Ukko vetää alleja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
ukko aloitti Allin syönnin ja nyt on kuin pyttyyn olis kaadettu ruokaöljyä :x Nyt syönyt niitä siis 2 päivää ja ramppaa koko ajan veskissä... toivottavasti mä en ikinä liho niin että pitäis noita alkaa popsia. Mahtaa olla persaus ruvella :x

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä olet kyllä ihanan kannustava miestäsi kohtaan.

Enkö ookkin :D Mies kyllä mua kehui kun nuo ihmepillerit sille hain.

Mutta vessanpesusta ei mulla taida tulla nyt vähään aikaan loppua.
Ja kyllä mä olen nyt aidosti ilonen tästä 52 kilosesta rungostani, ei toi homma kivalle näytä :/

No, eiköhän se kohta hoksaa, et jos se ei syö rasvaa, sen ei tarvi juosta vessassakaan, siihenhän tuon teho perustuu. Ei ole tainnut lukea tuoteselostetta, vaan syö kuin ennenkin ja luulee, et allit syö rasvat... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No kerro nyt jo mitä sä sille hait?

Käyttäkää kuukkelia!

Reseptivapaa laihdutuslääke alli

Apteekeista on saatavana laihdutuslääkettä ilman reseptiä kauppanimellä alli. Laihdutuslääkkeen teho perustuu orilistaattiin, joka estää rasvan imeytymistä. Lääke on ollut käytössä reseptivalmisteena Xenical -nimisenä jo aiemmin. Reseptillä saatava lääke sisältää orilistaattia puolet enemmän, kuin apteekeissa myytävä alli, joka sisältää sitä 60 mg.

Reseptivapaa laihdutuslääke alli on tarkoitettu vähärasvaisen ja vähäkalorisen ruokavalion kanssa käytettäväksi, antamaan nopeampia tuoloksia laihdutukseen. Jos ruokavalio sisältää aterialla yli 15 g rasvaa, valmiste aiheuttaa suolisto-oireita. Vajaan kuukauden annos maksaa n. 50?. Valmisteella luvataan 50% tehokkaampaa laihtumista, kuin pelkällä ruokavaliolla.

Yksinään tämäkään pilleri ei laihduta, mutta yhdessä liikunnan ja ruokavalion kanssa käytettynä valmiste tehostaa laihtumista. Lääkepakkauksen mukana tulee kolmeosainen opaskirjanen, josta löydät lisätietoa. Lisätietoa löytyy myös osoitteesta www.alliplan.fi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No kerro nyt jo mitä sä sille hait?

Alli-laihdutuskapselit :) Ja juu, arvatkaa vaan olenko papattanut terveellisistä elämäntavoista ja kokannut salaatteja ja keittoja yms. Mutta kun se EI VOI elää ilman pullaa ja voita.... ja kahviinkin on ihan pakko saada 5 sokeripalaa ja kylmä kalja on ihan pakko saada saunan jälkeen jne... Joten syököön nyt tuon ihmekuurin kun siihen niin sokeasti uskoo. mä alan punnittemaan ukon joka aamu niin näkee ettei pelkkä kapselien vetely auta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä olet kyllä ihanan kannustava miestäsi kohtaan.

Enkö ookkin :D Mies kyllä mua kehui kun nuo ihmepillerit sille hain.

Mutta vessanpesusta ei mulla taida tulla nyt vähään aikaan loppua.
Ja kyllä mä olen nyt aidosti ilonen tästä 52 kilosesta rungostani, ei toi homma kivalle näytä :/

Sä hait niitä miehellesi. Ohjeiden mukaan pitää painoindeksin olla vähintään 28, jotta noita saa. Kuinkas sait ostettua kehumallasi 52 kiloisena. Tuskin olet pituudeltasi 136cm??????

Yhteistyössä