Tyttöä haettiin leikkimään *hauska*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Ovikello soi. Mies meni avaamaan ja oven takana seisoi 7v tyttö joka ilmoitti tulevansa *piip* kanssa keikkimään. *piip* on siis meidän 1v4kk tyttö. Mikäs siinä, sisään vaan :D Olivat eilen tuossa pihassa leikkineet, kun mummi oli tyttöä vahtimassa. Tämä tyttö on siis tässä talossa kylässä mummollaan.
Musta tää oli jotenkin niin hauska
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kai se mummo tietää et se lapsi on teillä leikkimässä? kaikki kun ei aina muista ilmoittaa et menen liisan luo leikkimään jas sitte ollan huolissaan

Kai se sen ison tytön vastuulla on sanoa missä on.

kai se mummo tietää et se lapsi on teillä leikkimässä? kaikki kun ei aina muista ilmoittaa et menen liisan luo leikkimään jas sitte ollan huolissaan

Juu. Oli pyytänyt mummultaan luvan tulla pimpottamaan meidän ovea. Pistin sen takaisin mummulaan tuossa jokin aika sitten kun aloimme syömään ja tyttö meni sitten päiväunille.

Musta oli kanssa suloista, kun viime kesänä 2-vuotiasta tyttöäni haettiin ekoja kertoja ulos. En tietenkään voinut päästää lasta yksin ulos mutta yritettiin aina lähteä, kun vain joku kävi hakemassa. Tänä kesänä olen päästänyt kaverin kanssa leikkimään meidän omalle takapihalle, ehkä ensi vuonna voi mennä jo kaverin kanssa taloyhtiön leikkipuistoon.

Meillä tulee mummolassa ollessa mummolan naapurin tyttö 12-v. leikkimään meidän 1½-vuotiaan kanssa. Se on mielestäni kivaa ja uskallan luottaa tuohon 12v. niin, ettei minun tarvitse olla koko ajan läsnä. Paikalla olen ja huutomatkan päässä, mutta kirmaavat keskenään pitkin pihoja. 12v. oikein odottaa aina, milloin tulemme mummolaan ja tulee joskus monta kertaa päivässäkin tänne leikkimään.

Kai se sen ison tytön vastuulla on sanoa missä on.

no ei ne aina muista kertoa jos ulos lähtee et kenen ove menee rimpauttaan ja jos ei oo kotona ni menee seuraavan kaverin oven taa.Kai sitä nyt voi kysyy et ootko muistanu kertoo kotona et tulit meille.

Yhteistyössä