Tyttö yllätti eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Ennen iltapalaa kysyin tytöltä mitä haluaa iltapalaksi. Olin jo valmistautunut tekemään paahtoleipää, kaakaota + kaapista jugurttia/ viiliä.

Mitä pyytää tyttö??? Neljänviljan puuroa :D
Sitä sitten keitettiin :D

Ja aamulla sama homma.. Puuroa.
On vissiin huomanut , että ei iske nälkä heti klo 9.00 koulussa, kun syö aamupalaksi puuroa , eikä pientä palaa leipää + lasi maitoa+ vihannes/edelmäpala.

Meillä myös lapset osaa yllättää tuolla puuron pyynnillä... :D
Ei ole joka aamu ja ilta, niin ei kyllästytä...
Kaikilla on myös omat mieltymykset, että mitä siinä puurossa syövät (yks mm. baanania muussattuna)... =)

Nyt meillä on ollut aamuisin viikolla puuro. Eli ma-pe. Viikonloppuina+ iltapalalla jotain aivan muuta. Ja syystäkin... Kohtahan se olisi tullut korvista ulos ... Se puuro nimittäin :laugh:

Mun lapsuudenkodissani puuroa on ollut joka aamu
ja itse kun olen keittänyt, niin aina maitoon
ja sekoittelen niin kauan, kunnes aivan pehmeää :)
sitä ei voi vastustaa...

Mulle itselle puuro ei uppoa , ei vaikka olisi maitoon tehty ja kuinka haudutettu.
Siinä olen varsin huono esimerkki lapselleni :ashamed:

Mutta tyttelille maistuu ja se on pääasia :heart: Kun tulee stoppi puuron kanssa , sitten tulee. Syödään taas jotain muuta :saint:

Mulle maistuu ja pojalle aika hyvin. Jollei niin annan muuta ja sitten toisella kertaa vetääkin taas lautasellisen naamariinsa. Puurolla se jaksaa etenkin aamusin sinne lounasaikaan paremmin kun vaikka jogurtilla ja leivällä (jota syö vähän).Illalla taas parempi antaa vaika velli+banaani eikä sitte aamulla ole kiljuva nälkä.

Meillä kans tuo 6v esikoinen innostunut puuroista, vauva- ja taaperoiässä ei syönyt millään. Nyt taas sitten tuo 4v kiukkuaa jos uskallan puuroa tarjota, mutta koitan että söisi edes vähän.

Isompi innostui silloin kun ekan kerran lykkäsin puuron kanssa pakastemansikoita tarjolle :p

Yhteistyössä