Hae Anna.fi-sivustolta

Ufosieppaukset suomessa

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kyselevä, 31.12.2007.

1. Kaapattu Vierailija

Ehdottomasti kohteliaisuutena! En ivaile kenellekään milloinkaan! Jos luet oman tekstisi uudelleen, tiedät, miksi vastasin niin kuin vastasin. Olen kohdannut sinut hyvin usein tällä palstalla vuosien varrella. Olet mielestäni hyvin pitkälle kehittynyt sielu ja näet laajemmin asioita kuin monet muut. Sinun ongelmasi tuntuu olevan sama, kuin itsellänikin eli muut käsittävät väärin tarkoitusperäsi. Sitä, mitä olet tehnyt muiden hyväksi sen enempää ääntä pitämättä, on tulkittu väärin. Sinua on solvattu, vaikket ole sitä ansainnut. Näin on itsellenikin käynyt. Suru on tuttu tunne kummallekin. Jaetaan se suru ja pilkotaan se pieniksi paloiksi, mutta ei anneta sen hallita elämäämme. Kumpikin meistä on tehnyt parhaansa omien kykyjensä mukaan.

2. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Kaikilla meillä on noita solvaajia ja naurajia mutta antaa niiden olla,ne tekevät omaa työtään,testaamalla meitä, se ei ole mitään henkilökohtaista eikä sen pidä antaa vaikuttaa mitenkään ja kun huomaa, ettei ne enää vaikuta mitenkään on siinä pisteessä ja voimakas, ettei muiden vinoilut vaikuta edes niin,että tekisi mieli antaa takaisin, sillä jokaisella on hyvät älyn lahjat ja usein temperamenttia ja sana halussa.Tarvittaessa väittelyyn voisi kulua vaikka koko ilta.
    Solvaajia voisi oikeastaan kiittää, ainakin itse,tosin koen ,ettei minua ole hirveästi solvattu.
    Emme voisi koskaan puhua näistä henkimaailman asioista jos pelkäisimme muiden kommentteja ,on tämä vaan sellainen alue, että monet pitävät outona ja itsekkin joskus epäilee itseään:)
    Maagikko: sinulla todella voimakkaita ufo kokemuksia,,huh miten selvisitte tuosta kaikesta?
    Jotenkin koen,että sieppauksista on sopimus.

3. maagikko Vierailija

On jakaa outoa tietoa, johon on lupautunut, ennakkoluulottomasti.
    Ei sekään ole niin hankalaa kun muistaa vaikenemisen laki. Kun tekisi mieli kertoa, mutta on kielletty?! Sitten eroittaa nämä toisistaan.

Pieni sukuni on leimannut minut hulluksi, koska ikäväkseni tiedän heidän salaiset salaisuudet. Koska olen joutunut kertomaan heille mikä on totuus, ei sekään, vaan se että pelkäävät minun kertovan ne julkisesti ääneen.
    Se haitta siitä on, etten saa kutsua, synttäreille, häihin, hautajaisiin.
    Siksi viljelenkin lausetta " Ystävät ovat Jumalan anteeksi pyyntö sukulaisista"
    En välitä tunnistetaanko minut täällä vai ei.
    Välitän niitä kokemuksia joita olen saanut / joutunut kokemaan.
    Leahille vastaus: Ajan kanssa, aika on paras lääke ja lääkäri, unohduskin.

4. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Voimia sinulle maagikko, aina on kuitenkin ihmisiä jotka uskovat uskomatontakin. yksin ei täydy olla, itselläkin on tietoa eräistä ihmisistä , tai heidän kadonneesta sukulaisestaan mutta juttu on monimutkainen kun siihen liittyy totuus josta he eivät ole mitenkään tietoisia, no ehkä joskus kerron mutta samalla he sitten leimaavat minut hulluksi kyllä.
    omalla kohdalla juttu on myös niin uskomaton, että siihen ei moni usko, silti haluaisin jakaa sen muidenkin kanssa, ehkä jonain päivänä.
    Juu ja sukulaiseten kanssa ne suurimmat vaikeudet yleensä on..itsekkin olen suvun outolammas, sillä erotuksella, että en ole vielä sanonut sanaakaan , äitini kyllä' tiesi aikoinaan automaattikirjoituksestani,,varmasti piti seonneena ei vain sanonut sitä.

5. suuri kysymysmerkki Vierailija

Mikä on se totuus jota eivät totuuden kantajat itse tiedä?

6. kerrottu on monesti Vierailija

[Harmaat eivät ole myöskään tehneet mitään puolilikaisia töitä tai luvatta siepannut ihmisiä. Näissä pahoissa abduktioissa on päätoimijana olleet ihmiset. Eräillä ihmispäättäjillä kun on ollut omat agendansa ihmisrodun parantamiseksi ja heidän on ollut pakkoraskauttaa naisia ja tehdä kaikenmoisia geneettisiä kokeita. Me itse olemme näppimme lianneet.[/QUOTE]

Ensin mitä tarkoittaa agenda. google eilä Wiki kerro.
    Miten selität tämän: Tyttäreni tuli raskaaksi ihan normaalilla tavalla. Kävi neuvolassa, raskaus todettu.
    Kävi ultraäänessä sikiö oli. Seuraavana päivänä neuvola.
    Yön aikana oli sikiö 2-3kk kadonnut. Ei vuotoa, ei kipuja, ei mitään lääketieteellistä selitystä.
    Meni aikaa yli ½v kun näin unen missä lapsi oli kuin vanhanajan ilves lasipurkissa istui lootusasennossa ja nesteessä. Unet on unia, minulle tämä jäi vaivaamaan.

7. *wink* Vierailija

ovum abortivum

8. dink dink Vierailija

On tuolle kansanomaisempi nimi. Jokainen kokenut sen tietää.

9. maagikko Vierailija

tarkoitatko aborttia tai enkelintekijällä käyntiä niin ne ei ole mahdollista täsä tapauksesa. Tyttö olisi kyllä kertonut. on kertonut ikävämmätkin asiansa.
    Ovulaation luulen tietäväni, vaihe jossa munasolu irtoaa hedelmöittyäkseen.
    Koska olet noin viisas niin valista minua.

10. *wink* Vierailija

11. maagikko Vierailija

Sitten kun joku vielä sivistäsi kertomalla mitä tarkoittaa sana - Agenda- Sitä viljellään myös Tv -keskusteluissa.
    KVG ei auta eikä Wiki...

12. sivust' Vierailija

englannin kielen kurssilla se tarkoitti esityslistaa. tavalisessa keskustelussa esim. "päivän agenda" tarkoittanee päivän aiheita.

13. A´miehäse Vierailija

Nöyränä kumarran syvään kiittäen kun sain vastuksen johon itse en löytänyt vastausta
    20.00 alkaa TV 5 mun telkassa kanava 8 katsomaan miten paljastetaan taikatemput.Tässä iltani agenda, menikö oikein.

14. KApa Vierailija

Mietityttää kun maailmalla on siepattu useita ihmisiä " Abduktoitu" aluksille ja kuljeteltu ympäriinsä ym. mutta Suomalaisia ei yhtään ainoatakaan? Voisiko tästä päätellä että emme kelpaa? On hieman syrjitty olo.

Mikä meissä sitten on vikana? Eiko suomalainen kelpaa vai? Eivätkä vissiin edes vaivaudu vastaamaankaan pösilöt...

15. Olet väärällä palstalla, ei täällä noista asioista kertoilla. Kyllä suomalaisiakin on vieraillut aluksilla ja kuljetettu ympäriinsä jne.

16. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Skeptikko Philip Klass on todennut: ”Jos oletetaan, että ufosieppaukset alkoivat syksyllä 1961 Betty ja Barney Hillillä, ja sen jälkeen ET:t ovat siepanneet 3,7 miljoonaa amerikkalaista, tämä tarkoittaa, että keskimäärin 340 amerikkalaista on siepattu joka päivä viimeisen 30 vuoden aikana. Koska useimmat ufosieppaukset (väitetysti) tapahtuvat öisin, tämä tarkoittaa, että (keskimäärin) yksi amerikkalainen on siepattu kahden minuutin välein joka yö viimeisen 30 vuoden aikana.”

Ufosieppaukset ovat ns. "bullshittia."

Ihmeellinen maailma: Ufosieppaus

17. *wink* Vierailija

Ei taida olla tarvetta kaapata suomalaisia. Tältäkin palstalta löytyy monta henkilöä, jotka (ainakin oman kertomuksensa mukaan) kommunikoivat avaruusolioiden kanssa ihan vapaaehtoisesti.

18. Session 4 | GOD TV

Täältä löytyy monen tunnin opetussarja siitä mistä ufosieppauksissa on oikeasti kyse. Enjoy!

19. Siriustyttö Vierailija

Oletteko miettineet, että miksi kaikki kontaktit eivät tunnu sieppauksilta eli ei kaikissa tapaamisissa jouduta ns. koekaniineiksi, kuten noissa ison lahden toisella puolella väitetyissä kokemuksissa aika usein tämä piirre korostuu. Että ehkä olemmekin entisestä elämästä tuttuja näiden avaruuskavereiden kanssa ja siksi emme koe kohtaamisiamme sieppauksiksi vain tapaamisiksi. Ja se mieletön ikävä tuonne tähtiin, kohti harmoonisempia yhteyksiä ja muistoja kuin mitä täältä maan päältä löytää.

Näin muuten tämän John Mackin aikoinaan täällä Helsingissä luennoimassa ja olen lukenut hänen erinomaisen kirjansakin jo vuosia sitten.

Itselläni nämä tapaamiset alkoivat jo lapsena. Aluksi tuli pelko mukana kuvaan tuntemattoman ilmiön kohdatessa ja kun edelliset elämät eivät vielä olleet muistissa. Koin että nuo lapsena koetut tapaamiset avasivat joukon muita yliluonolliseksi sanomianne tapahtumia ja sitä mukaa astuin kehityksen tielle, jolle ei loppua näy. Kaikkihan eivät näitä koe, eivät ole valmiita siihen, eivätkä tarpeeksi herkkiä ja avoimia, pelko aika monella estää näiden asioiden muistamisen ylipäätäänsä.

20. suvipilvituulia Vierailija

Ihan turha avaus.

Kun ei ole ensimmäistäkään luotettavasti tieteellisesti todistettua tapausta maassa tai ilmakehässä käyneistä tai maahan jääneistä maan ulkopuolisista elävistä olennoista tai niiden kulkuvälineistä.

Luukkonen ja Juhan af ja Däniken eivät tässä käy.

UFOja tietysti on ja tulee olemaankin.

21. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei heillä ole tarvetta kaapata ketään, varsinkaan niitä jo valmiiksi epätasapainoisia ja liian herkkäuskoisia!
    Taitaa ne omat toiveet tunkea joidenkin uniinkin, joita sitten totena pitävät!

22. 'wink' Vierailija

Epätasapainoisuudesta en osaa sanoa, mutta miksei skeptikkoja kaapata?

Kontaktihenkilö kertoi minulle, että yhteyttä otetaan, jos sitä vilpittömästi pyytää. Neuvoi jopa rituaalin, kuinka tuo pyyntö toteutetaan.
    Rituaalin suoritin ja täysin vilpittömästi vierailua/telepaattista yhteydenottoa toivoin, mutta eipä ole ketään näkynyt. Ei edes unissa.

23. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Tätä minäkin ihmettelin, ja vastaukseksi sain, että ihmisen pitäisi olla jotenkin vastaanottavainen. Tarkoittaaneko tuo sitten herkkäuskoista vai mitä. Mutta kyllähän skeptikkoja kaappaamalla nuo E.T:t saisivat 'asiaansa' paremmin vietyä eteenpäin. Jos vaikkapa Randi alkaisi heidän asiaansa ajamaan, tulisi varmasti tuloksiakin nopeammin.

Minäkin suoritin saman rituaalin ja yhtäläisin tuloksin. Mutta sanoihan Kontaktihenkilö senkin, että yhteydenottoon voi mennä vuosia, joten sitä voi joutua odottamaan loppuikänsä. Ja jos sitä ei koskaan tule, niin voi ajatella, ettei ollutkaan tarpeeksi vilpitön tai sopiva henkilö.

Huomasitko muuten, kuinka paljon yhtäläisyyttä tuossa yhteydenoottopyynnössä oli tähän kaikkien meidänkin tuntemaamme "Ota Jeesus sydämeesi" -rituaaliin?
    Tapa oli samanlainen, mutta Jeesus oli korvattu 'avaruuhenkilöillä', joilta "rukoiltiin" "pelastusta"?

24. 'wink' Vierailija

Sivaltaja-

Ehkä Jeesus tuli "tuolta jostain"...?

Minä taas huomaan yhtäläisyyksiä ufokaappausten/kontaktien avaruusolentoihin ja viime aikoina paljon puhuttujen entisten elämien/sielun välitilan välillä.
    -Muistot ovat hataria tuntemuksia
    -Saadaan ja omataan tietoja, joita ei kuitenkaan voi eteenpäin paljastaa
    -Vain henkisille ihmisille tapahtuu näitä
    -Tietoa saadaan usein unissa
    -Jokainen saa tätä tietoa vasta, kun on siihen valmis (skeptikko ei ole valmis)

25. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Muistot ei ole hataria tuntemuksia vaan nimenomaan voimakkaita tuntemuksia.
    Kenenkään ei ole pakko kertoa kokemuksistaan jos ei halua, eikä toisen täydy niihin uskoa.
    Ei vain henkisille mutta totta, että sellaisille ihmisille, jotka ovat valmiita ottamaan tiedon vastaan.
    Ihmisille ,jotka ymmärtävät mistä on kyse, eivätkä ala muita syyttelemään, eli jos edellisessä elämässä toinen on tappanut toisen ja tämä saa sen tietää, tietoa ei anneta ennenkuin tämä on valmis siihen ,eli ei kauhistu, eikä ala kostotoimenpiteisiin.
    Joskus tietoa tulee unissa kyllä.
    Ne unet erottuvat kyllä (pitäisi erottua) normi unesta.
    Ymmärrän pointinne sen, että kaikki eivät osaa erottaa ja vaatii harjaantumista,,koskaan ei ole valmis.
    jos skeptikko ei saa tietoa, johtuu se udein omasta mielestä,, eli voitte saada tietoa mutta ehkä, ette sitä noteeraa.
    Henkinen kehitys jatkuu koko iän,kuten sanoin koskaan ei ole valmis.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri