tyttöjen kaveri synttäri tarjoilu ja ohjelma ehdotuksia kitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
olis tyttöjen 6 ja 8v kaveri synttärit. minkälaista ohjelmaa vois lapsille laittaa ja tarjoilu ehdotuksia? ja sitten tuo täytekakku, pitääkö synttäreillä olla kakku vai voisko sen korvata jollain muulla?

Meillä teki parhaiten kauppansa vartaat, joissa oli lihapullia, nakkeja, kurkkua, juustoa ja viinirypäleitä.
Jäätelökakku oli täyskärin tilalla mut sitä jäi aika reilusti. Mokkapalat ja keksit oli kans suosittuja.

Meillä oli jäätelökakku, tekasin itse pikapikaa, kun lapset availi lahjoja, tai siis tyttö avasi... Disco pidettiin, ongintaa, sitten ihan perinteisia leikkejä, mistä tykkäsivät niin paljon, etteivät olis malttanu lähteä kotiin juhlien päätyttyä. Leikittiin mm. vettä kengässä, pompelipossaa, ja avaimen piilotusta. Oltiinkohan me muuta?

Mä en oo oikeesti (sori ap) koskaan tajunnut, että miten joku ei saa kirjoitettua oikein, jos seuraa samalla telkkaria, tai kattoo ylipäätään johonkin muualle samalla kun kirjottaa. Mikä vie siinä samalla kirjoitustaidon? Miten se eroo siitä, että tuijottaa tekstiin koko aika? Ei mulla ainakaan tuu sen takia enempää virheitä, jos en tekstiä kato samalla kun kirjotan...

jaa tästä tuli nyt minun kirjoitustaidon arvostelu. Jos teille tulee siittä parempi mieli että saatte jollekkin naljailla niin siittä vaan. Jos jollain olis vielä tarjoilu- ja leikki vinkkejä niin otan mielellään vastaan.

Sori, mutta tee kirjoitusasialle jotain.
Ei kakku mikään pakko ole. Minä olen tarjonnut suklaa/persikkamuffinsseja kakun sijaan.
Meillä leikitty Kiellettyä hedelmää ja Vettä kengässä. Myös sitä, minkä nimeä en tiedä. Pöydälle laitetaan erilaisia pikkuesineitä, joita yksi lapsi kerrallaan saa katsoa minuutin ajan. Sitten tavarat peitetään liinalla. Lapsen tulee muistaa, mitä tavaroita pöydällä oli. Kuka muistaa eniten tavaroita, on voittaja. Leikkiä voi muuttaa niin, että laitetaan kaksi joukkuetta. Näin useampi lapsi kerrallaan saa miettiä noita tavaroita.
Vielä tuosta tarjoilusta. Leivo ns. torttutaikinalevyihin nauravia nakkeja. Ovat menneet kuin kuumilla kiville.
Yhdyssana on yhdyssana, jos sanojen väliin EI sovi kaunis! Tämä on karkea ohje.
Kaveri kaunis synttäri/ ei hyvä!
Synttäri kaunis tarjoilu/ ei hyvä!
Kaverisynttäritarjoilu/ hyvä!
Ohjelma kaunis ehdotuksia/ ei hyvä!
Ohjelmaehdotuksia/ hyvä!
Hyviä synttäreitä!

Yhteistyössä