T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Josksu aiemmin ja vielä raskaana ollessakin olin aivan mahdottoman kyltymätön, mutta nyt kotiäitinä ei kiinnosta tuon taivaallista, ei edes miehen kanssa..Mies kyllästyy joku päivä odottelemaa, että mun kiinnostus taas heräisi..
Alkuperäinen kirjoittaja apina kapina:Mulle kelpaa miehen kalu ja "must magia" ja aina tulee hyvä ja tyytyväinen mieli.
Te jotka ette saa yhdynnässä orkkua ni kertokaa/vaatikaa miestänne tekemään hommaa sillälailla, että teistä tuntuu tosi hyvälle. Ei mies muuten sitä tiiä jos vaa makatte ihan rauhassa ja ajatteleltta syntyjä syviä. Koko kroppa ja ajatusmaailma mukaan
Ps pikkuriikkinen sielikuvitusta ei oo pahaksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja apina kapina:Mulle kelpaa miehen kalu ja "must magia" ja aina tulee hyvä ja tyytyväinen mieli.
Te jotka ette saa yhdynnässä orkkua ni kertokaa/vaatikaa miestänne tekemään hommaa sillälailla, että teistä tuntuu tosi hyvälle. Ei mies muuten sitä tiiä jos vaa makatte ihan rauhassa ja ajatteleltta syntyjä syviä. Koko kroppa ja ajatusmaailma mukaan
Ps pikkuriikkinen sielikuvitusta ei oo pahaksi![]()
![]()
Mun mies on semmonen, et vaikka siltä pyytäs pelkkää sormetusta ni ei se tee sitäkää :/ Et pakko se on vaa sit iteksee, en mä saa vaikka kuin hinkkaisin itteäni siinä toisen nähen.
Alkuperäinen kirjoittaja JakeBrander:well, who doesn't
![]()
Suunnilleen joka toinen päivä. Mieheni on saanut mut kiinni "itse teosta" yöllä peiton alla dildoni kanssa :kiss: