tyttö reilun vuoden ikäinen eikä olla vielä alettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
juomaan "oikeeta" maitoa.. onko haittaa?

maustamatonta jukurttia olen antanut muutamia kertoja pikkusen ja viiliä ollaan maisteltu yhden kerran. Rasvatonta maitoa olen antanut kerran, mutta vain 2 teelusikallista:)

ei ole ainakaan noista määristä tullut mitään oireita niin voisinkohan jo antaa koko nokkamukillisen/tuttipullollisen maitoa? vai pitäskö vielä maistella suurempia määriä noita edellä mainittuja..

jospa joku jaksais vastata.

Meillä kanssa pääsi tyttö reilusti yli vuoden ennen kuin annoin maitoa. Mutta oli jo hiukan syönyt jogurttia ja viiliä, ei kuitenkaan mitenkään säännöllisesti. Sitten kerran tuli joku pakkotilanne, ja annoin vaan lasillisen tavallista maitoa, ja hyvin hänen mahansa sen kesti. =)

Saa sekoittaa korvikkeen sekaan tavallista maitoa.

Mutta ei ole todellakaan mitään haittaa ettei oo saanut. Meillä likat olleet imetyksellä taaperoina ja lehmänmaitoa olen antanut vasta joskus reilusti yli 1v, kun ei ole ollut mitään tarvetta antaakaan. Vähitellen sitten vaihtanut ruokajuomaveden maidoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

maustamatonta jukurttia olen antanut muutamia kertoja pikkusen ja viiliä ollaan maisteltu yhden kerran. Rasvatonta maitoa olen antanut kerran, mutta vain 2 teelusikallista:)

ei ole ainakaan noista määristä tullut mitään oireita niin voisinkohan jo antaa koko nokkamukillisen/tuttipullollisen maitoa? vai pitäskö vielä maistella suurempia määriä noita edellä mainittuja..

Maito on vasikoiden juomaa imetyksen jälkeen, näin sanoi lastenlääkärimme. Vettä juoneet ruoan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja terveitä ovat:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Maito on vasikoiden juomaa imetyksen jälkeen, näin sanoi lastenlääkärimme. Vettä juoneet ruoan kanssa.

Kunhan kalkkia saavat. Pillereistä sitten jos ei maidosta.

Yhteistyössä