Ukko taas kännäämään (valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hille"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hille"

Vieras
No ukko se taas lähti kännäämään. Sen sitten tietää, että varmaan joskus aamu kuudelta ryömii kotiin ja sitten huominen koko päivä kanttuvei. Mä oon kattonut sormien läpitte tätä monta vuotta, mutta tuntuu että menee koko ajan pahemmaksi. Tekosyyt löytyy aina, nyt tartti lähtee kattomaan jääkiekon Sm-liigan avauspelejä.

Jotenkin tuntuu, että mun miehelle toi jääkiekko on vaan tekosyy ryypätä, mutta toisaalta jos sitä ei olis niin sitten olis joku toinen syy. Ainoo lohtu täs on, että tietää että se on eka hallissa ja sitten kaupungin keskustassa.

Toinen mikä ottaa päähän on se, että rahaa tossa palaa ihan hirveesti. Siis en ihmettelis vaikka menis 500 euroo reissuun kokonaisuudessaan: Pämpäämistä kolmesta saakka, koko ajan ravintolahinnoin. Sitten syömistä ja sähläämistä kaupungilla ja kalliit taksit päälle. Tämmöstä tää on tää elämä.

[QUOTE="Hille";24600689]Tänäänhän tuo alkaa? Vai meninkö sit sekasin että on jotain muita pelejä. Mutta mun mies nimenomaan kyl sano et sm-liiga. Siis Jääkiekon SM-liiga. Jokerit-Blues.[/QUOTE]

Juu ei ala jääkiekon SM-lliiga tänään, vaan ens torstaina. Ja Jokerit ei ainakaan pelaa peliäkään ennen torstaita. Harjoituspelejä ja European Trophya on toki ollut ennen SM-liigakauden alkua, mutta ne on jo pelattu.

Nyt alkaa vituttamaan vielä enempi. Ukko ei tietenkään vastaa puhelimeen, mutta laitoin tekstarin, että aikooko olla siellä melkein viikon kun torstaina alkaa. Ja sillonkaan ei oo Jokerit-Blues.

Ei paljon mies kunnioita sinua kun tuolla lailla valehtelee.
Ei tiedä miten monta kertaa onkin valehdellut sinulle yhdessä olon aikana.
Sinuna jättäisin koko miehen. Ties vaikka pettäisiki sinua :D

Kerran ukko nyt jäi selvästi valheesta kiinni niin laita se oikeasti tilille tuosta! Ja muistat herättää sen heti aamuseiskalta laittelee aamupalaa ja tekemään kaikkia aah niin ihania kotitöitä joista varmasta nauttii krapulassa..
En nyt halua pelotella, mutta oma ukko kun valehteli tuolla tavalla menoistaan niin paljastu, että petti. Väitti tekevänsä pitkiä duunipäiviä vaikka oli osan päivästä viettänyt toisen naisen luona ym ym ym..
Toivottavasti siellä kyse on jostain pienemmästä valheesta :)
Jaksele :heart:

Niijos haluaa näyttää lapsilleen hyvää mallia. Way to go! Kuules kyllä kai niitä kavereitakin pitää tavata ja mikäs sen mukavampaa kun hyvän lätkämatsin kera. Se on sitten eri jos ei ees moista ottelua ole...
no joo ehkä keran pari vuodessa, mutta en tajuu jos jos pitää JOKA VIIKONLOPPU päästä jonnekin.

Meisät ainkin nuo ravinolat on vaan jotenkin tylsiä, kotona paljon hauskempaa

No soittihan se kun sai mun tekstarin. Ihan pönttö sekas, mutta sai sen verran seliteltyä, että "Pera" oli luullu että se matsi on ny ku se on kuukauden päästä lauantaina. Ja tää on totta, tarkastin. Nyn ne kattoo sitten sportibaarissa jalkapalloa ja muuta. Sinällään ihan sama, emmää usko että ees valehteli. Sama se mulle on että kattooko jääkiekkoa hallissa ihan kännissä vai sitte sporttibaarissa jotai ihan kännissä.

Inhottavaa sakkia toi sen kaveripoirukka, semmosta mölyä kuuluu taustalta ja joku vitun "Keke tässä moro... öö... shiis tää sun miesh on..." luurin löin korvaan moiselle.

Ei se mun mies mua petä. Ei vaikka haluais.

[QUOTE="Hille";24600873]No soittihan se kun sai mun tekstarin. Ihan pönttö sekas, mutta sai sen verran seliteltyä, että "Pera" oli luullu että se matsi on ny ku se on kuukauden päästä lauantaina. Ja tää on totta, tarkastin. Nyn ne kattoo sitten sportibaarissa jalkapalloa ja muuta. Sinällään ihan sama, emmää usko että ees valehteli. Sama se mulle on että kattooko jääkiekkoa hallissa ihan kännissä vai sitte sporttibaarissa jotai ihan kännissä.

Inhottavaa sakkia toi sen kaveripoirukka, semmosta mölyä kuuluu taustalta ja joku vitun "Keke tässä moro... öö... shiis tää sun miesh on..." luurin löin korvaan moiselle.

Ei se mun mies mua petä. Ei vaikka haluais.[/QUOTE]

Hyvä että sait sen kiinni :)

Kerran ukko nyt jäi selvästi valheesta kiinni niin laita se oikeasti tilille tuosta! Ja muistat herättää sen heti aamuseiskalta laittelee aamupalaa ja tekemään kaikkia aah niin ihania kotitöitä joista varmasta nauttii krapulassa..
En nyt halua pelotella, mutta oma ukko kun valehteli tuolla tavalla menoistaan niin paljastu, että petti. Väitti tekevänsä pitkiä duunipäiviä vaikka oli osan päivästä viettänyt toisen naisen luona ym ym ym..
Toivottavasti siellä kyse on jostain pienemmästä valheesta :)
Jaksele :heart:

Pienempi vale ja ei se ehkä ollu ees vale. Mutta siis ei tota mun ukkoa ylös saa aamulla. Se on koko seuraava päivä veke. Ja saa ollakki. Sillon semmoset krapulat että ei ees kykene. Siis tekemään yhtään mitää.

Ryömii 9-10 suihkuun ja yrjöömään. Sitä jatkuu sitte tunnin pari, juo vettä ja limua litratolkulla ja näin. Se on semmosta kateltavaa, että mä lähen mieluummin muksujen kanssa mummolaan.

Kylhän sitä miettii, että miks on ton kanssa. Eihän siin ole yhtään hyvää puolta. Ei yhtään. Paskakasa koko ukko. Yritin miettii jonkun hyvän puolen siitä, mutta en keksinyt. Tietty se just nyt vaan tuntuu siltä. Ja huomenna tuntuu vielä enempi.

No tietty jos se on hyvä puoli, että "ei oo väkivaltainen" niin sitte. Mutta ku mun mielestä se ei oo hyvä puoli vaan lähtökohta.

Joskus sitä aattelee, et joku kerta kun se olis taas lähössä, niin heti kun se häippäis laittais muuton päälle. Sitte ukko palais puolityhjään kämppään (jättäsin telkun ja tämmöstä). Sitten lappu pöydälle, että "Nyt saat seurata sitä Sm-liigas ihan niin paljon ku lystää. Jääkaapissa on viinaa ja kaljaa, että voit aloittaa ammattilaisuran"

jokainen joka vähänkin katsoo lätkää tietää että ne alkaa ensi viikolla. joten miehesi jäi valheesta kii kun sanoi että menee kattoon sm-liigaa.
mulla oli ennen tollanen mies, kun juttelin puhelimessa niin oli sen maailman tuiskeessa, ja kauhee räkätys taustalla kuulu ja ite räkätti samalla puhelimeen. nyt ollut moisesta erossa jo 5 vuotta ja on niin rauhaisaa kun ei tarvii ootella kerään kotiin räkäkännissä

no tuota, jos ei viihdy kotonaan, täyty olla KOTONA joku vika. Jos on pakko juoda nini sen voi tehdä myös kotona =)

Jos mies joskus vetää lärvit, niin kyllä se minusta on parempi tehdä jossain muualla kuin kotona. Ei ole muuta perhettä kohden mukavaa, kun yksi kukkuu aamuun asti ja nukkuu seuraavana päivänä pois krapulaansa. Siinä pitää sitten toisten olla varpaillaan, kun melu sattuu krapulaista päähän.