U
Uimataitoinen?
Vieras
Ollaan tilanteessa, jossa pitäisi opettaa lapselle "matkauintia" eli uimaan pidempää matkaa ja lasten altaassa se ei onnistu. Meillä on kuitenkin uimahallissa vaatimus isoon altaaseen 25 metrin uimataito. Uimakoulun kanssa lapsi on käynyt isossa altaassa, jossa ui selkää altaan mitan eli sen 25 metriä. Rintaa ui vaan noin 10 metriä.
Olisiko jollakulla tietoa miten tässä tilanteessa voi toimia eli saako lapsen kanssa mennä isoon altaaseen uimaan vai eikö saa. Itse uisin tietenkin vieressä koko ajan ja olen hengenpelastustaitoinen uimari itse. Hallissa ollaan todella tarkkoja tästä vaatimuksesta, sen tiedän. Toki voin sinne soittaa ja kysyä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn täältäkin.
Olisiko jollakulla tietoa miten tässä tilanteessa voi toimia eli saako lapsen kanssa mennä isoon altaaseen uimaan vai eikö saa. Itse uisin tietenkin vieressä koko ajan ja olen hengenpelastustaitoinen uimari itse. Hallissa ollaan todella tarkkoja tästä vaatimuksesta, sen tiedän. Toki voin sinne soittaa ja kysyä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn täältäkin.