Tyttövauvalle nimi sis. yhden suosikin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Olen aivan ihastunut nimeen Peppi.

Lopullinen nimi päätetään miehen kanssa, mutta arvon raati, miltä kuulostaisi talvivauvalle:

Peppi Lumi Aurora? Mä oon niin rakastunu tuohon nimeen :heart:

Nimiehdotuksia otetaan vastaan :)

Haluan, että on kolme nimeä. Jotenkin tuo "rytmi" säilyy nimessä parempana (tämä siis puhtaasti oma mielipide :) ). Tytöille on kyllä paljon ihania nimiä :heart:

Peppi on kaunis. Onneksi ei Lumia ekaksi, niitä nimittäin alkaa olemaan jo aika paljon, siis Lumi-nimisiä tyttöjä...
Jos tämä nelonen on tyttö (edelliset poikia), niin meille tulee Eeva. <3 Se on äitini ja mummoni nimi.

Muuten ok, mutta tuo Lumi alkaa olla liian muotinimi.
Minun mielestäni kaksi nimeä on parempi kuin kolme enkä huomaa eroa sointumisessa olipa nimiä kaksi tai kolme. Mutta jos haluaa lapselle kolme nimeä, niin mikäs siinä. Oma mielipiteeni on kylläkin se, että pääsee helpommalla, kun ei tarvise kirjoittaa lomakkeisiin kuin kaksi etunimeä. Toiset nimet ovat turhia,kun niitä ei tarvita muualla kuin virallisissa papereissa.

Kieltämättä lumiaura kävi itselläkin mielessä. Kutsumanimi tulisi kuitenkin olemaan Peppi. Jokaisesta nimestä saa jotain väännettyä, jos haluaa. Aurora on kuitenkin eri nimi kuin Aura (sekin löytyy kalenterista :D )

Peppi Lumi Aurora.

Peppi ja Aurora hyvät. (meiltä löytyy yksi neitonen,jonka toinen nimi on Aurora :) ) Mutta tuo Lumi ei jotenkin minua miellytä mutta lieneekin pääasia,että miellyttää teidän perhettänne. :D

Yhteistyössä