Tyttövauvan alapään tuoksu

  • Viestiketjun aloittaja Miten toimia?
  • Ensimmäinen viesti
Vesipesu
Meille ainakin sanottiin neuvolassa, että älkää sitten käyttäkö niitä puhdistus liinoja, vaan ihan vaan vedellä huuhdelkaa. Neuvoivat käyttämään tosiaan liinoja ainoastaan silloin kun ei vesipesuun ole mahdollisuutta. Kyllä ne kakat ihan sillä vedelläkin lähtee, jos tarpeeksi hyvin peban pesee.
 
Jopas....
Minulla on myös tuo sama tekniikka käytössä kuin Vinksx:llä. Ei jää oikeastaan ikään edes michelin- renkaisiin kakkaa ja häpyhuulien väli puhdistuu sen kummemmin "ronkkimatta". Kun tuon tekniikan opettelee, on helppo pestä isommankin vauvan pylly. Elis siis pitää toista vauvan toista jalkaa kiinni sillä kädellä, millä vauva on sylissä. Eikö sillä suihkulla ole hankala pestä vauvan peppua??? Ja ei varmasti lähde puhtaaksi. Reilusti vain omat kädet sinne ja desinfiointipullo hoitopöydälle, niin saa putsata omat kädet heti pesun jälkeen.

Jännä et joka paikassa ei sanota siitä valkoisesta töhnästä, koska meille ainakin kerrottiin useaan otteeseen, et sitä ei saa missään tapauksessa poistaa, kakan voi KEVYESTI puhdistaa siitä, mutta valkoisen töhnän kuuluu jäädä siihen suojaamaan alapäätä. Siis se on ihan pienillä vauvoilla, en muista missä vaiheessa se lähti, mutta enää ainakaan viiden kuukauden jälkeen sitä ei ollut. Enkä kyllä edelleenkään erityisemmin putsaa häppäreiden väliä vesipesun lisäksi.

Miten ap:n tilanne on edistynyt??
 
vieras
minä pesen 8kk tyttöni pyllyn ja alapään aina lavuaarissa, vaikka vähän rupeaisikin itkemään.
kyllä minun mielestäni hanavesi on ihan hyvä vauvan pyllyn ja alapään pesuun.
 

Yhteistyössä