H
hemyli
Vieras
koettiinpa äsken kaupassa sellainen uhmakohtaus etten ikinä ole nähnyt..tyttö 6w suuttu mummulle kun ei suostunut ostamaan hälle suklaa patukkaa...aikansa kiukutteli ja huusi kaupassa ja siinä vaiheessa mummu lähti kaupasta pihalle ja käski minun hakea lapsen sieltä(onneksi satuin samaan paikkaan) no minä sitten houkuttelemaan häntä ulos mutta sama meno jatkuu..huusi ja raivosi minulle varmaan 30 min. ja sitten viimein sain hänet raahattua kaupasta väkisin ulos...(kyllä varmaan ihmisiä mietitytti) viimein päästiin kotipihalle ja vängällä autosta ulos ja siihen se jäi pihalle huutamaan taas n. 15 min. viimein sain sen kuistille ja se jäi sinne nakkomaan tavaroita..n. puolituntia siellä niin huusi minut paikalle..käski riisua vaatteet pois ja antaa hälle karkkia...sen varjolla sain sen houkuteltua lämpimään eteiseen..en kylläkään tehnyt niin kuin hän sanoi vaan sanoin että minä olen se joka määrää tässä talossa..istui hetken riisu vaatteet pois ja tuli katsomaan lasten ohjelmia..nyt ei suostu puhumaan asiasta ollenkaan eli mitä tämmösissä tilanteissa pitäs tehdä?miten saan asian keskusteltua tytön kanssa ja tajuamaan että se oli väärin ja pyytämään mummulta anteeksi....kiitos jos jaksoitte lukea...