U
uhmaikäisen äiti
Vieras
Olen tosi väsynyt tähän
Meillä 2,5v saa joka päivä ihan kamalia uhma-huutokohtauksia, kirkuu ja huutaa, ei anna tehdä mitään (pukea ym...) Tuntuu, että mulla menee ihan totaalisesti hermot. Lopussa huudan itsekin ja mielessä käy, että tekis mieli lyödä lasta, kun mikään tunnu riittävän. Tästä tulee ihan kamala olo ja syyllisyys! Koskaan en ole lyönyt, mutta huudan vihaisesti ja mietin sitä, kun sylissä hänen rimpuillessaan joudun pitämään melko lujasti kiinni, että onko sekin jo väkivaltaa. En tiedä - tuntuu että joku pv vielä sekoan kokonaan. Lopussa itken itsekin ja silloin lapsi tulee hädissään syliini. Kun olen vienyt lapsen tarhaan, pois ajaessa mietin itseni tappamista, tuntuu että pilaan hänen elämänsä ja kun hän kohdistaa minuun niin valtavan raivon - tuntuu että hän vihaa minua
Nämä ajatukset kestää hetken ja yleensä lohdutan itseäni ja lasta ostamalla hänelle jonkun lelun/kirjan. Tuntuu että haluan nähdä hänet edes joskus iloisena. Tiedän että toimin tyhmästi ja tämä on kierre. En vaan enää taida pärjätä lapseni kanssa. Olenko ihan kamala äiti...