Hae Anna.fi-sivustolta

U.F.O:t

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä -Outous-, 22.06.2005.

1. -Outous- Vierailija

Nykyajan kanta U.F.O:ihin? Onko selityksiä tapaukselle, joka sattui 2.8.1944 (, laivue taivaalla)?

2. En Vierailija

tuota mainitsemaasi kyseista tapausta, 2.8.1944, tunne, mutta mielenkiintoinen aihehan sinansa nuo mahdolliset ulkoavaruuden oliot ovat.

http://www.steelmarkonline.com/video_and_8mm.htm

3. Jupiter Vierailija

En itsekään tiedä tuota tapausta. Missäpäin maailmaan nähtiin tuo UFO-laivue? Ja millainen oma suhtautumisesi on ko. asioihin?

Olisiko näistä linkeistä mitään apua:

http://www.project1947.com/fig/

Seuraavassa linkissa on muutama tapaus, tosin kotimaisia:

http://www.ufofinland.org/index.php?id=1&pid=301

Hiljaiseloa ollut nyt tämän aiheen tiimoilta mediassa. Itsellä omakohtaisia, telepaattisia kokemuksia, vaikken niistä paljon huutele. Tosin, kaikkea tietoa ei edes saa antaa ulkopuolisille.

Monasti miettinyt, että miksi avaruuskansasta annetaan aina niin pelottava ja väärä kuva. Asia ei ole ollenkaan niin kuin TV sarjat ja elokuvat antavat ymmärtää.

Päinvastoin, he ovat rakkauden lähettiläitä. Henkisessä kehityksessä paljon meitä edellä, kuten myös teknologiassa.

Voisit tietenkin kysyä Suomen UFO tutkijat Ry:stä liittyen tuohon nimenomaiseen tapaukseen.

http://www.suomenufotutkijat.fi/

Jupiter :)

4. Sanohan Vierailija

Jupiter,

jos taalla meidan maaplaneetalla vierailee noita ulkoavaruuden olioita, miksi eivat sitten tee lahempaa tuttavuutta kanssamme?!

Voisiko yhtena syyna olla vaikka pelko siita, etta joutuvat erilaisina ja hyvin vieraasta kulttuuriymparistosta tulevina, rasistisen ynna muun senkaltaisen huonon ja ehka hieman arveluttavan kohtelun kohteeksi?! Vai mika voisi olla syyna tahan tietyn ""etaisyyden pitamiseen"", jos kerran ovat oikeasti olemassa? Vastaapa siihen Jupiter!

5. Muuan Vierailija

Koska elämää täällä Telluksella on, on sitä luultavasti syntynyt muuallekin yhtälailla. Mutta se että onko nyt lentomatkan päässä ketään sopivassa kehitysvaiheessa olevaa tässä vaiheessa, kun ihmisten lyhyt (tajuinen) historia on vallalla... ei välttämättä. Kuvittelisin että ongelmana ei ole pelkästään matka, vaan myös aika, jolloin sivilisaatio on kykenevä kommunikoimaan . Sivilisaatiot myös ehkä elävät valtavien aikojen etäisyydellä toisistaan.

6. Nakke Vierailija

Ihmeellisintä näissä ufohavainnoissa on se, että niistä otetut valokuvat ovat aina tuhruisia ja suttuisia. Jos kerran luontokuvaajat saavat tarkkoja kuvia hyppivistä kaloista tai muista silmänräpäyksessä tapahtuvista asioista, mikseivät ufoharrastajat ota samanlaisia kuvia ufoista.

En halua olla provosoiva, mutta parantaisi uskottavuutta huimasti. Siinä joutuisi pahinkin skeptikko nöyrtymään, kun ufoharrastaja vetäisisi taskustaan nipun veitsenteräviä valokuvia lentävistä lautasista ja pienistä harmaista miehistä.

7. Jupiter Vierailija

Sinulle Sanohan (Amaris), vastaan, vaikka kysymyksesi oli vähättelevä.

Eivät ota kaikkiin yhteyttä, se on totuus. Usein on näin, että henkilö, johon otetaan yhteyttä (nimenomaan näin päin), sielu on muilta planeetoilta tai tähdiltä. Tätä on monen vaikea hyväksyä. Joskus saattaa olla niinkin, että ovat kateellisia. Miksi tuo kokee, miksen minä?

Kyllä he vierailevat täälläkin. Asia on vain niin, että ihmiset eivät ole tarpeeksi herkkiä heitä havannoimaan. Moni ihminen ei edes kestäisi sitä tietoa. ihmiset eivät ole valmiita kohtaamaan heitä. Asioita näytetään vain niille henkilöille, jotka ovat riittävän kypsiä sitä vastaanottamaan.

Ei avaruuskansalla ole huonoa itsetuntoa. He ovat erittäin korkealla henkisessä kehityksessään. Heillä ei ole kilpailuhenkeä, eikä muitakaan primitiivisiä tunteita. Heidän työnsä on auttaa, mutta he eivät saa puuttua ihmiskunnan tekemiin päätöksiin. Meidän kaikkien on se oivallettava, vasta sitten tapahtuu muutos.

Ihmiskuntaa ohjaa pelko, siksi he eivät esimerkiksi ilmesty yhtäkkiä kaikkien nähtäväksi. Siitä syntyisi valtava paniikki.

Jupiter :)

8. tupu Vierailija

Ennemmin minusta olisi ihmeellistä ellei olisi muualla myös elämää. Onhan tää nyt niin pikkuruinen planeetta maailmankaikkeudessa.... eikä myö olla edes niin erityisen kehittyneitäkään.. oikeesti. :))

9. label Vierailija

Hei. Mielenkiintoisilta kuulostaa kokemasi. Miten koit nämä kontaktit, pelottiko sinua? Avautumiseni alkuvaiheessa minulle tuli sellainen juttu että sinisestä valosta päälläni (vuoteessa) tuli otsaani valoa. Kysymykseeni kuka olet sain mieleeni ""ystävä"". ei muuta. Siinä sitten oli ja se valo pyöri otsallani jonkin aikaa, sitten katosi. Ajattelin sen olleen jonkin sortin kontakti ja avaruusoliot käväisivät mielessäni kun tapausta olen muistellut, mutten mene toki vannomaan kun tämä oli kaikki minkä sain irti. Pelottanut ei ihmeemmin, seurailin vain. Minusta on joskus tuntunut siltä että olenkohan täältä kotoisin lainkaan kun en oikein aina osaa olla täällä tasossa, siis ihmisenä oleminen on minulle jotenkin hirmu mutkikasta. Kun olen rakkauden tilassa silloin tulee sellainen olo että ihanaa, olen ihminen, tätä se on. .. Olisi mukava kuulla muidenkin kokemuksia näistä ""kontakteista"" vai mitä lienevätkään, voihan se olla muutakin! Mitä ajattelette, miten koette itsenne, elämän täällä?

10. -Outous- Vierailija

Tuo tapaus (2.8.1944), löytyy kirjasta 100 ufoa Suomessa, sivut 52-55. Voi olla eräs suurimpia ufohavaintoja. En pidä itseäni lajin fanaatikkona, olen muuten vain kiinnostunut ilmiöistä. Jotkut ei usko, minä uskon. Epäilen suurinta osaa ufovalokuvista väärennöksiksi, tosin osa voi olla aitojakin kuvia.

11. Mulleko, Vierailija

tama sun vastaus Jupiter oli?! Ja miten niin kysymykseni oli ""vahatteleva?""

Sita tuossa vaan mietin, voisivatko pelata joutuvansa niin erilaisina olentoina rasistisen kohtelun kohteeksi taalla meidan planeetallamme, jos lahemmin meihin yrittaisivat tutustua...?! Se oli yksinkertainen kysymys, ei ollut tarkoitus vahatella ketaan!

Ja kuka se on vaittanytkaan, etta ""noilla olioilla"" olisi huono itsetunto... sinullahan se huono itsetunto tuntuu olevan hyva Jupiter.

12. jerryjee Vierailija

Taitaakin olla ""uskovien"" temmellyskenttä tää palsta. Sen verran huttua riittää...

Sana U.F.O. on lyhenne ""unidentified flying object"" eli tunnistamaton lentävä esine. Se voi olla mikä tahansa, venäläinen raketti, lentokone, leija tai kuumailmapallo. Kun se tunnistetaan, se muuttuu IFO:ksi eli ""identified flying object"".

Siis U.F.O. ei suinkaan tarkoita mahdollisesti ulkoavaruudesta tulevien humanoidien avaruusaluksia. Tämän lyhenteen merkityksen hämärtyminen on sekin selvä osoitus siitä kuinka ihmismieli on valmis luokittelemaan kaiken tunnistamattoman johonkin yliluonnolliseen tai ulkoavaruudesta tulevaan humanoiditoimintaan.

Ns. ufotutkijat yrittävät kirjata ylös ja tilastoida näitä tapahtumia kriittisellä otteella. Kuitenkin heidänkin toimintansa ennakko-oletus on se että mikäli luonnollinen selitys ei ole ilmeinen, kyse on ulkoavaruuden olioiden vierailusta. Eli kyse ei ole mistään tieteen perusperiaatteisiin perustuvasta tutkimuksesta.

13. -Outous- Vierailija

Kuka uskoo mihinkäkin. Miksi kaikesta ""vieraasta"" yritetään aina tehdä pahoja? Varsinkin amerikkalaiset on todella vainoharhaista porukkaa ufojen suhteen. Eiköhän tämä ihmiskunta tuhoa itse itsensä, eikä mitkään ""muukalaiset"".

14. Alien Vierailija

Ihmisille on vaikeaa kuvitella kovin erilaista elämää avaruuteenkaan. Olennot kuvitellaan ihmisen kaltaisiksi...

Kuvittelemme muiden olentojen olevan yleensä pahoja ja tunteettomia. Että ne toimivat niinkuin ihminen Maapallolla: tuhoaa muiden lajien elämän ja käyttää muita otuksia itsensä palvelemiseen, tappaa ja syö tunteettomasti. Sulkee aitauksiin ja koppeihin, tehtailee toisten lajien lihaa tuotantoon, luita koristautumiseen, nahkoja pukuihinsa. Saastuttaa elinympäristön, ajattelee vain omaa nautintoaan.

Ajatelkaa jos jostakin ilmestyisi sivilisaatio, joka todella toimisi kuten ihminen ja pitäisi meitä alempana rotuna!

15. Amaris Vierailija

Heippa Jupiter,

Herasin tassa sunnuntai aamuun ja lueskelin tata viestia ensimmaista kertaa ja huomasin etta oletat minun olleen joku muu kirjoittaja. Kirjoitan aina Amaris nimimerkilla enka muilla joten tuo mainitsemasi vahatteleva kysymys oli joltakin muulta.....

16. Amaris Vierailija

Jerry Jee, olet ihan oikeassa mainitsemassasi pointeissa, mutta oletanko oikein etta sina et usko elamaa olevan missaan muualla kuin meidan pallolla?

Tuntuu vaan aika pessimistiselta ajatusmallilta kun ottaa huomioon avaruuden koon ja kuinka vahan tiede siita viela tietaa.

17. \s\s Vierailija

>>>>>>>>joten tuo mainitsemasi vahatteleva kysymys oli joltakin muulta.....>>>>>>>

Millahan tavalla kysymykseni oli vahatteleva? Olisitko Amaris hyva ja perustelisit nakemykseni minun vahattelevasta kirjoitustyylistani? Helposti nyt tulee mieleeni, etta en teidan mielesta omaa riittavasti oikeita kaytostapoja/riittavaa ja tarpeeksi syvallista mielenkiintoa kyseessa olevia asioita kohtaan/tai muuten vaan, ihan yleisesti olen hieman ilkea ja typera/valinpitamaton ja ymmartamaton ihminen...jne. Ainakin verrattuna teihin, jotka luette kysymykseni VAHATTELEVIKSI, tai muuten mita tahansa... niin olkaa hyva ja kertokaa minullekin, miten ja kuinka pitaisi taman tapaisiin vakaviin ja hyvin tarpeellisiin asioihin, kuten ufoihin ja muuhun rajatietoon suhtautua, jottei tulisi tehtya ""vahattelevia kysymyksia""...?!

18. jerryjee Vierailija

Uskonasiat on uskonasioita mutta en voi hyväksyä sitä että tiettyjä asioita niellään tai spekuloidaan ilman kriittistä otetta.

On hyvin mahdollista että on elämänmuotoja joita ei voi rekisteröidä millään nykyisillä havaintolaitteilla eikä edes mielikuvituksella kuvitella. Mutta ei tästä voi tehdä johtopäätöstä että sellaista vääjäämättömästi on. Kyllä tosiasioiden pohjalta tehtävä tutkimus johtanut kaikkeen kehitykseen ja hyvinvointiin mikä nyky-yhteiskunnassamme on.

19. Inke Vierailija

En ole koskaan nähnyt U.F.Oa, eikä minulla ole siihen olemassa oikeastaan mielipidettä. Pohdiskellen kuitenkin vietän aikaani tälläisten kysymysten parissa ja mietin kuinka halukkaasti esim. NASA tiedoittaisi tälläisestä ilmiöstä. Maailmassa on kautta aikojen ollut tietoa, jota ei ole ilmoitettu turvallisuus tai muista syistä kansalaisille. Tiedämmekö sen minkä johtavat avaruustutkijat tietävät.

Minulla on tuttuja, jotka työskentelevät ilmailuun liittyvissä ammateissa. He kertovat joskus myytteinä mitä erikoisempia asioita, tiedä sitten mikä on totta ja mikä tarua. Kysymys on mielenkiintoinen, mutta tuntuu kuin sillä alueella olisi rauhallisempaa kuin aikaisempina vuosikymmeninä, mistähän se johtunee. Samoin kuin peltokuvioista ei käydä enää kovin runsaasti keskusteluja, kun paljastettiin jokunen ihmisen aiheuttama peltokuvio.

Ehkä kaikkea ei pystytä aina tieteellisesti todistamaan tai jos pystytään muuttuko maailma ja yksilön elämä tuosta todisteesta johtuen tai jatkuko sama mystikkahakuisuus siitä huolimatta.

20. samaa mieltä Vierailija

olisi tyhmää ajatella että olisimme niin ainutlaatuisia etteikö elämää olisi myös muualla. Varmasti löytyy planeetta jossa on meidän kaltaista elämää mutta elämäähän on jo löydetty jossakin muodossA.....

21. Plöökööt Vierailija

Tätä viestiä mä ootinkii. On mukava kun ei tarvii ite oikoo asioita.

22. Aries Vierailija

Minä en kyseistä tapausta tiedä, mutta oma kantani Ufoihin on, että uskon niihin. Minkä tahansa näköisiä tai muotoisia ne oliot ovatkaan,sitä ei kai kukaan tiedä oikeasti. Mutta luulen että ne ovat tuolla jossain ja käyvät ehkä välillä vierailemassakin maan päällä! Pienestä asti olen niihin uskonut..

23. vittuuntunut Vierailija

löytyykö mistään sivulta kuvaa humanoidista, siis kameralla otettu?

24. Aurora Vierailija

Miksi niin monella meistä on jonkin tasoista kokemusta UFO:ista kuten näistä humanoideista, harmaista, avaruusystävistä. Millä nimellä kukin heitä kutsuu. Myös nämä Muurahaiskasvoiset ?! ovat ilmestyneet monelle.
    Ollaanko nyt siinä vaiheessa telluksella, että voimme ottaa heidän olemassaolonsa vastaan. ettei uskonto enään sulje heitä pois tuonne paholaisen porukkaan.

Kun tiede ei pysty kieltämään heidän vierailujaan niin kuinka sitten tavallinen ihminen.
    Tiedän että he ovat täällä.

25. Star Vierailija

Hei Aurora,

Ehkä niin monilla on näitä kokemuksia heistä, koska ihmisten tietoisuudentaso on myös nousussa ja yhä useampi kykenee näkemään heitä - ja muistamaan heidät myös nähtyään. Ehkä vähitellen koko ihmiskuntakin on avautumassa näille asioille, joita on salailtu niin pitkään ja koska kirkko ei ole enää niin hallitsevana nyky-yhteiskunnassa näillä paholais-puheillaan.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri