Hae Anna.fi-sivustolta

Ufosieppaukset suomessa

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kyselevä, 31.12.2007.

1. lumisade* Vierailija

tätä juuri tarkoitin kuin miten Vesimies tässä selittää. Jos olisi selkeemmin tässä ?

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Eppäilempä tuota...

3. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Muistakaa sitten seuraavassa terveystarkastuksessa kertoa lääkärille näyistänne, kyvyistänne ja uskomuksistanne!

4. Healer (ei kirj) Vierailija

Olihan siinä selkeämmin ilmaistu omat tunnereaktionsa ainakin..eikä ne pettäneet tälläkään kertaa ;)

Toinen kappale oli taas sitä samaa,vihjailua jne joka ei minua valtavasti kiinnosta mieluummin puhun asioista asioina.Näin.

Telepatiasta ja ajatustenlukemisesta sanoisen sellaisen ,jos joku ei nyt satu tietämään ,että näillä ihmisillä kenellä tämä kyky ON myös tietävät,osaavat erotella,mistä lähteestä virrattaa ja saman olen huomannut kun olen itse "meedioinut" että jokakerta olen saanut selvän MERKIN,mistä tunnistaa se toisella puolella puhuja...se on voinut käydä ilmi vasta jälkeenpäin keskustellessa,tai heti niin että olen selvästi kuullut ja huomannut että nyt ei ole kyse omista ajatuksista ,tunteista,olosta jne jne,eli se henki jota olen kanavoinut on ilmaissut itseään NIIN eri tavalla mitä itselle on luontaista,luonteenomaista,tyypillistä,ettei sekaantumisen vaaraa ole ollut..mutta vääntäkää toki jos sen asiaksenne näette,itse en välitä,minulle nämä(kin) asiat on suhteellisen simppeleitä ja selkeitä.

5. tarkennusta pyydän Vierailija

Healer, kykenetkö itse välittämään ja vastaanottamaan viestejä telepaattisesti? Voisitko hieman kertoa tästä lisää eli millaisia viestejä olet saanut ja keneltä? Lisäksi voisitko kertoa, että kenelle itse olet lähettänyt viestejä tai millaisessa tilanteessa, jos siis kykenet siihen? Ovatko viestit olleet pitkiä vai lyhyitä?

6. Healer (ei kirj) Vierailija

No joo,kaikkihan me olemme ja pystymme olemaan myös telepaattisessa yhteydessä jos se on samaa kuin ei-sanallinen ilmaisu ;)

Voit testata omia telepaattisia vahvuuksiasi esim jossain porukassa,,ajattelet vahvasti vaikkapa yhtä yksittäistä sanaa,mutta et itse lausu sitä ääneen tai muutakaan edes siihen viittaavaa ja sitten vaan katsot kuka ja kuinka nopeasti nappaa tämä sanan ja lausuu sen =))

7. lumisade* Vierailija

Ihan hyvä että asiat ovat sinulle simppeleitä ja selkeitä. En ole sinun simppeleistä ja selkeistä asioistasi kirjoittanutkaan.
    Kyse oli minun kirjoituksestani jota et ymmärtänyt.

Aloitetaan siis alusta. Kirjoitit Winkille kirjoituksestani näin:

Koska huomasin ettet ollut käsittänyt kirjoitukseni pointtia tai muutakaan selvensin sitä sinulle näin:

Sanoit ettei tekstistäni saa irti punaista lankaa ja että "tuo mitä kirjoitat tässä yhteydessä psykopaateista jotka saavat lapsia meni kyllä ohi ja lujaa.."

ajattelin että ehkä ymmärrät paremmin vesimiehen selitystä.

Vesimiehen selitys oli seuraava:

Nyt sanot että "Toinen kappale oli taas sitä samaa,vihjailua jne joka ei minua valtavasti kiinnosta mieluummin puhun asioista asioina".

Vesimies viittasi toisella kappaleella tähän joten siihen viitannet ehkä sinäkin:

Yllä oleva kappale oli vastaus siihen kun vastasit puolestani winkille näin:

eli toin esille että lapsia syntyy kaikenlaisille ihmisille eikä vain määrätynlaisille luomillemme ihannekuvavanhemmille.
    En ymmärrä tuota fiksaatiotasi noihin vihjailujuttuihin, mutta siitä olen varma että olet pudonnut pahasti kärryiltä suhteeni jos luulit että minua kiinnostaa tai on koskaan kiinnostanut vihjailla sinusta mitään. En edes ymmärrä miksi olet laittanut itsesi noin kekskeiseksi ihmiseksi että haluat tuollaista ajatella itsestäsi. Hämärät vihjailut ja räväkät mitään selittämättömät syytökset tuntuvat olevan enempi sinun alaasi.- mutta ei se mitään, kukin tyylillään. Toivottavasti tuo asia tuosta kuitenkin selkeni.

8. lumisade* Vierailija

ja tässä winkin täsmentävä kysymys johon vastasit.

Eli ei ollut kyse tässäkään sinusta vaan tästä kooma-asiasta ja kommunikoinnista eri kanteilta.

9. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jep..olen kokeillut tuota kapakissa naisille ja hyvin nopeasti he ovat snaijanneet ajatukseni! Heh heh.

10. 'wink' Vierailija

Telepatialla tarkoitin kommunikointia ajatuksilla, ajatuksensiirtoa.

Ajatuksenvoimalla mitä vain mitä termi itsekin tarkoittaa -telepatiaa, asioihin vaikuttamista vain ajatuksin -kirjoituksessani etenkin esineiden liikuttelua vain ajatusten avulla.

Tehdäänkö pieni testi? Kerro minulle sinulle sopiva aika, niin "lähetän" sinulle silloin ajatuksen. Saat itse päättää, ajattelenko sanaa, numeroa, käsitettä -mitä vain. Kirjoita tänne, mitä minulta saat, lupaan olla rehellinen antaessani palautetta.

11. Healer (ei kirj) Vierailija

Ihanko totta...ihanko atomifysiikkaa ajattelit...no tietysti!

12. Healer (ei kirj) Vierailija

Jees..ihan samoilla linjoilla ollaan,paitsi että sinulta lipsahti siinä edell kirjoituksessa ettei telepatia ja ajatuksenvoima olisikaan samaa..mytta nythän se tuli korjattua eli kaik hyvin =)

Mutta noihin ajatus pelleilyihin en lähde..niitä voi joskus kasvotusten leikkimielisesti kokeilla mutta ei näin.

13. 'wink' Vierailija

Healer-

Miksi ei? Ei kai se paljoa aikaa/vaivaa vie, kummaltakaan. Mitä sinulla olisi menetettävää?

14. Healer (ei kirj) Vierailija

Puutun tässä nyt vain niihin kohtiin jotka nousi jotenkin esiin itselle.Ja sanon alkajaisiksi etten välitä lähteä tuolle esittämällesi tielle missä nostellaan vanhoja ja muidenkin kirjoituksia sikin sokin ja vaaditaan ties mitä..minä kun en ole sinulle lumisade mistään tilivelvollinen niin teen näin ja vastakin jos niin itselleni luontevammaksi katson.

lumisade:"Eli ei ollut kyse tässäkään sinusta vaan tästä kooma-asiasta ja kommunikoinnista eri kanteilta. "

Juuri näin! Eikä ollut myöskään sinusta kyse.
    Halusin pitäytyä ja AION pitäytyä faktoissa ja alkuperäisessä kirjoituksessa mikä on ollut keskustelun aiheena.

Tuon tähän vielä erään kirjoituksen johon et ole vastannut..

"Alkuperäinen kirjoittaja Healer (ei kirj)
    Tästä kirjoituksesta puuttuu sellainen punainen lanka josta saisi kiinni,,mutta ymmärsin sen että paheksut ajatustenlukua jos se keneltä on luettu ajatuksia ei kykene antamaan PALAUTETTA,ymmärsinkö oikein?
    Ja täten mielestäsi koomassa olevien kanssa ei pidäkkään yrittää olla yhteydessä koska eivät voi antaa PALAUTETTA..oletko monellekkin koomapotilaan omaiselle käynyt esittämässä tätä teoriaa ja jos olet olisin erityisen kiinnostunut kuulemaan reaktion,mitä he olivat siitä mieltä?
    "

Ja voisitko ystävällisesti pitäytyä VAIN asiassa menemättä mihinkään ääriasioihin tai muihin sivujuonteisiin...
    Erityisesti minua kiinnostaa vastaus noihin jälkimmäisiin kysymyksiin.

Vielä tämä,lumisade:"En edes ymmärrä miksi olet laittanut itsesi noin kekskeiseksi ihmiseksi että haluat tuollaista ajatella itsestäsi. Hämärät vihjailut ja räväkät mitään selittämättömät syytökset tuntuvat olevan enempi sinun alaasi."

Olenko minä todellakin laittanut täällä itseäni mihinkään asemaan? Vastaa rehellisesti.
    Ja jos mielestäsi olen niin kerro vielä kuinka sen olen tehnyt?
    "
    "Hämärät vihjailut ja räväkät mitään selittämättömät syytökset" ovat kyllä ihan toisten "heiniä" kuin minun ja tiedät sen itsekkin.. (oletko koskaan kuullut projisoinnista? siitä kuinka siirretään itselle epämieluisat asiat jollekkin toiselle ja kuinka otetaan jonkun toisen mieluisat piirteet "itselle" ?)

Tuosta projisoinnista voisin kertoa esimerkin kuinka minua syljettiin silmille ja huudettiin huoraa kun joku toinen oli huorannut,mutta se toinen oli henkilö jossa taas EI haluttu nähdä mitään epämieluisaa..niin että kokemusta on ja paljon enemmänkin kuin vain tuo yksi esimerkki,,niistä voisi vaikka näytelmän kirjoittaa ja se olisi puhdasta tragikomiikkaa se...=)

15. Healer (ei kirj) Vierailija

Älä nyt tee tästä mitään pakkomiellettä itsellesi =)

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Eli arvasin oikein. Et sinä ymmärtänyt. Ajattelin ihan asiallisesti oman mielipiteeni tuoda esiin, mutta ei se onnistu kun sinun tunnereaktiot tulee esiin minua kohtaan. Sitten en ymmärrä yhtään mistä ihmeen vihjailusta puhut? Selittäisikkö?

QUOTE=Healer (ei kirj);10468582]
    Telepatiasta ja ajatustenlukemisesta sanoisen sellaisen ,jos joku ei nyt satu tietämään ,että näillä ihmisillä kenellä tämä kyky ON myös tietävät,osaavat erotella,mistä lähteestä virrattaa ja saman olen huomannut kun olen itse "meedioinut" että jokakerta olen saanut selvän MERKIN,mistä tunnistaa se toisella puolella puhuja...[/QUOTE]

Niin, siis ne joilla se kyky on ja osaavat käyttää. Mutta minä ymmärsin, että tuossa mistä Lumis puhui sinun kanssasi, puhuttiin nyt sellaisesta ihmisestä joka ei osaa käyttää. Kun sinä ihmettelit, miksei kukaan 23 vuoden aikana oo yrittänyt. Aattelin (ja Lumis ilmeisesti myös) että nyt olisi pitänyt alkaa jonkun kokeilla sitä telepatiaa, vaikkei aiemmin oo koskaan kokeillu.
    Joo, ja nyt sitten ymmärsin sen sun ajatukses vihjailustakin. Raukka riepu luulit, että sinua tarkoitetaan. Kun en käsittänyt ainakaan minä, että sinä itsestäsi puhuit. Luulin, että puhuit justiin vaikka sen 23 vuotta koomassa ollen jostakusta läheisestä, jonka olisi nyt pitänyt pystymettästä alkaa kokeilemaan telepatiaa.

17. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Healer on niin mieltä kiihoittava persoona, että aina hän tuntuu joutuvan tentattavaksi , olipa aihe mikä tahansa ! Hip heijaa.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Jos et sä laita itseäsi mihinkään "asemaan", niin miksi sinä sitten koko ajan luulet, että sinusta vihjaillaan?

19. lumisade* Vierailija

Aivan, tuosta harjoitteluvaiheesta oli kyse kirjoituksessani.

ja toki myös toin esille näitä muitakin puolia:

etc. sillä minulle vammaisen oikeus ja mahdollisuus kommunikointiin, silloin kun se ei käy pelkällä puheella, on tärkeä, mielenkiintoinen ja läheinen asia.

Korvaavien kommunikaatiokeinojen löytämisen ja käyttämisen tarkoitin olevan terapiahenkilöiden tehtävä eikä ollut vaatimus sinulle Healer. Tokikaan. Kun jostain vaatimuksesta oli jossain puhe viimeisessä viestissäsi..

Tuon tähän vielä erään kirjoituksen johon et ole vastannut..

En voi vastata enempää noihin kysymyksiisi kuin mitä on jo vastattu sekä vesimiehen että minun teksteissäni, koska olet kadottanut sen punaisen langan eivätkä vastaukset toistettunakaan aukea sinulle. . Olen pahoillani etten voi tai osaa tässä sinua auttaa.

lapsia syntyy kaikenlaisille ihmisille, myös yltiöpositiivisille, tietämättömille yms joten ihan oli aiheessa pysytty. Kun toit esille millaisia vanhempia vammaisten omaiset ovat sinun mielestäsi, toin vain esille sen että monenlaisille ihmisille syntyy lapsia. Olen pahoillani jos sana "ääri" on sinulle vaikea mutta omalla kirjoitusvuorollani käytin oman asiani ilmaisemiseen niitä sanoja jotka koin tekevän tarkoittamani asiat ja näkökulmat mahdollisimman monelle ymmärrettäväksi. Eli kirjoitukseni ei ollut tarkoitettu vain sinulle. Oma kirjoituksesi toi vain mieleeni sitäkin puolta josta itse kirjoitin.

Olen todella pahoillani, Healer, kaikesta kurjasta jota olet joutunut elämässäsi kokemaan <3 Elämä on toisinaan tosi raskasta.

Vesimiestä kiitän sydämestäni avusta ja halusta selventää näitä viestinnän ongelmakohtia <3

20. 'wink' Vierailija

En toki. Osasin kyllä arvata reaktiosi ehdotukseeni.

21. lumisade* Vierailija

"Tuon tähän vielä erään kirjoituksen johon et ole vastannut.."

Unohdin laittaa tuon lauseen sinulta lainatuksi, eli en pyydä sinua vastaamaan minulle vaan on lause jossa pyydät minua vastaamaan sinulle.

22. lumisade* Vierailija

Tentattavaksi ? Minähän yritän tässä koko ajan selittää enkä tentata :O

23. Niin minäkin. :D Yritän vaan auttaa toista, joka tajuaa väärin. Ja luulee, että hänestä vihjaillaan. Mutta ei Alte tuossa tosissaan ookkaan. Alte pelaa Healerin kans tiettyä "peliä". Ja ehkä siinä sivus tulee pakosta pelanneeksi meidän muidenki kans välillä.

24. lumisade* Vierailija

Ai jaa...no toivottavasti siitä hyvä tulee...pelin lopputuloksesta siis :)

25. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    juu..lekkeripeliähän sitä pelataan ja siinä pelissä ei ole voittajaa, on vain häviäjiä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri