Tyttö/poikaraskaus eli oireet?

  • Viestiketjun aloittaja odottaja rv 27
  • Ensimmäinen viesti
Tellu81
Eli siis kokonaisuudessa voimme tästä päätellä, että mistään muualta kuin ultrasta et saa tietoa sukupuolesta etukäteen!!! =D

Niin, ja kuten aiemmin totesin niin itellä kaksi tyttöä ja kumpikin masu tuli ihan eteen. Takaa ei nähnyt oliko raskaana vai ei. Sillä voi siis heti kumota tuon että tytöt leviää sivuille... =D (Ainakin tässä tapauksessa. Toisilla voi levitäkin. Ja toisilla pojat voi tehdä saman)

Mutta hauskaa odotusta kaikille kuitenkin!!! Jompikumpi sieltä tulee joka tapauksessa!! =D
 
Aurelia
Mulla kaksi poikaa, nyt tyttö tulossa.
Pojista pahoinvointi lievää, nyt olen oikein oksentanut ja voinut pahoin pidempään. Pojista valkoisia hormonifinnejä, tytöstä vain "tavallisia" finnejä.
Pojista en palellut, tytöstä kyllä.
Aiemmin maistui makea, mutta nyt olen syönyt oikeastaan vain suolaista.
Pojista rinnat turposivat nopeasti ja olivat tosi arat, tytöstä ei mitään rintamuutoksia.
Pojista pukeuduin neutraalisti, tytöstä olen pukeutunut punaiseen/vaaleanpunaiseen/fuksiaan, ja katsellut vain vaaleanpunaisia lastenvaatteita.
Pojista poikaolo (jotenkin vain tiesin, ei perustunut oireisiin), tytöstä tyttöolo. :)

Tellulle81 vinkki sukupuolen selvittämiseksi: Mieti, mitä värejä olet käyttänyt viime aikoina, ja mitä värejä katselet kaupassa lastenvaateosastolla. ;)

Itse tajusin vasta jälkeenpäin, että olin ostanut vaaleanpunaista käsisaippuaa, huuhteluainetta ja yleispuhdistusainetta, vaikka yleensä suosin ihan muita värejä! Hullua, mutta totta!
 
Noa
Tellulle81 vinkki sukupuolen selvittämiseksi: Mieti, mitä värejä olet käyttänyt viime aikoina, ja mitä värejä katselet kaupassa lastenvaateosastolla. ;)

Itse tajusin vasta jälkeenpäin, että olin ostanut vaaleanpunaista käsisaippuaa, huuhteluainetta ja yleispuhdistusainetta, vaikka yleensä suosin ihan muita värejä! Hullua, mutta totta!
Mä olen käyttänyt itse mustia ja valkoisia vaatteita, kuten aina. Vauvalle olen katsellut valkoista, ruskeaa, turkoosia ja muita neutraaleja värejä. Mitähän näistä voi päätellä? ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tellu81
Mulla kaksi poikaa, nyt tyttö tulossa.
Pojista pahoinvointi lievää, nyt olen oikein oksentanut ja voinut pahoin pidempään. Pojista valkoisia hormonifinnejä, tytöstä vain "tavallisia" finnejä.
Pojista en palellut, tytöstä kyllä.
Aiemmin maistui makea, mutta nyt olen syönyt oikeastaan vain suolaista.
Pojista rinnat turposivat nopeasti ja olivat tosi arat, tytöstä ei mitään rintamuutoksia.
Pojista pukeuduin neutraalisti, tytöstä olen pukeutunut punaiseen/vaaleanpunaiseen/fuksiaan, ja katsellut vain vaaleanpunaisia lastenvaatteita.
Pojista poikaolo (jotenkin vain tiesin, ei perustunut oireisiin), tytöstä tyttöolo. :)

Tellulle81 vinkki sukupuolen selvittämiseksi: Mieti, mitä värejä olet käyttänyt viime aikoina, ja mitä värejä katselet kaupassa lastenvaateosastolla. ;)

Itse tajusin vasta jälkeenpäin, että olin ostanut vaaleanpunaista käsisaippuaa, huuhteluainetta ja yleispuhdistusainetta, vaikka yleensä suosin ihan muita värejä! Hullua, mutta totta!
En nyt noista värijutuista tiedä, mutta pidemmän aikaa on ollut tytölle nimi valmiina omassa päässä. Se vain tuli sinne jostain, sen enempää miettimättä.. Juu, ja tyttö siis on tulossa ultran mukaan.. =D
Vaikka onkin ollut erilainen raskaus kuin kahdesta ensimmäisestä oli.
 
Viimeksi muokattu:
missnekku
no esikoinen on tyttö ja en oksentanut kertaakaan koko raskauden aikana. Tupakan polton lopetin, kun siitä tuli huono oli. Mieli teki koko raskauden ajan karhunvatukoita, kanaa&riisiä ja pirtelöä.
 
adele
Sain pojan ja voin koko odotusajan loistavasti, ei mitään vaivoja. Maha oli vähän pystyn ja levinneen väliltä :D Mitään poika/tyttö-oloja ei ollut, mutta poikaa vähän toivoin :)
 
mimmosa
Näin minulla.

Tyttö: alkuraskaudessa; voimakasta väsymystä, rintojen lievää arkuutta ja kasvua.
Iho sekä hiukset hyvässä kunnossa. Olin hyvän tuulinen. Ei linea negraa. Vatsa levisi kylkiin.

Poika: alkuraskaudessa; ei oireita. rinnat eivät kasvaneet eikä aristaneet koko raskauden aikana. Iho sekä hiukset huonossa kunnossa. Olin huonolla tuulella. Linea negra napaan asti.
Vatsa oli hyvin edessä, jalkapallo.

Nyt raskaana, oireina hurja huonovointisuus, vatsa sekaisin (jatkuva ulostamisen tarve, pissattaa koko ajan), väsymystä, rinnat kasvaneet paljon sekä ovat todella kipeät, hiukset ja iho huonossa kunnossa, kuitenkin todella hyvä mieli kokoajan.
Tiedä sitten kumpaako nyt pukkaa, kun raskausviikkoja vasta 6+ ja oireet jo näin voimakkaat :O
 
mimmosa
Näin minulla.

Tyttö: alkuraskaudessa; voimakasta väsymystä, rintojen lievää arkuutta ja kasvua.
Iho sekä hiukset hyvässä kunnossa. Olin hyvän tuulinen. Ei linea negraa. Vatsa levisi kylkiin.

Poika: alkuraskaudessa; ei oireita. rinnat eivät kasvaneet eikä aristaneet koko raskauden aikana. Iho sekä hiukset huonossa kunnossa. Olin huonolla tuulella. Linea negra napaan asti.
Vatsa oli hyvin edessä, jalkapallo.

Nyt raskaana, oireina hurja huonovointisuus, vatsa sekaisin (jatkuva ulostamisen tarve, pissattaa koko ajan), väsymystä, rinnat kasvaneet paljon sekä ovat todella kipeät, hiukset ja iho huonossa kunnossa, kuitenkin todella hyvä mieli kokoajan.
Tiedä sitten kumpaako nyt pukkaa, kun raskausviikkoja vasta 6+ ja oireet jo näin voimakkaat :O

Niin ja lisään vielä..

Tytöstä himoitsin kokoajan verigreippiä (söin monta päivässä).
Kana ja riisi sai vointini huonoksi, se haju oli jotain niin kamalaa.

Pojasta himoitsin sipsejä ja juustoa. Mikään ei erikoisemmin etonut.
 
Viimeksi muokattu:
Hanski
Ihmetyttää toi linea negra juttu kun mulla on 4 tyttöä ja kaksoset syntymässä piakkoin;). Kun meillä 10 v tytöllä ja 7 v tytöllä on valmiina toi viiva navasta alaspäin ja kahdella ei oo :) Noi on ihan humpuuki uskomuksia, siältä tulee kumpiko tulee. Ja Tytöllä voi olla häplärit niin turvoksissa ultra kuvassa et näyttää kiveksiltä:)

Hyvää jatkoa kaikille:)
 
vierailijaeoeoe
Vanha ketju jo mut leikkimielisesti hauska näitä miettiä. Mulla kaksi poikaa joista maltilliset raskausoireet. mutta nyt odotan tyttöä!!! Olen oksentanut rv 13 asti jokainen pv ja syönyt vain suola lientä. Mies sanoi heti että se on tyttö.Eli mun kohdalla tyttö raskaus teki kyllä selvän eron poikiin... tämmösen oon tehny ihan alkuraskaudesta:


-Herkistynyt mieli kaikki oli söpöä ja ihanaa JO ENNEN positiivista testiä
-Tissien kasvu ja kipeutyminen rv 8
-Phv ja oksentelu 6-13 viikot
- Väsymys hengästyminen koko ajan
-kuukautis kivut rv 11
- Nivus repäisy kivut rv 18
- Turvotus rv 20

Ja nyt rv 21 ekat supparit
 
vierailija
Tyttöraskaus
- Huono olo, oksensin monta kertaa päivässä rv 6 lähtien ihan synnärille asti. Kävin myös tiputuksessa.
- Iho hyvä ja hiukset kasvoi nopeasti.
- Lähes kaikki ällötti, väkisin söin kaikkea raikasta ja terveellistä.
- Painoa tuli +5kg koko raskaudessa.
- Aavistin saavani tytön.
- Näin unta saavani pojan.

Nyt en tiedä kumpi tulossa
- Paleltaa jatkuvasti, mutta muuten aika normaali olo.
- Iho kukkii, mutta hiukset kasvaa nopeasti.
- Tekee mieli sokeria.
- Painoa tullut tässäkin raskaudessa vähän.
- En osaa aavistaa sukupuolta.
- Näin unta saavani pojan.

Mahan muodosta en osaa sanoa. Sellainen pieni, pyöreä ja leveä, melko alhaalla, mutta ei näkynyt taaksepäin.
 

Yhteistyössä