Tyttöystäväni on Bi

  • Viestiketjun aloittaja Bi-Hetero
  • Ensimmäinen viesti
Bi-Hetero
Miten suhtautua kun tyttöystäväni, jota suuresti rakastan on bi-seksuaalinen. Ainakin syrjähypyn todennäköisyys tuplaantuu, mutta voiko bi-seksuaalinen toimia heterosuhteessa niin että tulee onneliseksi ?
 
Sama täällä
Minunkin tyttöystäväni on samanlainen, mutta ei se minua haittaa. Olihan se vähän hämmentävää kun asia paljastui, mutta syrjähyppyjä voi tulla muutenkin oli sitten mies tai nainen. Enpä usko että biseksuaalisuus on suurin ongelma ainakaan meidän parisuhteessa, kyllä ne muut asiat ovat vaikeampia.
 
tuli.
Eihän se syrjähypyn todennäköisyys tuplaannu, vaan mahdolliset kumppanit lisääntyvät. Tuplaantuminen näin maalaisjärjellä spekuloituna on epätodennäköistä, koska valtaosa väestöstä on kuitenkin heteroita.

Uskottomuus ei muutenkaan ole sidottu seksuaaliseen suuntautumiseen, vaan siihen kuinka sitoutuu yhteisiin arvoihin ja sopimuksiin.
 
Bi-nainen.
Ex-poikaystäväni otti tiedon bisseydestäni sen verran raskaasti, että alkoi kohtelemaan kaikkia naisia uhkina. Siihen asti miespuoliset ystäväni olivat hänelle ok, mutta tieto entisistä tyttöystävistä jotenkin sekoitti hänen maailmankuvansa.

Ei bisse ole sen taipuvaisempi pettämiseen kuin heterokaan eikä tosiaan ole niin, että kumppanien mahdollisuus tuplaantuu: ihan yhtä nirsoja tässä ollaan, vaikka kohde valikoituukin kenties (?) vielä enemmän persoonakeskeisesti.

Pahinta mitä voit tehdä on alkaa hysteeriseksi pettämispeloissasi. Sillä saat aikaan vain sen, että toinen lähtee.
 
entä
jos mies on bi ? Miten te naiset suhtaudutte ? Kukaan ei ole kommentoinut tätä, mutta naisen bi-seksualisuus heterosuhteessa näyttää kuitenkin olevan hyväksyttävä asia.
 
Bi-nainen.
En ole törmännyt bi-miehiin juurikaan, vaikka seksuaalivähemmistöjen seurassa aikaani vietänkin ja paljon. Koskaan en ole tietääkseni seurustellut. Ei omakohtaista kokemusta, mutta ei se varmaankaan ongelma olisi.
 
o tempora o roger moores
Mihinkähän tämä suvaitsevaisuus ja kaiken poikkeavan hyväksyminen lopulta johtaakaan? Bi-seksuaalit, puoli-lesbot tai puoli-homot tuntuvat mnille olevan kuin elämän pan-suola ja umpihomot ja umpilesbot sitten se merisuola. Nykyajan muka-trendikkäiden ihmsten tuttavapiiriin PITÄÄ kuulua vähintään yksi homo tai lesbo.

Kohta on trendikästä varmaan hyväksyä myös eläimiinsekaantujat, pikkuhousurunkkarit, vainajien ja vanhusten "ystävät" ja lopulta pedofiilitkin. SETA:n pedofiilijaostoissa ja koprofagijaostoissa jo hykerrellään aikojen muuttumista suvaitsevimmiksi. Se on kai sitä vapautta ja seksuaalista tasa-arvoisuutta???
 
lue enemmän, luulet vähemmän
Alkuperäinen kirjoittaja o tempora o roger moores:
Nykyajan muka-trendikkäiden ihmsten tuttavapiiriin PITÄÄ kuulua vähintään yksi homo tai lesbo.
jokaisen tuttavapiiriin, myös kaltaistesi tuttavapiiriin, kuuluu jo, mutta he eivät vain uskalla sitä kertoa, koska olet ahdasmielinen moralisti, joka ei ymmärrä edes heteroseksuaalisuudesta mitään...
 
bi:n vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja entä:
jos mies on bi ? Miten te naiset suhtaudutte ? Kukaan ei ole kommentoinut tätä, mutta naisen bi-seksualisuus heterosuhteessa näyttää kuitenkin olevan hyväksyttävä asia.
No, rakastan miestäni ihan muista syistä kuin hänen seks. suuntautumisen vuoksi.
Juttu on vain siinä ettei hän kerro minulle a luulee etten tiedä.
Oli aika järkytys saada selville että mies on tapaillut miehiä, vaikka olemme sopineet että kaikesta puhutaan, varsinkin jos tulee joku seksisuhde jossa jo tauditkin voivat tarttua, oli sitten kyse nais- tai miessuhteista.
Eli kyse ei tässäkään ole siitä että itse suuntautuminen vaikuttaisi suhtautumiseen, vaan taas tullaan siihen että pettääkö toinen vai ei,
myös biseksuaali voi olla uskollinen, tai ainakin rehellinen,
jos tyttöystävä ei petä eikä valehtele, niin what is the problem?
 
Puolikas n
Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
Eihän se syrjähypyn todennäköisyys tuplaannu, vaan mahdolliset kumppanit lisääntyvät. Tuplaantuminen näin maalaisjärjellä spekuloituna on epätodennäköistä, koska valtaosa väestöstä on kuitenkin heteroita.

Uskottomuus ei muutenkaan ole sidottu seksuaaliseen suuntautumiseen, vaan siihen kuinka sitoutuu yhteisiin arvoihin ja sopimuksiin.
Onko sulla itellä "kumppani", vai onko se ihan normaali puoliso?
 
mies1
Oikeastaan on ihan mukavaa, että aivan kaikesta ei ole omakohtaista kokemusta.

Mutta onkohan nää piseksuaalit sellaisia , että joilla on jotenkin reteetä olla jotakin , kun ei oikein itsekään osaa päättää. Vaikea kuvitella, että se olisi niin syvällä kuin esim. homous. Että sellaista teatteria.
 
bi-nainen heterosuhteessa
^ Vaikea kuvitella että sinunlailla ajattelevia ihmisiäkin on.

Kaikissa meissä asuu pieni homo. Joissakin sitten isompi ja joissakin se hetero on kuollut alta pois.

Bi-seksuaalisuus ei "tuplaa pettämisen mahdollisuuksia". Ihminen voi sen ihan itse yksilötasolla toki tehdä, mutta seksuaalisen suuntautumisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
 
vanhaa kauraa
Eikös täällä ole sanottu, että 10 % ihmisistä olisi umpihomoja, 10 % umpiheteroita ja loput enemmän tai vähemmän biseksuaaleja. Tästäkin 80 % joukosta kaikki eivät suinkaan ole 50/50 homoa ja heteroa, vaan esim. "melkein" heterolla saattaa olla esim. kaukaisia fantasioita, joissa samaa sukupuolta olevalla ihmisellä on jokin rooli. Tällainen "melkein" hetero ei siis edes välttämättä suunnittele homoseksiä, vaan ainoastaan saattaa kokea sen kutkuttavana.

Minä kuulun varmasti myös tuohon joukkoon, että olen hetero, mutta en koe täysin mahdottomana sitäkään, ettenkö joskus voisi ainakin fantasioissani kuvitella seksiä omaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. En kyllä mitenkään tietoisesti sitä etsi enkä välttämättä haluakaan. Fantasiataso riittää.
 
Gabrielel*
Olen itse 18-vuotias nainen, ja olen joskus miettinyt, mitäköhän mahdollisesti poikaystäväni ajattelisi, jos tietäisi, että kallistun hitusen bi-seksuaalisuuden puoleen.

Pidän kauniista naisista, ja joskus sisälläni kulkee mukava "värähdys" kun ajattelen suutelevani naista. Voisin myös kuvitella omistavani tyttöystävän. Suhtaudun asiaan uteliaisuudella ja mielenkiinnolla.

Toisaalta rakastan poikaystävääni ja minulle on hyvin luonnollista olla se feminiininen ja vastaanottava osapuoli parisuhteessa. Pidän miehistä, enkä usko, että voisin ihan täysillä rakastua naiseen, tai ihastua naiseen samalla tavalla kuin mieheen. Poikaystäväni on aiemmin kommentoinut, että jos olisin bi-seksuaali, hän pelkäisi, että kaipaisin naisellisuutta ja hän tuntisi, ettei voisi tyydyttää minua.

Siksi pelkään ottaa tämän asian puheeksi...
 

Yhteistyössä