Tyypillinen karppi-kämmi

Babylonin Riippuva Puutarha

Aktiivinen jäsen
26.11.2008
13 509
1
36
-> karppi-känni.

Join ihteni huonoon kuntoon eilen kahdella siiderillä ja yhdellä pienellä konjakilla. Ei tullut otettua huomioon että nyt on mennyt taas viikko vähän vähemmillä hiilareilla, kajahti kuin metrinen halko.
Onneksi pekonimunakas parantaa minkä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Hyi hitto, pekonia ja munia aamupalaksi :x :x
Laatta lentäis kyllä B)

Minä kans kerran kauhistelin tota samaa asiaa. Ku minulla yleensäkki kuohuu kaikki rasvanen ruoka.Ja kananmuna.
Niin sain sellaisen ryöpytyksen osakseni,et oksat pois.Kaikkien on vaan ymmärrettävä kuinka hienoo on karpata. Muut on tyhmiä ku eivät ymmärrä sitä hienoutta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Jaaha, ja missäköhän kohdassa mä tässä taas tein teistä tyhmiä?

Heihei, äläpä mua sotke sit tohon. Mä en tajuu karppausta, mut eipä mun tarviikaa tajuta:)
Saako muuten karpit syödä hedelmiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Heihei, äläpä mua sotke sit tohon. Mä en tajuu karppausta, mut eipä mun tarviikaa tajuta:)
Saako muuten karpit syödä hedelmiä?

Joo kyse on niistä "muista". :D

Saa syödä hedelmiä. Kukin säätää itse minkälaista hiilihydraattimäärää nauttii päivittäin ja esim. omena on oikein hyvä hedelmä karpille.

No pakko jakaa tää mun kämmi tältä viikolta: en karppaa, muta yritän nyt katsoa, että ois ruokavalio vähän fiksumpi kuin ennen. Lapsille lupasin mäkistä pikkuhampparit iltapalaksi, kun oltiin harrastuksesta tulossa.

Itselläkin nälkä joten aattelin ottaa jotain kevyttä. Kotona vasta syötyäni Fiesta- salaatin katoin, että siinä on 770kcal:) Jep, vähän meni yli sen pvän syömiset.. Ei kyl kauheen vakavaa kuitenkaan, kun ei jokapäiväistä.

Alkuperäinen kirjoittaja sannis:
No pakko jakaa tää mun kämmi tältä viikolta: en karppaa, muta yritän nyt katsoa, että ois ruokavalio vähän fiksumpi kuin ennen. Lapsille lupasin mäkistä pikkuhampparit iltapalaksi, kun oltiin harrastuksesta tulossa.

Itselläkin nälkä joten aattelin ottaa jotain kevyttä. Kotona vasta syötyäni Fiesta- salaatin katoin, että siinä on 770kcal:) Jep, vähän meni yli sen pvän syömiset.. Ei kyl kauheen vakavaa kuitenkaan, kun ei jokapäiväistä.

huh, miten siinä salaatissa niin paljon voi olla? Onko siinä salaattikastike mukana?

Yhteistyössä