E
eskarin äitee
Vieras
Jäin tänään miettimään kun vein tota eskarilaista pysäkille jossa oli kaksi muutakin samanikäistä tyttöä, toinen samalta luokalta ja toinen rinnakkaiselta. No tämä meijän tytön luokkalainen sit halusi näyttää mun tytölle jotain repustaan (uutta penaaliaan) ja kielsi tätä toista tyttöä sit kattomasta, silleen aika tylyn ja ärsyttävän kuuloisesti... "tää on mun penaali ja et sä saa sitä kattoa jne..." Ite en asiaan puuttunut ku ajattelin et kyseessä tollasta tyttöjen välistä sanailua, jatkoivat sit kummiskin yhdessä "leikkimistä". Sitä vaan jäin miettimään et pitäiskö tollaseen pieneenkin "kiusaamiseen" puuttua vaiko antaa lasten itse ratkoa riitansa?
Toinen juttu sit kun tää meijän tyttö aika herkästi sanoo/kysyy "kerron/kerrotko opettajalle?" Siis joskus tuntuu et on ihan pienimmästäkin asiasta kertomassa opettajalle. Hyvähän se tietty on et kertoo mut tuleeko siitä sit helposti kiusatuksi kun heti on opelle kertomassa.
Toinen juttu sit kun tää meijän tyttö aika herkästi sanoo/kysyy "kerron/kerrotko opettajalle?" Siis joskus tuntuu et on ihan pienimmästäkin asiasta kertomassa opettajalle. Hyvähän se tietty on et kertoo mut tuleeko siitä sit helposti kiusatuksi kun heti on opelle kertomassa.