Okei...
Olet myöhään töissä. Taidamme itse asiassa olla ainoat ihmiset tässä rakennuksessa. Joka paikassa on jo pimeää, kun nousen työpisteessäni ylös ja venyttelen. Ups, kello on noin paljon. Näen että olet vielä huoneessasi käytävän päässä. Saan ajatuksen. Korsetti edelleen päälläni käyn naistenhuoneessa alapesulla ja sitten katselen itseäni peilistäni. Lisään vähän meikkiä ja maalaan suuni tummanpunaiseksi, nyt se sopii täydellisesti hiuksieni väriin. Avaan muutaman napin paidasta. Korsetti nostaa rintani kuin tarjottimelle. Olen aika helvetin hyvännäköinen pakkaus. Alan kiihottua kun ajattelen mitä aion tehdä sinulle. Kävelen takaisin työpisteeseeni ja otan käsilaukkuni. Tarkistan että käsiraudat ovat siellä avaimineen. Hymyillen kävelen huoneeseesi. Vatsanpohjaa nipistää jännitys.
Istut kumartuneena pöydän ääressä paperiesi ääressä. Nostat katseesi kun tulen sisään. Näen miten katsot hamettani ja korkeakorkoisia sandaalejani sekä sukkiin verhoiltuja sääriäni. Nuolaiset huuliasi. -Moi, sanon neutraalisti ja kumarrun pöydän yli sinua kohti. Aika hyvät näkymät vai mitä? Tuijotat rintojani. Näet ne lähes kokonaan. - Nouse ylös, käsken hiljaa. Ponnahdat ylös ja luulet tietäväsi mitä nyt seuraa, kävelet mua kohti valmiina suutelemaan kutsuvia huuliani. Piilottelen käsirautoja selkäni takana. Ennen kuin huomaatkaan, napsautan ne kiinni selkäsi takana. Tunnet kylmän metallin ihollasi. Painan sinut istumaan takaisin työtuoliisi. Katsot minua sanattomana. Nostan toisen jalkani tuolille jalkojesi väliin. Rullaan hametta ylöspäin ja sivelen itseäni reisiäni pitkin. Työnnän etusormeni pikkuhousujeni kankaan alle. Hivelen kostuvaa pilluani ja sinä et voi muuta kuin katsella. -Sä olet ollut tuhma poika, sanon sulle. Läpsäisen sua hiukan poskelle. En tiedä pidätkö tästä. Ainakin sulla näyttää seisovan. Otan kaulastani huivin ja sidon silmäsi. Kiinnitän käsiraudat takanasi olevaan pylvääseen, niin ettei toimistotuolisi liiku. Istut avuttomana. Lasken kaihtimet alas. Nyt aion käyttää sinua ja kyrpääsi hyväkseni....Istun syliisi, hätkähdät...Nuolaisen huuliasi ja kun aiot vastata suudelmaan, vetäydyn takaisin. Nuolaisen uudestaan ja toistan pari kertaa kunnes olet ihan himoissasi...Suutelen sua kunnolla ja kovaa, imen kieltäsi. Kokeilen lihaksiasi paidan läpi. Napitan auki paitasi.