Tyttöystävän yllätyssormi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Saunan jälkeen makoilin alastomana sängyllä, kun tyttöystävä tuli siihen ja alkoi muitta mutkitta ottamaan su*hin.
Jes, saunan jälkeen p*llua!, ajettelin mielessäni.
Mutta tyttöystäväni vain jatkoi imemistä, vaikka p*nikseni oli jo kivikova ja pelkäsin että tulen ihan koska vaan.
Otin tyttöystävänii hiuksista kiinni ajatellen, että vedän sen päälleni ja se saa alkaa ratsastamaan, mutta tyttöystäni löi käteni pois, lopetti su*hinoton, mutta jatkoi toisella kädellä r*nkkaamista.
Toisella kädellä se antoi minulle kunnon litsarin ja käski maata siinä kiltisti, kun täti ottaa poskeen.
Huh, mikäköhän tytölleni oli tullut? Ei se ole ennen ollut noin kiihkeä. Poskeani kihelmöi mukavasti ja tunsin kuinka märkä suu ahnehti k*rpääni syvälle kurkkuun. Suljin silmäni ja nautin, olin niin lähellä.
Sitten minä tunsin kuinka tyttöystäni vain työnsi sormensa yhdellä sulavalla liikkeellä kokonaan perseeseeni. Suustani pääsi tukahtunut ähkäisy, sitten se veti sormensa pois ja työnsi sisään kaksi sormea. Aivan kokonaan rystysiä myöten. Sitten minä vain tulin, kouristelin kuin kala kuivalla maalla, kurkustani kuului jotain korahduksia ja tunsin kuinka peräsuoleni sykki tyttöystäväni sormien ympärillä.

Menikö multa taju? Huomasin vain yhtäkkiä kuin herääväni sängystä, kun tyttöystäväni veti sormensa sisältäni ja sanoi minulle, että noin sitä pitää, olitpa sinä kiltti poika, kun annoit minun sormettaa persettäsi.

Apua, mitä tämä oli? Kiva ja kiltti tyttöystäväni oli juuri vienyt an*alineitsyyteni ja puhui kuin katul*tka. Mutta olin niin voipunut ja tyydyttynyt, että juuri nyt en jaksanut kuin maata siinä raukeana ja tyydytettynä.

Yhteistyössä