O
ohhoh..
Vieras
Asun tyttöystävän kanssa minun omistamassa talossa. Tyttöystävä oli luvannut naispuoliselle kaverilleen että hän saa muuttaa ulkomaalaisen miehensä (joka ei osaa suomea) kanssa meille asumaan niin pitkäksi aikaa että löytävät oman asunnon. Olen nähnyt ystävän kaverin muutaman kerran ja hänen miehensä kerran pikaisesti. Tuo pariskunta opiskelee ja asuu nyt toisella puolella suomea ja muuttavat työn perässä helsinkiin päin. Järkytyin asiasta ja Sanoin tyttöystävälle että et sinä voi tuollaista mennä lupaamaan kysymättä asiasta minulta. Sanoin että en halua ketään ulkopuolisia asumaan meidän kotiin, sen verran arvostan omaa rauhaa ja tilaa. Tästä syntyi sitten kauhea tappelu kuinka en voi auttaa hänen kaveria hädässä. Hyvä että tästä väittelystä ei syntynyt eroa kun meillä on kuulemma niin erilaiset näkemykset asioista. Mistään hätätilanteesta ei todellakaan ollut kysymys vaan heillä on yli kuukausi aikaa etsiä asuntoa. Oikotiet ym. sivut ovat pullollaan vapaita vuokra-asuntoja.
Miten olisitte itse reagoineet tallaiseen puun takaa tulleeseen ehdotukseen?
Majoittaisitteko itse puolituntemattomia ihmisiä kotiinne määräämättömän pitkäksi ajaksi?
Miten olisitte itse reagoineet tallaiseen puun takaa tulleeseen ehdotukseen?
Majoittaisitteko itse puolituntemattomia ihmisiä kotiinne määräämättömän pitkäksi ajaksi?