Hae Anna.fi-sivustolta

Tyttöbaarit Pattayalla

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä Raikka, 28.04.2006.

1. Nipa Vierailija

Olen asunut jo toistakymmenta vuotta thaimaassa,
    luen paivanlehdet paivittain ja katselen uutiset.
    Vasta nyt kuulen ensimmaista kertaa lapsiryostoista,
    ja taalla matkalaukussa. Heh,heh.

2. Metal Guru Vierailija

Etkö siis tiennyt ennestään että Matkalaukussa on totuus .

3. joo Vierailija

Joo en ole minäkään nähnyt.
    Ja miksi ette ilmoita poliisille silloin kun näette tämmöistä????
    Itse olen viettänyt 3.5 kk lomaa pattayalla ja kertaakaan en ole nähnyt että jotain alaikäistä siellä taluteltaisiin!!!!
    Mutta pakkohan sitä jotain kirjoiteltavaa on tänne keksiä.

4. turismi Vierailija

tietyistä asioista vaietaan, ettei turismi kärsisi

5. Marika Vierailija

Hei!

Lapsia meillä ei ole, mutta olimme viime marraskuussa Pattayalla ja niitä tyttöbaarejahan piisas..eikä edes tarvinnut olla tyttöbaari, kunhan oleilivat kadulla isolla porukalla baarien läheisyydessä. Eikä niitä paljon haitannut vaikka me naiset olimme miesten kanssa liikenteessä. Aina joku kävi kiinni ja huutelivat kaikenmoista, toki englanniksi, et sen puolehen lapset eivät ymmärrä mitä sanovat..mut oma mielipiteeni asiasta on, että jos valita pitää niin menisin Phukettiin..toki varmasti heitä on myös siellä mut luulempa että varmasti vähemmän..Uusi reissu on jo varattuna ja kohde on Phuket.

6. Maarit Vierailija

Olen samaa mieltä ""äidin"" kannsa. Itse kävin Pattayalla tyttöbaarissa ja voi huhhuh..osasin varautua asiaan mut kyllähän se vähän hirvitti, kun varmasti olivat alaikäisiä ja siellä myymässä itseään..toki, en ikää kysynyt mutta todellakin lapsilta näyttivät..mutta en kyllä antanut häiritä illanviettoani, kivaa oli..Thaityttöjä vain kävi sääli.

7. Pattis Vierailija

Kyllä oikein häpeän puolestanne, olette varmoja
    että alaikäisiä välitetty jossain paikassa, jossa
    jopa itse olleet asiakkaana.
    Toivottavasti sentään teitte asialle jotain ja
    teitte havainnoistanne ilmoituksen paikalliselle
    poliisille? Poliiseja ei edes tarvitse erikseen etsiä,
    niitä seisoo joka kadunkulmassa, auto+mopo
    partiot vielä siihen päälle.

Mikäli ette tehneet asianmukaista ilmoitusta,
    en voi muutakuin hävetä tuollaisia matkaajia.

8. jurppi Vierailija

Eiköhän ne paikalliset poliisit tiedä jo noista asioista ihan ilman ilmoitteluakin :)

9. Maaritille Vierailija

Jotain on ristiriitaa tässä sinun viestissä

...varmasti olivat alaikäisiä...
    ...toki, en ikää kysynyt mutta todellakin lapsilta näyttivät

Minunkin pientä pitkätukkaista thai-vaimoa jotkut luulevat teinitytöksi, vaikka täyttää seuraavaksi jo 40v. Esimerkiksi mopoikäiset pojat moikkailevat.

10. Maarit Vierailija

Omapahan on asiasi jos häpeet puolestamme..Se oli minun mielipiteeni asiasta ja sillä sipuli!!!!

11. Kaisu Vierailija

Maarit, niin minäkin luulin joskus tyttöjä alaikäisiksi, mutta näyttävät todella paljon nuoremmilta mitä ovat. Muutama tyttö näytti henkkarinsa, ja yllätys yllätys, ikää rupesi löytymään kaikilta, tämäkin oli JO 35 jota luulin 17 vuotiaaksi...ja kertoivat kyllä olevansa siellä ihan vapaasta tahdostaan..miksi olisivat valehdelleet minulle ikänsä ja muutkin asiansa. Sen olen kyllä huomannut, että thaimaalaiset värittävät asioita luonnnostaan (siis valehtelevat paljon ) mutta eivät pidä sitä minään, se kuuluu asiaan. On aivan yleistä naruttaa frangeja, miehiltä kuulema irtoaa rahaa kun kertoilee nyyhkytarinoita sairaista sukulaisista ja vesipuhveleista. Tytöt keksivät porukalla näitä juttuja ja nauravat makeasti päälle. Olen seurannut sitä touhua jo parikymmentä vuotta eikä se miksikään muutu. Mutta....naiset, pattiksen baaritytöt eivät vie miehiänne väkisin. Jos kimpassa siellä olette ja mies lähtee omille teilleen, niin kyllähän ne syyt syvemmältä löytyy, silloin kannattaa vilkaista peiliin. Kyllä näille tytöille poikamiehiäkin riittää joka sormelle ja vielä varpaillekkin.

12. A1 Vierailija

Onpa joku akka kehittänyt melkoisen trollin eli emävalheen. Että olis joku käynyt teidän ukkoihin käsiksi. Heheeeeee, kyllä näitä trollin yrittäjiä aina löytyy. Huutelivat englanniksi muttet tiedä mitä, jäikö peruskoulukin väliin ?

13. Marika Vierailija

Tarkoitin kyllä ihan perheen pienimpiä, jos heitä on matkassa kun thaitytöt huutelevat jotakin..

14. Maarit Vierailija

No, sitä pelkoa ei kyl ollut, et oma mieheni olisi lähtenyt thaitytön mukaan, niin kuin sanoit että kyllä heille niitä pokamiehiäkin riittää joka sormelle ja varpaillekkin.
    Pari suomalaista jätkää jotka asustelivat meidän kanssa samassa hotlassa, pyysivät meitä illanvietton ja kysyivät käydäänkö kyseisessä tyttöbaarissa. Heillä oli mukanaan thaitytöt koko loman ajan. He sitten kertoilivat kaikenmoisia juttua tämmösistä tyttöbaareista ja mitä siellä ""tapahtuu.""
    Uskoa sitten vai eikö..Sitä ei pidä kenenkään luulla, että olisin jotenkin thaityttöjä vastaan, se on ihan heidän oma asiansa mitä tekevät ja miten leipänsä ansaitsee.

15. Marika Vierailija

Ja A1:lle ihan vaan tiedoksi, et olitkos näkemässä kun thaitytöt kähmivät miehiämme kun kävelimme kadulla???!!!
    Miksi minun pitäisi valehdella tuollaista..?!

16. Tietotoimisto Vierailija

Pattikselta ei kyllä baareista tahdo löytyä alaikäistä seuraa. Olen reissuillani vain kerran törmännyt sellaiseen. Bukhaolla yritti baarissa työskentelevä äiti kaupata 16-vuotiasta tyttöään. En ostanut.

Mutta kun menee muualle Thaimaahan, niin johan alkaa löytyä. Laosin ja Kambodjan lehellä olevist akaupungeista löytää helposti ilotaloja, joissa melkein kaikki muijat on alaikäisiä. Tosin siellä ei sitten näy kuin paatuneimpia seksituristeja.

Turistikohteissa näistä asioista osataan jo pitää huoli, eli sinne voi turvallisesti mennä.

17. mai ben rai Vierailija

jassoo.kylla phuketissa pon ihan sama meno ku pattayallakin joskin vahan rauhallisempaa.se on paikallisten naisten elinkeino siella etta vokotellaan typeria suomiukkoja.monilla tytöilla on ukko ja lapset kotona tai elattavat perheensa tuolla hommalla.joten alkaa tuomitko tai jos niin alkaa menkö ollenkaan.

18. B1 Vierailija

todellakin käyvät kiinni, jos sinä et sitä tiedä, niin et ole siellä käynyt ikinä, joten älä puhu roskaa.

19. kk Vierailija

suosittelisen ennemmin Raikalle Hua Hinia, se on rauhallisempi ja ranta on parempi ja puhtaampi kuin Pattayalla. plus että ranta on matalampi ja kivempi lapsille kuin Pattayan ranta. ja niistä mimmeistä, ei kimppuun käy kun on vaimo ja muksut mukana. yksin jos menet baariin niin tarjontaa toki on, mutta ei ne mimmit siellä tissit paljaana juokse. go-go-baareissa kylläkin, mutta sinne muksut eivät edes pääse. että sekaan vaan, kivaa ja halpaa siellä on, kyllä Pattayalla lapsia näkee paljonkin. voivathan ne muksut nähdä niitä maksullisia naisia muuallakin kuin siellä, prostituutio on kuitenkin iso osa Thaimaata, ja se on syy osalle miehistä sinne mennä.

20. Vierailija

sitä vielä, että poliisille on turha sielä mennä niistä alaikäisistä likoista mitään sanomaan, siellä korruptio jyllää sen verran tehokkaasti,että vaikka prostituutio on virallisesti kielletty, niin kun baari maksaa poliisille jonkun x-summan bahteja niin toiminta saa jatkua. ettei se poliisille ilmoittaminen mitään auta, seuraa vielä ittelles vaikeuksia... usko vaan, thaimaan poliisin kanssa et halua joutua mihinkään tekemisiin!

21. lilli Vierailija

Rannalla pikkutytöt tulivat tarjoamaan n. 10v. pikkuveljeään kaverilleni joka
    on 35v. nainen. OKSETTAVAA.

22. openyoureyes Vierailija

Ootko nyt ihan varma että olivat tosissaan? Thaimaalaisilla nimittäin on huumorintajua, toisin kuin eräillä ennakkoluuloisilla. Tämä on täysin perusvitsi: Tarjoavat pikkuveljeään, -siskoaan tai lastaan isokokoiselle, "pelottavalle" ja huvittavalle farangille ja kysyvät, paljonko maksat? Jos lähestyt tai avaat suusi, lähtevät kikattaen juoksemaan. Kyllä tässä oli tarkoitus vain pelotella leikkimielellä sitä pikkupoikaa ja saada kunnon naurut päälle. Todennäköisesti olivat itsekin siellä lomailemassa. (Suurin osa Thaimaan rantakohteissa lomailevista on paikallisia.) Kun Rangaistus pedofiliasta Thaimaassa on n. kolme kertaa pidempi kuin rangaistus murhasta Suomessa, niin en oikein jaksa uskoa että tarjoaisivat poikaa avoimesti seksiä varten rannalla, missä on satoja, ellei tuhansia todistajia. Ikävä kyllä, näitä asioita tapahtuu, Thaimaassakin, mutta kyllä taitaa ihmisellä mennä loma pilalle jos näkee tällaisia skitsofreenisia näkyjä joka paikassa. Jos joku oikeasti näkee lasta tyrkytettävän prostituoiduksi, on siitä ilmoitettava poliisille heti, eikä itkettävä täällä, miten kauheita ne thaimaalaiset ovat kun myyvät lapsiansa.

23. vahti Vierailija

Kyllapa lillilla on fantasiat?????

24. Piia Vierailija

Itse olen kierrellyt Thaimaassa monessakin paikkaa, myös rauhallisemmissa pienemmissä paikoissa. Joka puolella olen nähnyt ilotyttöjä, ja so what? Ei tänä päivänä enää kenenkään tarvitse kasvaa niin mettässä, ettei ymmärtäisi, mitä maailmalla tapahtuu. Ei kukaan keskellä katua pane. Jos tollasta asiaa pitää miettiä, niin voi olla parempi ettei mene mihinkään kotoa. On niitä ilotyttöjä meillä täällä Suomessakin.

25. a1 Vierailija

Tytöt ovat useita kertoja hyökänneet kimppuuni ja vieneet väkisin hotelliin vaikka kummassakin kädessäni roikkui vaimo. Mitään emme voineet. ihan hirveetä siis.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri