sukat, mutta ei se paljon lohduta kun leiri päättyy vasta perjantaina.

Ei mulla siis muuta, kuin että jösses miten sitä voi olla huolimaton.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
noh, ehkà sillà on sandalit mukana ja jos on làmmintà ei tartte edes sukkia.

Mä aattelin pistää miehen viemään huomenna likalle vaihtosukkia...kuitenkin se lähtee josain vaiheessa kauppaan tjtn, niin samalla voi koukata sitten sitä kautta :)

Onko hänellä puhelin mukana? Jos on, ni soita ja pyydä olemaan paljain jaloin lämpimillä keleillä. Samoin voit soittaa leirin ohjaajalle ja pyytää että onko leiripaikassa edes teelusikallista pesuainetta ni hän voisi pestä itse sukat vaikka hanan alla edes kerran. =)
Asioilla on tapana järjestyä. Ja jos rahaa on mukana, ni käske ostaa sukkia niitä voi saada jopa ihan jostain kiskaltaki.

Mä olin 9-vuotiaana ratsastusleirillä ja palasin kotiin tasan samoissa vaatteissa, kun olin sinne lähtenytkin. Vaihtovaatteet koskemattomana kassissa. Äitini jaksaa edelleen muistella kauhulla.

Joku oli ehkä vähän huithapeli jo pentuna. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Mä olin 9-vuotiaana ratsastusleirillä ja palasin kotiin tasan samoissa vaatteissa, kun olin sinne lähtenytkin. Vaihtovaatteet koskemattomana kassissa. Äitini jaksaa edelleen muistella kauhulla.

Ihana :D

Hata keinot keksii ;) Mina lahdin kerran viikonloppuretkelle yksilla alushousuilla... Yolla kun vedin pyjamat paalle niin ei kun pesemaan alkkarit ja aamulla ne olikin ehtineet kuivumaan :)

Ööh... tänäänhän on keskiviikko? Pari päivää voi hyvin käyttää samoja ja on vielä lämmintä luvassa. Ehkä siis voi olla ilman sukkiakin. Sehän on vaan leirielämän suola, kun pitää soveltaa ;)

Minä olin n. 12-vuotiaana musiikkileirillä kaukana kotoa ja mukana vain ne sukat, jotka olin lähtöaamuna jalkaan laittanut. Itse pakkasin aina, äiti ei pahemmin katsonut mitä oli mukana. No, minä sitten pesin joka ilta ne ainokaiset sukkani ja leiri sentään kesti 10 päivää.

heheee!!!kuinka monta päivää olit??

Ite unohdin pakata meidän neidille viime kesänä pikkuhousut kassiin, kun lähti kummitädilleen yökyläilemään melkein viikoksi... Oli sitten joutunut lainaan aluksi kummitädin pojan boxereita ennen kuin olivat menneet kauppaan ostamaan loppuloman ajaksi uusia.
Juu, ja enään en saa neidin kassia pakata ettei toista kertaa kävis samalla tavalla.

Sama juttu! :laugh:

Mitäs siellä vaatteita vaihtamaan, ratsastuskamoilla kumminkin mentiin koko ajan :D

Nyt kävi ikäänkuin onni onnettomuudessa...paisti että oikeasti tääkin on kyllä mun syy :ashamed:

Tyttäö soitti leiriltä että oli unohtanut lehdet kotiin, jotka ostettiin leiriä varten...pyysi siis josko iskä voisi tuoda ne. Ne lehdet kyllä oli MUN pakattavana, jotta mä olen näköjään ihan superunohtavainen.

Tyttö nyt sitten saa tänään sekä sukkia, että lehtiä :)

Uusimmat

Yhteistyössä