Uimahalliin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tytöt 10v ja 8v menee uimaan 12v isoveljensä kanssa.
Voiko mennä miesten puolelle, tässä ei siis kysytä sitä että haittaako poikia tyttöjen pimpit suihkutiloissa.

Voivat mennä samaan, kuhan tytöt eivät tuijota pippeleitä ja poika pitää huolen että pimpit säästyvät kovilta tuijotuksilta. Ja katsoo perään ettei kukaan halua tytöiltä.

Jos he eivät osaa itse lukita pukukaappiaan, niin kannattaako ylipäätään päästää keskenään menemään.... Muistaakseni uimahalleissa on sellainen yleissääntö, että jos lapset tulee uimaan ilman vanhempiaan, he menevät oman sukupuolensa pukuhuoneisiin.

Et ole tosissasi? Jos mun ollessa uimahallissa naistenpuolelle tulee joku 12-vuotias poika, ihan omin käsin heitän sen ulos. Ei kouluikäiset kuulu väärälle puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Jos he eivät osaa itse lukita pukukaappiaan, niin kannattaako ylipäätään päästää keskenään menemään.... Muistaakseni uimahalleissa on sellainen yleissääntö, että jos lapset tulee uimaan ilman vanhempiaan, he menevät oman sukupuolensa pukuhuoneisiin.

Aivan. Tarvittaessa se 10v voisi tietty pyytää aikuiselta apuakin sen lukon kanssa, mutta tosissaan en tiedä mitä säännöt sanovat tuosta lasten keskenään uimassa käymisestä. kuuluisiko sillä 8v:llä olla vielä joku aikuinen mukana?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Monessa uimahallissa on sääntö, että alle 9v:lla pitää olla aikuinen mukana.

Meidän hallissa suuntaa antava sääntö on, että kouluikäinen kuuluu jo "omalle" puolelleen. Hyvä sääntö.

Tuokin on oiva sääntö. Yksi uintikerta ei ole sen arvoinen, että lapsi tai joku luokkakaveri lopettaa kokonaan uimahallissa käymisen.

Tosin uskon, että tämä on provo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monessa uimahallissa on sääntö, että alle 9v:lla pitää olla aikuinen mukana.

Meidän hallissa suuntaa antava sääntö on, että kouluikäinen kuuluu jo "omalle" puolelleen. Hyvä sääntö.

Tuokin on oiva sääntö. Yksi uintikerta ei ole sen arvoinen, että lapsi tai joku luokkakaveri lopettaa kokonaan uimahallissa käymisen.

Tosin uskon, että tämä on provo.

Niin uskon minäkin. Ei noin tyhmää vain ole. =)

Meillä kävi tällei kun mentiin...
10v tyttö,9v tyttö, 6v tyttö, 3v tyttö ja 5v poika mukana.
Poika kuiskasi hallin pihalla: äiti eihän mun oo pakko mennä yksin miesten puolelle?
Ei tarvinnut! :)

Yhteistyössä